Gå til innhold

Gift mamma til vetlo


Fru Edderkopp

Anbefalte innlegg

MariannE: Kjekt at du stikker innom! Hehe det er ikkje alltid enkelt å skjønna alt heller.:ler: I helga var vi hos foreldra mine. Lørdag var vi hos broren å festa litt. Skjelden kost. Det vart nok litt masse alkohyler. Eg datt i golvet hehe. Trur mannen skulle ta seg ein dans. Eg har blitt så følsom når eg drikker. Rett som det er kjem det nokon tårer.Eg var heilt ødelagt i går etter festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På mandag var det action i heimen. Vetlo smalt nasa rett i bordbeinet i stova. Ho skulle leike fangleiken med pappa og sprag med god fart rett inn i bordet. Uffattelig ekkelt blodet rant i stride strømmer ut or nasa. Eg ringte skjelven legevakta og fekk legebesøk. Han trudde nassa var broten. Ho måtte på røntgen og til lege på sjukehuset. Eg måtte på kurs på tysdag, men legen forsikra meg at det var i orden at ein kunne vente til onsdag. Vi troppa opp på sjukehuset i går med beskjed frå fastlege at me kanskje måtte videre til eit anna sjukehus. Vi gjekk opp på røntgen, men vi fekk beskjed om at ein berre kunne ta CT for å finna ut om den var knekt og det vil dei ikkje utsetje ho for pga strålingsfare når ho er så lita. Vi vart sendt til turnuskandidat som hadde kontakt med øre nese hals lege i næraste by. Ho prøvde å stikke eit reiskap opp i naso til vetlo, men vetlo var heller motvillig. Ho gav opp og etter å ha snakka med Øre nese hals legen igjen avtalte vi å koma at på mandag. Vidare sa ho at sjansen for brudd var veldig liten pågrunn av at små unger har ikkje utvikla så mange bein og knekka. Det er for det meste brusk i nasene til dei små.

I dag sitter eg her litt små uggen i kroppen. Eg må nok jobbe litt i kveld men orker ikkje no. Fryser, er tett og rar i kroppen.

Mannen og meg har bestilt oss tur til London i vinter. Gleder meg å besøka vennina mi der. :hoppe: Me skal bu i Kensington i ei leigd leilighet der. Er spent!

Endret av Fru Edderkopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli frisk fort, snuppa :) Og så håper jeg virkelig den lille søte sin nese blir bra igjen asap! :klemmer:

Sitter her og renner i nasa men føler meg ganske fin. Nesa til vetlo var heldigvis ikkje brekt. No har eg tatt ferie og glede meg over at eg har jobb til neste år. Gleder meg til nyttårsaften med venner og jul med mamma og pappa.Takk for besøk i går!

Endret av Fru Edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Då er jula mer enn ferdig og eg har starta å jobbe igjen. I år skal eg jobbe 50 prosent med stor sjanse for auke. Fornøyd med det. I dag har eg veldig vondt i magen så eg har tatt livet med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Trøtt og sliten kropp etter ein del jobbing. Hadde ein super fin økt md hesten i dag ho eg rir hos har fått tak i en vallak (nettopp blitt) som var ein blanding av svensk varmblods og sportsponni. Han var så søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

No er kroppen energitom og sjuk igjen for andre gang i år. Takk for bursdagshelsingar jenter, meg og vetlo har bursdag på same dag. Det var ei travel helg forrige veka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Koste meg med mannen i Bergen i helga. Herlig. Ei vennine av ei vennine skulle vise meg kor vondt det var å ta tatovering. No har eg eit stort kloremerke på handa. Hører med til historien at alle hadde alkohol i blodet. No står ei uka med blod og svette, eg må ferdigstille nettside. Gå på politikkmøte, pakke til London, på utprøving til ny bil i bergen +++Vi gleder oss til London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler dette blir den stor boka om sjukdom, eg er sliten og mannen min ligger langflat med influensa med masse feber. Vetlo er sendt på ferie igjen til mamma og pappa. Det er utrulig flott at dei stiller så ofte opp som dei gjere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe:) No er eg sjuk, hoster og styrer. Håper likevel at vi kan reise østover i morgon. Vil sånn til London, på onsdag. Vetlo er tilbake hos oss, det er så godt! Det er så stilt utan ho. No er ho og smitta, vi håper at alt ordner seg for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er frisk tjohoo. Vi kom heim frå London på lørdag. Det er ein super by. Fekk tak i både vintage og miss selfridge. Vintage fra Portobello til 10 -15 pund. Supert. Fekk meg ein kjole med rosa striper. Ein blondekjole til 15 pund. Ein lakserosa topp fra miss selfridge. Ein blå og ein kvit topp frå mango + sko frå New look og øredobber fra topp shop. Nøgd. Vi såg også Rock of age.Gøy! Dette er ein artig by! Vil tilbake for ei 4 gang!Det var ikkje ridnng i dag pga vetlo ho var så grinete og sur. Skikkelig uopplagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flott å se deg!!! Håper medisinen tar knock out på bakteriene så du får nyte våren uten konstant å hoste! :)

Bytter forresten blusen din på fredag, det skal nok la seg ordne! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Då har eg fått astmamedisin og kjenner at hosten ikkje er like hard når eg har tatt den. Føler jobben går bedre. Men er forsatt utfordringer på jobben. No har eg fått vite at vi kommer inn i nye lokaler i oktober, der alt skal vera tilrettelagt. Er lite inponert over NAV-systemet. Dette sliter litt. Eg er jo avhengig av assistanse fordi eg kan ikkje ta førrkort. Må ta drosje til og fra jobb. Pluss ha assistent når eg er ute på oppdrag. Nav gløymde at eg hadde gått over på en ny ordning og eg fekk ikkje dekka reiseutgifter sånn som før. Plutselig hadde ikkje NAV penger å betale rekningene med. Det er heldigvis ordna no. Så har vi søkt arbeidsasssistent til transport rundt i jobben o.l. Der er det sånn at arbeidsplassen får arbeidsgiveransvar og får refundert lønn og sosiale utgifter fire ganger i året. Eg fatter ikkje at NAV kan tta hele ansvaret sjølv. No snakka ein om, om nokon på jobben kunne gå inn som dette, men hallo dei har jo sine oppgaver. Føler meg litt som ein byrde.

Endret av Fru Edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Då føler eg ting er mer positivt igjen, vi har plutselig kasta oss rundt og sitter sansynligvis med nøkkelferdig hus i februar neste år her vi er no. Eg drømmer om barnrom, et barn til. (blir prøver i mai gleder meg)Mannen er usikker men eg har overtalt han. Korleis er det med 2010-kullet her, er noen av barna tørre endå? På torsdag tissa vetlo på potta for andre gang. Men ho er livredd for å vera uten bleia, vil berre sitta på do, og ikkje gjera noko. Var på helsestasjonen nettopp, ho var 92 cm og 15 kg ca.

Endret av Fru Edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi fekk ein travel start rett før påske når vetlo fekk nyrebekkenbetennelse og 300 i crp, Vi måtte reise i hu og i hast til nærmeste barneavdeling 3 timer unna etter nokon dagar. Ho kasta opp og hadde høg feber. På tirsdag kom me oss ned til austlandet. Vi var på sjukehus frå forrige fredag fram til måndag som var. Det var godt å kome seg avgårde til svigers for avslappning. No er det ein kamp å få i vetlo selexid tablettar, den finst uheldigvis ikkje i mikstur. På sjukehuset fekk ho det rett i blodet. Stakkars trur ho hadde tøffe dagar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...