Gå til innhold

Gift mamma til vetlo


Fru Edderkopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff. :klemmer: God bedring til vesla og en stor :klem: til en sliten mamma.

Tusen takk, det går betre no. No er me komen heim etter ein fin tur på austalandet hjå besteforeldra til vetlo. Mannen sprang marathon i dag og kom på andre plass på tida 2.47. Utrulig stolt!

Stakkars liten, jeg synes så synd den lille kroppen! Gleder meg til å se deg :)

Ja, heldigvis er ho bedre no. Gleder meg til å sjå deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ville ikkje jento mi vera på tur i skogen i barnehagen fordi det var julenissar i skogen. :ler:

Endret av Fru Edderkopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er sliten etter politisk kurs, klarer å gjera lite jobbrelatert merkjer eg. I morgon skriv vi nok under byggjekontrakt :hoppe:

Endret av Fru Edderkopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No nærmer det seg byggekontrakt, nedbetalingsplanar på byggelån, ny bil fra Nav, strømrekningar. Velkommen til voksenverden! Bilen er superfin. Vi slapp unna med å betala veldig lite. No er det i gang her, første arbeid med tomta, det er rekkehus . Vi får ein barnefamilie ved sida av oss. Det er utrulig skummelt og så endeleg. No er vi vaksne, unge, jobb, bil, hus og behov for fornuftig økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På fredag blir mannen tredve og eg har baka bollar. Vi reiser til byen og koser oss i helga på hotell. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg fjerna spiralen i dag, så då er det berre å vente på at ting normaliserer seg. Spent :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgon skal vi på møte med snekker igjen, Sit å ser på skygge huntonitplater. Vi må velga fargar i alle rom til i morgon. Liker Frost og cafe Latte. I dag kom det litt blod når eg tissa, Usikker om det berre er etter eg tok ut spiralen. Pleide å ha mensen rundt 20 i kvar mnd og EL 8 ca. Får sjå om det kjem meir.

Endret av Fru Edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er kontrakten på hus underteikna. Mensen har dabba av 1 mensdag 5 mai. Eggløsning i følge babyverden er 19 mai.

Endret av Fru Edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er så sliten, var på kurs i går og stod opp fem. Må jobbe litt likevel. Har sett litt på billigtester.no vurderer å handle inn testsett. Ellers må ein jo prøve og øve då :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kvalm kaster ikkje opp men er kvalm. Er det mulig. Det er derfor eg har sendt mayday til england Lipstick. Det går omgangsjuke, men eg kaster ikkje opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No skulle eg ønske ein kunne springe til apoteket å kjøpe test, men kjører jo ikkje bil og 40 min til næraste apotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til med prøvinga! Ser vi har EL omtrent på samme tid. ;)

I lige måde:) Kanskje får vi fullklaff på samme tid igjen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har komt inn på master deltid er litt usikker på kva eg skal gjera. Digital kommunikasjon og kultur

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...