Lipstick Skrevet 11. mai 2012 #61 Del Skrevet 11. mai 2012 Eg har komt inn på master deltid er litt usikker på kva eg skal gjera. Digital kommunikasjon og kultur Hvor er dette studiet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #62 Del Skrevet 12. mai 2012 på Hamar over 4 år med samlingar 1 gong i mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #63 Del Skrevet 14. mai 2012 Forsatt ubestemt kva eg skal gjere med studiet. No hadde vi baby i tankane og.Håper testsettet kjem i dag, så eg kan teste litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #64 Del Skrevet 14. mai 2012 Har fått mail frå stdiet, det gjer det ikkje mindre fristande, men fekk settet i dag. Tok ein gravi, den var negativ, men eggløsningstesten var positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 14. mai 2012 #65 Del Skrevet 14. mai 2012 Da er det bare til å kjøre på!! Kanskje du skal vente med studiet hvis ikke det er noe du virkelig brenner for å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #66 Del Skrevet 15. mai 2012 Det veksler heile tida på kva eg vil. Må få mannen til sengs i kveld hehe I dag skal eg ut å ri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #67 Del Skrevet 16. mai 2012 I dag og i går tissa vetlo på do. Stort!Så ville ho sitte i stolen utan bøyle. Ho er stor vetlo mi no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 16. mai 2012 #68 Del Skrevet 16. mai 2012 Så kjekt!!! Hun vokser til vetla di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #69 Del Skrevet 19. mai 2012 I dag har eg treft ei vennine i næraste by saman med mamma og vetlo. Vetlo var utruleg trassete og prøvde å stikke rett ut av butikken og ut i vegen. Eg kjefta som eg aldri har kjefta før. I dag er eg kvalm igjen, mat smaker ikkje godt, brus er ikkje godt. Bestefaren til mannen min er død, så vi må reise nordover på mandag kveld. Blir spennande med vetlo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #70 Del Skrevet 30. mai 2012 Venter på mensen. Testa billig test på mandag og den var negativ, Trur den bør komme nærare helga, det er jo typisk siden vi skal på tur igjen. Eller så tester eg på nytt på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 30. mai 2012 #71 Del Skrevet 30. mai 2012 Håper den ikke kommer! Tvi, tvi! Venter, eller aller helst IKKE før helga jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #72 Del Skrevet 3. juni 2012 Håper den ikke kommer! Tvi, tvi! Venter, eller aller helst IKKE før helga jeg også! Den har ikkje komt, men har tatt billigtest og den var negativ. Så den kjem nok.... Ellers må eg teste på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #73 Del Skrevet 4. juni 2012 Ingen mens i dag heller føler litt murringer og litt oppblåst. Mannen kom på 4 plass i marathon i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #74 Del Skrevet 4. juni 2012 Testa i dag og men no skal eg ikkje teste før mot helga om den ikkje kjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 4. juni 2012 #75 Del Skrevet 4. juni 2012 Hvis ikke du er gravid håper jeg mensen kan skyndte seg å komme så dere kan prøve igjen på nytt! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #76 Del Skrevet 5. juni 2012 Ingen mens i dag heller.....Det murrer og murrer og må ofte på do, griner og styrer. Ja Lipstick synest den kan komme, så vi kan prøve igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #77 Del Skrevet 6. juni 2012 Ingen mens i dag heller.....Det murrer og murrer og må ofte på do, griner og styrer. Ja Lipstick synest den kan komme, så vi kan prøve igjen. Ingen mens i dag heller....Arrgh utolmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #78 Del Skrevet 7. juni 2012 ingen mens no heller og testa igjen i går. Kanskje den kommer i slutten av mnd sånn som den gjorde før. Og dei blødningene var etter uttak av spiral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #79 Del Skrevet 8. juni 2012 I dag kom endelig mensen så vi kan prøve igjen. Veldig ustabil syklus kan bli innvikla dette. Så er det å prøve på nytt igjen når den er slutt. I dag reiser vi til mamma og pappa. Mannen skal springe att. Eg skal sykle på Oslo Marthon 10 for Grethe. Men så mista eg ledsageren min, så no er eg på jakt etter ny..... Eg gleda meg og alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #80 Del Skrevet 14. juni 2012 No er støypinga på tomta snart i gang og neste avdrag er snart klart. Det er artig å betale på noko eget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå