Gå til innhold

Nå kom tlf vi har ventet SÅ på


Gjest Mam2be

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye som mamma TS :klemmer:

Jeg husker fortsatt hvor glad hele familien var da min tante og onkel fikk adoptere en liten gutt, og så da de fikk adoptere en liten jente. Ingenting kan måle seg med en sånn gladmelding :kgbaby: Ventetiden er lang, men resultatet er så verdt å vente på! kunne aldri tenkt meg å være min fetter og kusine foruten :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Gratulerer, TS :rodmer:

Jeg har selv to søskenbarn som er adopterte, og jeg husker såvidt den dagen da hele familien ønsket dem velkommen på flyplassen :) Veldig koselig, og veldig etterlengtet :yvonne: Du er mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer :flagg::hjerte::5::klappe::danser::hoppendeglad::hjerter_rundt:

:D

Tusen takk :hoppendeglad::duskedame::kghjerte:

Har nå fortalt mine foreldre den gode nyheten. Trodde ikke bestemødre kunne hoppe så høyt jeg :hoppe:

Til og med pappa som er så MANN som det går ann å bli måtte felle en lykketåre over barnebarnet i dag.

Nå har jeg vært ute å handlet MASSE blå ting som skal pynte opp rommet til lille gutten min. Fant en nydelig engelmamma med baby i glass som jeg tenkte jeg skulle ha ved siden av bilde av den biologiske mammaen hans. De har ett bilde av henne som han får med seg hvis det var greit for oss. Synes det er så viktig at han ikke glemmer henne. Hun har gidd oss den største gaven i hele verden. Stakkar unge jenta, skal gjøre alt vi kan for at han skal vite masse om henne :dagens-rose:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...