Gå til innhold

Nå kom tlf vi har ventet SÅ på


Gjest Mam2be

Anbefalte innlegg

:kgbaby::kgbaby::kgbaby::kgbaby::kgbaby::kgbaby::kgbaby:

I går kl 20.35 kom tlf vi har ventet så lenge på. Vi har fått en liten gutt, på 8 mnd.

Rommet hans har vært klart i 3 år nå snart, mens vi har ventet på den lange prosessen med å bli godkjent og at vår lille baby skulle dukke opp.

Mammaen hans døde i barsel og han har bod på et barnehjem hele livet sitt, har så lyst å fly direkte ned å hente han, men det kommer til å ta noen uker til enda.

Har ikke sovet i natt (noe jeg ikke bryr meg en dritt om) reiste på jobben uten å dusje, ikke noe sminke, bare ett trøtt stort smil om munnen. Har alt fått 5 sms fra mannen som reiste til Stavanger på møtet i går, han er i en babybobble tror jeg.

Møte med styre i dag gikke helt galt for seg, fikk ikke med meg noe av det de sa, og de forsto sikkert ikke ett ord av det som kom ut av meg :fnise:

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk.

Har ventet så lenge på dette. Har alltid ønsket meg barn, men etter en grusom opplevelse i tennårende så ble det sånn at det ikke ville bli mulig.

Helldig vis så brydde ikke mannen min seg om det, og syntes jeg var super alike vel.

HURRA jeg er MAMMA MAMMA MAMMA :yvonne:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk.

Har ventet så lenge på dette. Har alltid ønsket meg barn, men etter en grusom opplevelse i tennårende så ble det sånn at det ikke ville bli mulig.

Helldig vis så brydde ikke mannen min seg om det, og syntes jeg var super alike vel.

HURRA jeg er MAMMA MAMMA MAMMA :yvonne:

Jeg blir helt glad av å lese så stor glede jeg ...... uff da, tåre i øyekroken , store voksne mannen .....

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig å lese!

Gratulerer så mye med sønnen deres :klemmer:

Hadde vært koselig å høre mer fra deg. Om det første møtet og hvordan det er å få han hjem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt glad av å lese så stor glede jeg ...... uff da, tåre i øyekroken , store voksne mannen .....

Tusen takk. Ikke noe blir gjordt ordentlig i dag bare masse godt rot runt meg, har alt klart å søle ut 2 kaffekopper :sjenert::rodmer:

Kan ikke vente med å fortelle foreldrene mine at de er besteforeldre. Jeg er enebarn så dette blir stort for de.

Vet at mamma har strikket masse tøy som hun har lagt bort i vente på den store dagen. Stakkar hun har strikket plagg i alle mulige størrelser, vet jo ikke hvor gamelt barnet er :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så MYE! Så koselig å høre! Et nært vennepar av oss venter og venter fremdeles, så jeg vet mye om tålmodighet og lange prosesser knyttet til adopsjon...

Så flott, og så fint for gutten å få et godt hjem når det skulle gå så galt for hans biologiske mor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig koselig å lese!

Gratulerer så mye med sønnen deres :klemmer:

Hadde vært koselig å høre mer fra deg. Om det første møtet og hvordan det er å få han hjem.

Det skal jeg gjøre. Tror jeg kommer til å bli en sånn mamma som ringer venner og fortelle med store ord at i dag gjorde han ditt og datt. Folk kommer til å bli SÅ lei av meg :fnise::fnise:

Alle vennen våre har barn og jeg gleder meg så til å kunne holde min lille gutt :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest frøken am

Gratulerer så masse!! :hjerte:

Kjenner følelsen :)

Du må huske å oppdatere og fortelle hvordan alt er med dere og gutten!

Spennende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et nydelig innlegg. Grtulerer så masse og håper du slipper å vente så mange ukene før dere kan ha han i armenene deres. Og ser for meg mamma og pappa går berserk i babybytikker og slikt. :fnise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...