Gå til innhold

Jan Thomas venter barn. Endelig!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest uAnonymBruker

Gleder meg like mye på demses vegne som jeg gleder meg på vegne av andre totalt ukjente mennesker som får barn :fnise:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Gleder meg like mye på demses vegne som jeg gleder meg på vegne av andre totalt ukjente mennesker som får barn :fnise:

hahahaha :legrine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg trodde de hadde gått fra hverandre. Hvem av dem skal føde barnet? Det blir vel den yngste, det :fnise: .

Tilføyelse: Jeg ser nå at det er Jan Thomas som venter barn.

Endret av Belladonna
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg like mye på demses vegne som jeg gleder meg på vegne av andre totalt ukjente mennesker som får barn :fnise:

Det var nøyaktig samme settningen som poppa opp i hodet på meg da jeg leste startinnlegget :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg like mye på demses vegne som jeg gleder meg på vegne av andre totalt ukjente mennesker som får barn :fnise:

Men dette er vel litt annerleder, er det ikke? Her snakker vi om to menn som er uendelig glade i hverandre og som gjør hva de kan for å skaffe seg barn. Disse barna er så ekstremt ønsket! Blir glad i hele meg. Fantastisk med slike flotte homofile forbilder!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymBruker

Men dette er vel litt annerleder, er det ikke? Her snakker vi om to menn som er uendelig glade i hverandre og som gjør hva de kan for å skaffe seg barn. Disse barna er så ekstremt ønsket! Blir glad i hele meg. Fantastisk med slike flotte homofile forbilder!

Hvorfor skal det være anderledes enn når en dame og en mann jeg ikke kjenner gjør hva de kan for å skaffe et barn som er ekstremt ønsket?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg gleder meg like mye over dette som jeg gleder meg over å følge med på at gresset på plenen gror.

Helt greit og koselig at de får barn og alt det, men jeg kjenner ikke disse menneskene. Jeg aner jo ikke om de blir gode foreldre eller ei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det være anderledes enn når en dame og en mann jeg ikke kjenner gjør hva de kan for å skaffe et barn som er ekstremt ønsket?

Det er nok mye lettere for et et hetero par enn et homofilt par å gjøre det på denne måten. Heterofile møter langt færre fordommer. Disse to gutta er flotte og modige. Ønsker dem all lykke i verden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes dette er flott! Dette er et par som har møtt mye skepsis fra dag 1, men har bevist at de virkelig er bra for hverandre, aldersforskjellen til tross. De har uttrykt flere ganger at de har et sterkt ønske om barn, og det er jo flott at det endelig skal skje :)

Det er få kjendispar som jeg liker så godt som Jan Thomas og Christoffer :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes dette er flott! Dette er et par som har møtt mye skepsis fra dag 1, men har bevist at de virkelig er bra for hverandre, aldersforskjellen til tross. De har uttrykt flere ganger at de har et sterkt ønske om barn, og det er jo flott at det endelig skal skje :)

Det er få kjendispar som jeg liker så godt som Jan Thomas og Christoffer :)

Kjenner du de? Hvordan kan man vite så mye om de personlig, kun ut ifra hva man ser i media? Folk er flinke til å putte på seg en bra fasade.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hele blir fjollete. Ingen av de har en livmor. Har de leid en surrogat? Skal barnet fødes i et annet land? Er alle papirer i orden? Synes ikke dette er noe forbilde.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det hele blir fjollete. Ingen av de har en livmor. Har de leid en surrogat? Skal barnet fødes i et annet land? Er alle papirer i orden? Synes ikke dette er noe forbilde.

Helt enig. Hvorfor skal man glede seg sånn over dette?

De tenker overhodet ikke på barna, dette er ren egoisme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glede seg over slikt?

Det er ren egoisme, uten tanke på barnet. De har visstnok plukket ut "moren" fra øverste hylle med tanke på utseende og genetikk. Forkastelig. Man får inntrykk av at man "bygger" sitt eget barn.

Nei, jeg er overhodet ikke glad på deres vegne. Jeg synes faktisk allerede synd på det barnet som vokser opp hos dem, med det medietrykket det kommer til å få. Et barn fotjener en normal oppvekst, det får ikke dette barnet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare-Are

Jan Thomas og ektemannen kan ganske sikkert bli gode foreldre - på linje med de fleste andre som får barn.

Jeg har imidlertid en del prinsipielle betenkeligheter i forhold til surrogati - og ønsker derfor ikke flere "forbilder" av denne typen velkommen. Jo flere som benytter denne løsningen, jo mer normalisert vil den bli. Jeg ønsker ikke at det å kjøpe en kvinne for ni måneder skal bli applaudert og sett på som normalt.

Bare-Are

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glede seg over slikt?

Det er ren egoisme, uten tanke på barnet. De har visstnok plukket ut "moren" fra øverste hylle med tanke på utseende og genetikk. Forkastelig. Man får inntrykk av at man "bygger" sitt eget barn.

Nei, jeg er overhodet ikke glad på deres vegne. Jeg synes faktisk allerede synd på det barnet som vokser opp hos dem, med det medietrykket det kommer til å få. Et barn fotjener en normal oppvekst, det får ikke dette barnet.

Dette er desverre bare begynnelsen. Både menn og kvinner har allerede mulighet til å kjøpe det beste arvematerialet fra donorer som er har vært toppidrettsstjerner, ledende i næringslivet eller vellykkede akademikere, dette er vanligere enn man tror. Når teknologien tillater det vil det være mulig å luke ut alt av uønskede egenskaper og vi vil få et samfunn med A og B medlemmer men henholdsvis konstruerte og naturlige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke bekreftet fra hovedpersonene, og Christoffer har harselert med journalisten på sin twitter, så det er vel litt tidlig å gratulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes dette er flott! Dette er et par som har møtt mye skepsis fra dag 1, men har bevist at de virkelig er bra for hverandre, aldersforskjellen til tross. De har uttrykt flere ganger at de har et sterkt ønske om barn, og det er jo flott at det endelig skal skje :)

Det er få kjendispar som jeg liker så godt som Jan Thomas og Christoffer :)

Signerer her! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...