Gå til innhold

Jan Thomas venter barn. Endelig!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke det man hører ham SI på TV heller?

Som programmet der han og en annen jåle gikk innom en masse butikker, og når de kom ut igjen på gata lo de seg skakk over alle feil og lyter som de syntes betjeningen i butikkene hadde. Det gikk i stor grad ut på å kritisere utseendet på dem han møtte.

Sympatisk type, det der.

Hvilket program var dette? Hva het det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom Jan Thomas velger en eggdonor og en surrogatmor må han ikke bli totalt blendet av bildet av eggdonoren han/de velger. Han vet jo selv at kirurgiske inngrep og litt triksing og miksing kan forvandle et utseende totalt.

Så om eggdonoren er en skjønnhet på bildet kan det jo godt hende hun var født både med kroknese, dumboører og skjeggvekst. Og det blir vel leit for dem om ungen arver alt dette.

• Liker 2
Skrevet
Gleder meg like mye på demses vegne som jeg gleder meg på vegne av andre totalt ukjente mennesker som får barn :fnise:

Jeg gleder meg av den enkle grunn at homofobe skrullinger kommer til å hisse seg noe voldstom opp over dette.

• Liker 1
Skrevet

Dersom Jan Thomas velger en eggdonor og en surrogatmor må han ikke bli totalt blendet av bildet av eggdonoren han/de velger. Han vet jo selv at kirurgiske inngrep og litt triksing og miksing kan forvandle et utseende totalt.

Så om eggdonoren er en skjønnhet på bildet kan det jo godt hende hun var født både med kroknese, dumboører og skjeggvekst. Og det blir vel leit for dem om ungen arver alt dette.

Ja, du verden, utseendet betyr alt for disse to, så stakkars barn om det skulle ha noen skavanker.

Skrevet
Ja, du verden, utseendet betyr alt for disse to, så stakkars barn om det skulle ha noen skavanker.

Det tror jeg neppe blir noe problem.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jaja. tror ikke Jan Thomas og Christoffer vil bli verdens verste foreldre akkurat. fins nok av fæle foreldre i verden, tviler på at et barn som vokser opp hos den vil lide noen nød akkurat.

Skrevet

Han er og blir et pervest utskudd.....pervers homseri skulle vert forbudt ved lov , de skulle rett og slett ikke faatt lov til aa eksistere !!

• Liker 1
Skrevet

Han er og blir et pervest utskudd.....pervers homseri skulle vert forbudt ved lov , de skulle rett og slett ikke faatt lov til aa eksistere !!

Hehe. Er det ikke herlig med slike kommentarer av og til? Folk som forsøker å provosere, men som ikke klarer det.

• Liker 4
Skrevet

Jeg gleder meg av den enkle grunn at homofobe skrullinger kommer til å hisse seg noe voldstom opp over dette.

Jeg er verken homofob eller en skrulling, men jeg er helt klart imot at homofile skaffer barn på denne måten. Jeg er forøvrig åpen for at de skal kunne adoptere.

Forresten er jeg ganske lei av at folk drar frem homofobkortet til enhver tid. Det fordummer debatten så til de grader, og dere homofile gjør dere selv kun en bjørnetjenste ved å reagere på denne måten.

• Liker 1
Skrevet

Folk som ikke greier å skrive norsk burde heller ikke å lov å reprodusere seg. Tenk å føre de genene videre!

Skrevet

De ville selvsagt bare ordnet med plastisk kirurgi og laserterapi på hårene. Null stress.

Uansett så fikk "verdens kjekkeste mann" et sett med tvillinger som onde tunger og fordomsfulle idioter mente måtte ha downs syndrom/autisme pga utseendet, da de var små..Men så var det bare genene til Brad..

Så ikke alle bebiser trenger å bli så skrekkelig nusselig ut fra opphavet.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg synes overskriften er tåpelig. Når man sier "å vente barn" betyr det at man er et par og at damen er blitt gravid, "vi venter barn", eller at damen er singel og sier at hun "venter barn". To single menn kan umulig sies å vente barn.

Endret av Belladonna
Skrevet

Hva blir det neste??!! At de går rundt å sier at det er de som har laget babyen eller!!!!???? :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...