Gå til innhold

Jan Thomas venter barn. Endelig!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Raggsokk

Gleder meg like mye på demses vegne som jeg gleder meg på vegne av andre totalt ukjente mennesker som får barn :fnise:

Signerer denne, med unntak av DEMSES ikke er et ord ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette barnet kommer til å bli mobbet på skolen.

Jøss, er du én av de som kan predikere framtiden?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Jøss, er du én av de som kan predikere framtiden?

Nei, jeg er ikke det. Så den frekke tonen kan du spare deg for.

Barn kan være veldig stygge med hverandre, sånn er det bare.

Jeg er ikke imot homofiler og jeg syns at de har sin fulle rett.

Men som sagt, dette barnet (tror jeg!!!) kommer til å bli mobbet på skolen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg synes det er kjempefint at de får barn og alt det der, men JEG tenker på alle de andre homoseksuelle parene i Norge som ikke har råd til å "kjøpe" seg ett barn slik. Synes man virkelig det er riktig å gi de ett barn bare fordi de har status og er kjente? Hadde det vert hvilket som helst annet homofilt par som venter barn, så hadde det nok vert litt mer "tabu" o.s.v :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg tenkte at dette ikke akkurat var overraskende.

De er da verken de første eller siste homofile som får barn via surrogat her i landet. Og hvorfor skulle akkurat deres barn skulle bli mobbet framfor for eksempel Arve Juritzens, Geir Kvarmes, Anne Holts eller Gro Hammersengs barn?

Endret av Spinell
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg ikke tenkt å mene noe om, men må visst alikevel. At de er et homofilt par som vil oppdra barn er ikke et problem i det hele tatt. Det er hvem de ser ut til å være, som jeg ikke er helt trygg på i forhold til å ha ansvaret for barn oppi alt sammen.

Jeg fulgte med på den styling-serien deres på tv og ble overrasket over hvordan de hadde problemer med svært enkle hverdagslige ting som f.eks. å gå inn i en vanlig matvarebutikk og handle. De visste tydeligvis ikke hvordan ting fungerte med innganger, vogner og penger som måtte puttes på for å få vogna løs. Hvor mange andre "ting som vi vanlige dødlige gjør" er det ellers som de ikke helt har bakkekontakt med?

Det er absolutt ikke vondt ment (og jeg vet at tv-serier ikke forteller den hele og fulle sannheten) men for meg virker det som at de lever i sin egen litt overfladiske styling/kjendis-sfære som ikke har så mye rot i virkeligheten her ute. Den yngste av dem virker svært ung og uerfaren på livet. Jeg kan ikke se for meg at noen av dem skal kunne ta seg av langvarig nattevåk og skikkelige diarèbleier. Skjønnhetssøvnen er viktig for disse to kommende pappa`ene.

Blir det en oppvekst med barnepiker etc. som tar seg av grovarbeidet, mens pappaene har velstelte barn rundt seg når det måtte passe? Mulig jeg er veldig forutinntatt og at disse karene vil overraske, men jeg er skeptisk til konseptet :glare:

Når det gjelder det å bli mobbet, så blir unger mobbet for hva som helst. Det finnes de gode gamle tingene å mobbe for og så er det alt som en ikke skulle tro hadde noen betydning. Har unger lyst til å mobbe, så mobber de nådeløst og hvem som helst kan bli et offer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Jeg tenkte at dette ikke akkurat var overraskende.

De er da verken de første eller siste homofile som får barn via surrogat her i landet. Og hvorfor skulle akkurat deres barn skulle bli mobbet framfor for eksempel Arve Juritzens, Geir Kvarmes, Anne Holts eller Gro Hammersengs barn?

Tror du ikke at de også blir litt mobbet da?

Eller kanskje disse barna er heldige med tanke på at foreldrene er kjendiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Signerer denne, med unntak av DEMSES ikke er et ord ;)

Iiih jeg vet det, får tyn av norsklærermamman min for det hele tiden, men det går ikke inn! Er som om akkurat det ordet har tygget seg fast i hjernebarken min og nekter å slippe taket :fnise:

Endret av uAnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg ikke tenkt å mene noe om, men må visst alikevel. At de er et homofilt par som vil oppdra barn er ikke et problem i det hele tatt. Det er hvem de ser ut til å være, som jeg ikke er helt trygg på i forhold til å ha ansvaret for barn oppi alt sammen.

Jeg fulgte med på den styling-serien deres på tv og ble overrasket over hvordan de hadde problemer med svært enkle hverdagslige ting som f.eks. å gå inn i en vanlig matvarebutikk og handle. De visste tydeligvis ikke hvordan ting fungerte med innganger, vogner og penger som måtte puttes på for å få vogna løs. Hvor mange andre "ting som vi vanlige dødlige gjør" er det ellers som de ikke helt har bakkekontakt med?

Det er absolutt ikke vondt ment (og jeg vet at tv-serier ikke forteller den hele og fulle sannheten) men for meg virker det som at de lever i sin egen litt overfladiske styling/kjendis-sfære som ikke har så mye rot i virkeligheten her ute. Den yngste av dem virker svært ung og uerfaren på livet. Jeg kan ikke se for meg at noen av dem skal kunne ta seg av langvarig nattevåk og skikkelige diarèbleier. Skjønnhetssøvnen er viktig for disse to kommende pappa`ene.

Blir det en oppvekst med barnepiker etc. som tar seg av grovarbeidet, mens pappaene har velstelte barn rundt seg når det måtte passe? Mulig jeg er veldig forutinntatt og at disse karene vil overraske, men jeg er skeptisk til konseptet :glare:Når det gjelder det å bli mobbet, så blir unger mobbet for hva som helst. Det finnes de gode gamle tingene å mobbe for og så er det alt som en ikke skulle tro hadde noen betydning. Har unger lyst til å mobbe, så mobber de nådeløst og hvem som helst kan bli et offer.

Tenker jeg også.. Har ikke noe imot at homofile par får barn, men er faktisk litt skeptisk til hvilke ¨verdier¨de kommer til å påføre ungen. Jan Thomas virker veldig overfladisk og at utseende betyr ¨alt¨, det gjør meg veldig skeptisk..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke det. Så den frekke tonen kan du spare deg for.

Barn kan være veldig stygge med hverandre, sånn er det bare.

Jeg er ikke imot homofiler og jeg syns at de har sin fulle rett.

Men som sagt, dette barnet (tror jeg!!!) kommer til å bli mobbet på skolen.

Ikke? Hvorfor sier du da at barnet kommer til å bli mobbet? Med en slik påstand så påstår du jo nettopp det at du kan predikere framtiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom barnet blir mobbet på skolen, vil det hovedsaklig være på grunn av voksne som ikke klarer å holde fordommer og nedsettende kommentarer for seg selv, omtrent som i denne tråden.

Jeg jobber i skolen og ser hva unger mobber unger for. De gangene de kommenterer hjemmesituasjonen, er det fordi de aper etter voksne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg trodde de hadde gått fra hverandre. Hvem av dem skal føde barnet? Det blir vel den yngste, det :fnise: .

Tilføyelse: Jeg ser nå at det er Jan Thomas som venter barn.

Surrogatmamma tullepia :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker jeg også.. Har ikke noe imot at homofile par får barn, men er faktisk litt skeptisk til hvilke ¨verdier¨de kommer til å påføre ungen. Jan Thomas virker veldig overfladisk og at utseende betyr ¨alt¨, det gjør meg veldig skeptisk..

Det var snakk om tvillinger også...

Regner nok med at "jobben" med barnepass blir satt bort til barnepiker, ville vært krise om de to gutta fikk poser under øynene.

Status med unger, tenker jeg. Mange av de homofile kjendisene har det, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette barnet kommer til å bli mobbet på skolen.

Hvorfor skulle dette barnet bli mer mobbet enn andre?

Og til alle dere andre som ikke synes noe om dette: Hvorfor skal ikke Jan Thomas og Christoffer få oppleve den gleden det er å bli foreldre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michelle82

Nei, jeg er ikke det. Så den frekke tonen kan du spare deg for.

Barn kan være veldig stygge med hverandre, sånn er det bare.

Jeg er ikke imot homofiler og jeg syns at de har sin fulle rett.

Men som sagt, dette barnet (tror jeg!!!) kommer til å bli mobbet på skolen.

Du som er frekk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg også.. Har ikke noe imot at homofile par får barn, men er faktisk litt skeptisk til hvilke ¨verdier¨de kommer til å påføre ungen. Jan Thomas virker veldig overfladisk og at utseende betyr ¨alt¨, det gjør meg veldig skeptisk..

Ja, er bare å lese denne uttalelsen fra Jan Thomas om hvordan denne surrogatmor ble valgt:

- Hvis verden er full av regler som gjør det vanskelig for oss å adoptere, noe det ser ut til, vil vi oppsøke en klinikk hvor man kan velge egg fra modeller og ta den vi synes ser aller best ut, forklarer kjendisstylisten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...