Lutetium 71 Skrevet 30. november 2011 #201 Del Skrevet 30. november 2011 Passer fint ved siden av den oppblåsbare kirken...eller ikke? I england går vel presten på pub som alle andre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 7. desember 2011 #202 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg føler for å ta opp igjen denne tråden: OL-servise komplett til 12 personer. Innbruddspris: 45000 kroner. Julegaveidéen til den som har alt? Moret meg med å regne ut gjennomsnittspris per del: 445 kroner (har regnet kopp+skål som en del). Tror neppe hver del kostet så mye som ny, og noe enormt samlermarked kan det neppe være snakk om her? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. desember 2011 #203 Del Skrevet 7. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. desember 2011 #204 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg føler for å ta opp igjen denne tråden: OL-servise komplett til 12 personer. Innbruddspris: 45000 kroner. Julegaveidéen til den som har alt? Moret meg med å regne ut gjennomsnittspris per del: 445 kroner (har regnet kopp+skål som en del). Tror neppe hver del kostet så mye som ny, og noe enormt samlermarked kan det neppe være snakk om her? Kan evt byttas inn i bil! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Michelle82 Skrevet 7. desember 2011 #205 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Kaffe servise til OL 94 ble solgt for 2500 kr på Finn. Min lenke Og her blir OL servise solgt for høystbydende over 35 000 kr. Min lenke Forøvrig samme selger som selger til 45 000. Endret 7. desember 2011 av Michelle82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 7. desember 2011 #206 Del Skrevet 7. desember 2011 Holy Moly! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29051511 Hvem er målgruppen til denne butikken?? Våre nye landsmenn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 7. desember 2011 #207 Del Skrevet 7. desember 2011 Våre nye landsmenn? Faktisk tror jeg min helnorske søster kunne funnet på å ha dette settet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 7. desember 2011 #208 Del Skrevet 7. desember 2011 Faktisk tror jeg min helnorske søster kunne funnet på å ha dette settet. Og hun er litt harry? I motsetning til sin søster? :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 7. desember 2011 #209 Del Skrevet 7. desember 2011 Og hun er litt harry? I motsetning til sin søster? :gjeiper: Ha ha vet ikke jeg. Om det er Harry og kjøpe matchende sølvfarget boblejakke til seg selv og samboer er ikke opp til meg å avgjøre. Men hjemmet hennes er fullt av slike kostbare gulll nipseting. Som jeg ikke gidder bruke penger på. Men jeg fremhever ikke meg selv som uharry, bare litt....... annerledes? Og de stolene var grusomme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellreven Skrevet 7. desember 2011 #210 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som vil ha en brosjyre fra Audi fra 1969? Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. desember 2011 #211 Del Skrevet 7. desember 2011 Haha, den må være for spesielt interesserte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. desember 2011 #212 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som vil ha nytt telefonnummer? Synes ikke dette var spesielt enkelt, eller gullnr som de hevder, og 120.000??? Makan. Hvis det blir solgt til det skal jeg jammen meg tipse et par venninner som har sinnsykt mye enklere nr enn det der. Jeg skulle solgt deg gamle nr mitt også... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 7. desember 2011 #213 Del Skrevet 7. desember 2011 Ha ha vet ikke jeg. Om det er Harry og kjøpe matchende sølvfarget boblejakke til seg selv og samboer er ikke opp til meg å avgjøre. Men hjemmet hennes er fullt av slike kostbare gulll nipseting. Som jeg ikke gidder bruke penger på. Men jeg fremhever ikke meg selv som uharry, bare litt....... annerledes? Og de stolene var grusomme. Enig med deg. Synes din søster virker harry, ja. Og måtte bare erte deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rayanne Skrevet 7. desember 2011 #214 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som vil ha en brosjyre fra Audi fra 1969? Min lenke Den er vel sikkert verdt såpass for en eller annen samler som har akkurat den bilen. Ang gullnummer er den vanlige definisjonen at de skal inneholde 4+ like siffer, aller helst nuller, så de numrene på finn er ikke verdt skjit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. desember 2011 #215 Del Skrevet 7. desember 2011 Aiai.. gullnr på jobben med 4 9'ere. Det betalte vi ca 200kr for i butikken. Venninne har 4 nuller. Og kamerat har 4 nuller etterhverandre... Hmm.. jeg aner mulige pengekilder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #216 Del Skrevet 7. desember 2011 hva het FB-gruppen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. desember 2011 #217 Del Skrevet 7. desember 2011 Vi som lar oss underholde av bildene på finn.no tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. desember 2011 #218 Del Skrevet 8. desember 2011 Mitt førte mobilnummer var latterlig enkelt, fordi det var symmetrisk. For eksempel 12344321, bare med andre tall selvsagt Men jeg tviler på at jeg ville fått 120 000 for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #219 Del Skrevet 8. desember 2011 Tror de har sluttet å selge gullnummer hos operatørene, så det er folk som bestiller seg abonnementer og da prøver å skaffe seg et enkelt nummer ved bestilling (du får f.eks tre nummer å velge mellom, og hvis du ikke liker noen av de kan du trykke for å få nye, og slik sitter de til man får et gunstig et). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. desember 2011 #220 Del Skrevet 8. desember 2011 Aiai.. gullnr på jobben med 4 9'ere. Det betalte vi ca 200kr for i butikken. Venninne har 4 nuller. Og kamerat har 4 nuller etterhverandre... Hmm.. jeg aner mulige pengekilder Selg, selg, SELG !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå