Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser


Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glorete og digert speil til 25.000, anyone?

Speilet har jeg faktisk sett før i en boligannonse det var lenket til i en annen tråd her inne. Dessverre finnes ikke annonsen lenger. Den boligen var et studium i overdådige og eksentriske detaljer.

Jeg husker den boligannonsen ja. De hadde også en enorm gulvstående stearinlysestake...som jeg ikke ville hatt noe i mot å ha hvis jeg hadde hatt plass til den, men det speilet der ville jeg gjerne hatt i "sølv"-farge: helt sikkert kjempefin og ha som tørkestativ til sokker og undertøy... :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker den boligannonsen ja. De hadde også en enorm gulvstående stearinlysestake...som jeg ikke ville hatt noe i mot å ha hvis jeg hadde hatt plass til den, men det speilet der ville jeg gjerne hatt i "sølv"-farge: helt sikkert kjempefin og ha som tørkestativ til sokker og undertøy... :)

Du har dyre vaner, Margareth. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han andre ting til salgs, han med speilet? Link? *nysgjerrig* Syns sunburst-speilet var fint jeg!

Speilet var avbildet i en boligannonse. Boligen var mildt sagt eksentrisk innredet, men annonsen lever dessverre ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har erklært krig mot møbler snekret av paller tidligere, og å prise dette bordet til 1000 kroner er ikke bare optimistisk, men direkte frekt etter min mening.

På tross av en skvett hvitmaling er denne pallestabelen også drøyt priset.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erklært krig mot møbler snekret av paller tidligere, og å prise dette bordet til 1000 kroner er ikke bare optimistisk, men direkte frekt etter min mening.

På tross av en skvett hvitmaling er denne pallestabelen også drøyt priset.

Den trenden den er en sånn type trend som vi kommer til å le av om noen år :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erklært krig mot møbler snekret av paller tidligere, og å prise dette bordet til 1000 kroner er ikke bare optimistisk, men direkte frekt etter min mening.

På tross av en skvett hvitmaling er denne pallestabelen også drøyt priset.

:hakeslepp:

Er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har erklært krig mot møbler snekret av paller tidligere, og å prise dette bordet til 1000 kroner er ikke bare optimistisk, men direkte frekt etter min mening.

På tross av en skvett hvitmaling er denne pallestabelen også drøyt priset.

Tror jeg skal gå ut i skogen og plukke litt kvist og lage stige av de jeg. Og selge!

Koster 100,- pr pall, så det bordet bør koste Max 400,-. 100 kr for hjula og 100 i arbeid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Varpunen

Oi, kan man få 5000,- for sånt? Kanskje man skulle ha ryddet litt hos besteforeldrene :fnise:

Og jeg som ga bort noe sånn på finn gis bort for en månedes tid siden.... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...