Niennas Skrevet 7. november 2011 #21 Del Skrevet 7. november 2011 Ylvis-Ylvis-Ylvis-Ylvis! Vi sitter bare å venter på at det starter nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 7. november 2011 #22 Del Skrevet 7. november 2011 Hei, Bellamy Så koselig at du også vil følge med! Jeg ble egentlig overrasket over at det ikke bare er meg som kan kose meg hjemme med sambo og glede meg til unger, hund og huset er i boks Det ble frikveld, vettu Ametrin! Vi dro en tur til byen og spiste dessert og skravlet fra oss de luxe - kjempekoselig! Nå sitter jeg også og bare venterventerventer på Ylvis, de er såå morsomme! I dag har jeg bestemt meg for å lære meg å strikke sokker innen året er omme! Så da gikk jeg til innkjøp av pinner, oppskrift og nøster. Satser på å være et sokkepar rikere innen jul! Små gleder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 8. november 2011 #23 Del Skrevet 8. november 2011 Har også vurdert å begynne å strikke, men mistenker at jeg ikke har tålmodighet til å lære meg det ordentlig? Min mor er jo en racer på strikking, så liker å tro at det eventuelt ligger i genene... Får kjøpe meg et par pinner og litt garn, og se om det er noe for meg. Er jo alltid kald på beina, så et par hjemmestrikka ullsokker hadde jo vært perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 8. november 2011 #24 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Strikking er en tålmodighetsgreie, så jeg strikker nesten bare sammen med andre, eller når jeg ser på tv. Hvis ikke blir jeg så lei og legger det fra meg nesten med en gang Men nå skal jeg prøve å få ferdig puta før jul, og sokkene innen neste år - små mål, men det blir spennende likevel *skriveleif* Endret 8. november 2011 av Lottiplott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 8. november 2011 #25 Del Skrevet 8. november 2011 Heisann, jeg liker også sjokolademuffins og strikkepinner - og bøker Jeg drømmer ikke om A4-livet da, jeg har det allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 8. november 2011 #26 Del Skrevet 8. november 2011 Hei, MrsTula! Så koselig at du stikker innom! Jeg er også veldig glad i bøker, har et eget rom i hylla for bøker jeg skal lese etter jul når jeg har mindre pensum å lese på! Nå får jeg så dårlig samvittighet hvis jeg bruker for mye tid på å lese noe som ikke er pensumrelatert.. -------------- Nå er jeg akkurat hjemme fra jobb, og siden kjærestebeist var så trøtt, så tok vi det opp og skal se på det nå. *glede seg* Fikk til og med utsettelse på oppgaven i dag, så da har jeg heeelt til fredag med å gjøre meg ferdig. OG godt er det! Kjente jeg ble skikkelig letta da jeg så det.. Nå er det Ylvis og putestrikking - ha en fin kveld jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 9. november 2011 #27 Del Skrevet 9. november 2011 Halloooo Lottiplott Håper du har hatt en fin dag!? Så greit med utsettelse på oppgaven da Mye igjen på oppgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 9. november 2011 #28 Del Skrevet 9. november 2011 Heihei, Ametrin! Takk, det har jeg - til tross for at jeg har skrevet oppgave i hele dag, har ca 600 ord igjen nå. Men jeg føler meg egentlig "skrevet ut" for å si det sånn, hvis du skjønner hva jeg mener.. Har sittet og stirret i bøkene i hele dag, men finner ikke noe fornuftig eller relevant å skrive.. Heldigvis har jeg to dager igjen.. I kveld er det duket for junkfoodmiddag (ja, det er dumt, men såååå godt når jeg er av oppgaveskriving) og sikkert en runde scrabble! Kanskje jeg kommer litt lenger på julegaveputa i dag? Haha, sitter med tv'en på - må seriøst leeee av den nye 1881-reklamen der han sjalu fyren ødelegger bilen til han med den lille ungen! Hva har du gjort i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 10. november 2011 #29 Del Skrevet 10. november 2011 Åh, der er endelig oppgaven ferdig! Så nå er det snart jobb, og lasagne til middag. Omnomnom.. Jeg kjenner det er litt kjedelig å alltid jobbe ettermiddager, men det er heldigvis bare en periode - snart er jeg ferdig utdannet, og da mååå jeg finne meg en 8-16 jobb, hvis ikke kommer jeg til å gå på veggen tror jeg.. Det er jo supergreit å ha fri på dagen når jeg går på skolen, men ike særlig gøy å bare ha to timer sammen med kjærestebeistet på kvelden før det er natta.. Vel, det må vel til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 11. november 2011 #30 Del Skrevet 11. november 2011 Hurra for levert oppgave! Leverte oppgave i går jeg også, den følelsen er så god! Uff, så kjedelig med bare to timer med kjæresten på kvelden! Er litt avhengig av kveldskos med kjære før det blir natt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 13. november 2011 #31 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Gratulerer så mye med innlevert oppgave Deler ditt ønske om en 9-16 jobb. Så godt å kunne ha helgene fri sammen med familien, og kunne ha mulighet til å finne på noe etter jobb. Og ikke minst bedre økonomi! Kjærestetid er viktig! Dagen føles liksom så tom om man ikke har fått tilbrakt noe tid med kjæresten... Endret 13. november 2011 av Ametrin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 14. november 2011 #32 Del Skrevet 14. november 2011 HJERTESUKK: Åhh. Nå fant jeg drømmehuset. Ett mål tomt. Fire soverom. 120kvm. Dobbel garasje. Svær stue med plass til familiejul. Sol hele dagen. Masse løpeplass for småunger og hunder, fotballmål og trampoline. Under to mill. Og vi har ikke råd. ------ Denne helga har jeg hatt nett-fri - bare jobbetjobbetjobbet.. Heldigvis utgjør det litt på lønnsslippen så jeg har litt å rutte med når vi skal i banken og be om forhåndsgodkjenning til huslån etter jul (eller forhåpentligvis før). Men jeg savner å ha fri. Virkelig. I går var det familieselskap igjen, og jeg jobbet. Har ikke sett niesa vår på seks uker tror jeg. Jeg må få lånt henne en dag. Hver gang det er selskap har de enten dratt før jeg har kommet eller hun har lagt seg siden jeg ikke kan komme før etter jobb.. Æsj, dette ble klagete. Jeg skal forbedre meg i morgen. Lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 15. november 2011 #33 Del Skrevet 15. november 2011 Uff, kjenner den følelsen godt virkelig ikke noe morsomt å måtte jobbe når det er familiesammenkomster. Du har lov til å klage over det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 15. november 2011 #34 Del Skrevet 15. november 2011 Takk for Bellamy I dag går det litt bedre, vant gratis fotografering på et studio i byen! Så da blir det fine bilder opp på veggen til jul Sliter litt med motivasjonen til å lese, det kjennes litt som nå som det teller, så klarer jeg ikke å sette meg ned og virkelig prøve. Får vel belage meg på å konte på eksamen, selv om det ikke frister overhodet. Kanskje det hjelper å støvsuge litt..? Gjøre noe fornuftig, hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 16. november 2011 #35 Del Skrevet 16. november 2011 God morgen, lottiplott En til deg. Kjipt når ting ikke går helt som man vil. Gratulerer med premie! Så koselig å ha fine bilder på veggene. Dessuten fine julegaver Kjenner virkelig igjen følelsen rundt lesingen Har ikke så mye klokt å komme med der, men har også hørt at støvsuging skal hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 17. november 2011 #36 Del Skrevet 17. november 2011 Ja, det blir fint å kunne gi bort "ordentlige" bilder med julegavene! I dag har jeg vært hos legen, fant en kul i bikinilinjen for et par uker siden, og siden mamma har hatt kreft fikk jeg meg en skikkelig støkk. Har ikke klart tanken på lesing og slikt fordi jeg bare bekymret meg, var dårlig i magen, kvalm og slapp - hypokonder, sa du? Anyways, i dag fikk jeg endelig time hos legen, og det var heldigvis ingenting! Snakk om å bli letta! I kveld bærer turen til nabobyen for å se etter katten vår, han har vært savnet siden i sommer, også fikk jeg en telefon fra noen som hadde sett annonsen min på dyrebar.no.. Håperhåperhåperhåperhåper sååå virkelig det er han! Det er den andre katten som forsvinner fra oss, og den femte sorte skogkatten som forsvinner i gata vår på ett år.. Skumle greier.. Krysser fingrene for at han bare har fått kommet seg inn i en bil, og er frisk og fin hos snille mennesker.. SPENT!! Til bursdagen min i fjor fikk jeg en kattunge av kjærestebeistet mitt, og vi fant en vakkert sort skogkattblanding i Skien. For ett år siden, stakk hun ut som hun pleier, men uten å komme inn igjen. Noensinne. Da vi lette etter henne, kom vi over et forfrossent lite stakkarslig krek som var i halvsvime av kulde og sult, ute i 26 minus. Vi tok han med hjem, til dyrlegen og prøvde å finne eieren. Men ingen meldte seg, så han ble bonuspusen vår.. Men i sommer skjedde samme på nytt, han løp ut med nabokatten (også svart skogkattblanding) og ingen av de har kommet tilbake siden. Åh, kjenner jeg savner dem skikkelig nå! Men jeg tør ikke gå til anskaffelse av en ny katt, fordi det virker som alle forsvinner herfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 17. november 2011 #37 Del Skrevet 17. november 2011 Så bra at den kulen ikke var noe farlig! skjønner godt at du har bekymret deg for det! Og så fælt med de kattene som bare forsvinner. Rart at begge kattene deres har stukket av? Helt sikkert bare en veldig rar tilfeldighet, men skjønner godt dere synes det er ekkelt! Krysser fingrene for at det er katten deres de har funnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 18. november 2011 #38 Del Skrevet 18. november 2011 Ja, det er jo så snålt at de bare forsvinner sånn.. Katten i går var ikke puseladden vår, men han var veeeldig lik, bare sikkert tre kilo feitere! Og pusen vår var ikke så kjælen som ham, denne her var jo helt ekstrem! Hvis han ikke fikk oppmerksomhet begynte han å gå rundt i mellom beina våre, og mjaue og mase etter kos - det var herlig! Skulle såå gjerne tatt han med hjem, men stoler ikke på nabolaget lenger. Han får nok holde seg i nabobyen tror jeg.. I kveld er det jobb igjen, heldigvis er jeg ferdig kvart over åtte, og jobber formiddag på lørdag. Da har jeg kanskje litt tid til overs for å være litt sosial, og jobbe opp litt motivasjon til å lese til uka. Har nesten bestemt meg for å konsentrere meg om to eksamener, og beregne å konte på nr 3, for jeg klarer det ikke, rett og slett. Jeg skal selvfølgelig lese det jeg kan, men jeg tror ikke det blir noe bedre enn en D. Det er et fag jeg ikke liker, ikke interesserer meg for, og som er VANSKELIG! Har sikkert satt meg fast i en jeg-klarer-det-ikke-grop, men.. Det går vel over når det nærmer seg (håper jeg, hehe).. Hva skal dere i dag da, jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 20. november 2011 #39 Del Skrevet 20. november 2011 Åh, søndag I dag er planen sofa, sofa, sofa! Har vært dårlig i magen og sovet skikkelig dårlig i natt, så da er det lov å ta en dag på sofaen. Lurte på å ta en harrytur, men siden formen ikke var på topp så ble det sofa! Trodde egentlig vi hadde masse julegaver igjen, men så er det egentlig bare mormor, farmor, kjærestebeist sine foreldre og besteforeldre igjen! Jeg er faktisk i rute! Rekker nok ikke å bake så mye julekaker i år som jeg hadde håpet, men det får jeg ta igjen neste jul når jeg ikke har noe skole å tenke på lenger.. Gleder meg sånn! Til sommeren kan jeg søke fast jobb, kan få lån og endelig eget hus Kanskje vi kan feire julaften i eget hus neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 20. november 2011 #40 Del Skrevet 20. november 2011 Åh, engelskpensum og julemusikk. Ikke dumt. Skulle egentlig lage julemix til jobben, men tror nok de vil ha litt mer topp40/rocka låter enn det jeg har.. Så da kan jeg kose meg med de tradisjonelle med goood samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå