Gå til innhold

Sjokolademuffins og strikkepinner...

Gjest PinkLeaf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest PinkLeaf

Haha! Da vi flytta hit fra Vestlandet sa mamma at vi flytta til Syden. Vel.. jaok. :ler:

Edit: leif

Endret av PinkLeaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Åh, herregud nå ble jeg letta! :danse: Jeg fikk endelig svar fra høgskolen ang oppmelding til eksamen. Jeg var jo redd for å måtte ta opp faget helt på nytt, og dermed ikke få omgjort lån til stipend. Heldigvis viser det seg (nå som jeg har kjeftet opp eksamenskontoret litt) at jeg kan melde meg opp til neste konteperiode innen 1. oktober :insert bør-løftet-av-skuldre-smiley her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Oi! Kjærestebeist "vant" en "trekning" han ikke engang har vært med på, og nå får vi "gratis" abonnement på boksere. :sukk: Noen som vet hvordan man slipper unna slikt? Pakken går selvfølgelig i retur i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Men det er sånn snikete greie som skulle være gratis, og ikke egentlig abonnement.. Digg å få faktura på gratis greier! Jeg får håpe de gir seg når jeg returnerer det i morra.. Jeg hadde en dårlig erfaring med NaturPost da jeg var 15, holdt på i over fire år(!) med å få dem til å slette meg fra lista deres. De sendte ting jeg ikke hadde bedt om, og da jeg returnerte det fikk jeg purring, deretter inkasso på ting jeg hadde sendt tilbake. Så fikk jeg en ny pakke, som jeg sendte tilbake, og kastet deretter purringene når de kom. Da de lurte på hvorfor ikke regningene var betalt fikk jeg kjeft "Du kan da ikke kaste regninger?!". :murvegg: Fikk til slutt hjelp av forbrukerrådet, men har fått helt noia for sånne ting etterpå.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ordnet seg med eksamen :) Kan være en skikkelig pain in the ass slike ting.

Alt skal jo gjøres 1000 ganger vanskeligere enn hva det er... :sukk:

"gratis abonnement på boxere" Hjelpes! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har hatt samme problem med noe jeg ikke husker hva heter. Men fikk gratis bestemortruser. :murvegg: I skikkelig SVÆRE størrelser i tillegg. Jeg returnerte og returnete og sendte de mail 7 ganger om å slette meg fra kundelista dems før de fortsatte. Og jeg fikk også masse inkasso-greier å sånn. Til slutt fikk jeg pappa til å ringe dem, og etter det trakk de tilbake alle inkassoene. :lur:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

OMG! Sitter på båten til Strømstad på firmatur med jobben til kjærestebeist, og DET GYNGER! Håper jeg slipper å bli sjøsyk, for det blåser allerede hvitt, og vi har kun kjørte en time.. *krysse fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Det gikk heldig vis bra, men det blåste veldig! Løsningen ble å drikke såpass med vin at det svimling og gyngingen gikk "opp i opp", hehe :fnise: Det var egentlig en hyggelig tur, men..

*snip*

Vi fikk snakka ut om det på kvelden, så det er i orden nå - men blir så oppgitt når det skal være om å gjøre å bli fullest mulig på turer som egentlig hadde vært veldig hyggelige med litt mindre drikke..

Endret av PinkLeaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du blir oppgitt. Hadde jeg blitt også. Er så glad for at typen min er inkluderende og bare øl-drikker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Det er bra, Kadust. :jepp:

Heldigvis er det ikke ofte, men med to firmaturer i året føler jeg at jeg må si i fra.. Det er jo ikke noe kult, for jeg føler meg litt som om jeg ber han om å sitte og holde meg i hånda hele kvelden - og det er jo ikke det jeg vil. Bare at han gir meg et blikk i ny og ne for å se om det går bra, jeg er ikke kravstor på slikt.

Heldigvis virket det som om han forsto hva jeg mente, og fordi jeg har vanskelig for å stole på menn etter et vondt brudd så vet han at han må jobbe litt ekstra for å holde på tilliten. Det er jo selvfølgelig mest min oppgave å passe på å ikke bli sjalu av ingenting, og jeg føler det går mye bedre nå enn for et par år siden - men jeg syns jeg har lov til å ha visse krav med tanke på hva som er ok og ikke. Han er heldigvis enig i det, og jeg vet jo innerst inne at jeg kan stole på han.

Det er av og til greit med regler - ikke fordi man ikke kan bryte dem, men for at den andre vet at den andre har "retningslinjer" for hva som er greit eller ei. Når vi vet at den andre har disse i bakhodet er det lettere å slappe av. Høres kanskje teit ut, men det funker.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det høres teit ut. Jeg er helt enig, og vi har vel noe av det samme vi også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en litt slitsom tur for din del, men bra du gjorde det du gjorde. Det er en ekkel følelse av at man kan dilter, men godt du fikk snakket med han om det da :)

Vodka & Redbull *grøss*

Drikker man vin, blir man fin.

Drikker man vodka og redbull, blir det tull :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Hehe, du har så rett så rett, Lampe! :)

Kadust, det er bra at det ikke bare er oss som har regler ;)

I dag er det et par timer jobb, men først en tur til legen for å få meg en resept. Kjipt å måtte betale for en time når jeg allerede har fått resept uten problemer i to år - skal nevne det til legen, tror jeg!

Så første episode av Paradise Hotel i går også. :sukk: Ikke akkurat noe å skryte av! Ikke at det var det i fjor heller, men tenkte det kom til å bli litt annerledes i år. Guilty pleasure, sa du? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg hater Paradise Hotel. :sjenert: At noen kan se på noe så hjernedødt skjønner jeg ikke. Likevel så tvinger typen meg til å se på det. :daane::hoho: Men men. Hun Iselin tar kaka. Så du på dagens mann? For ho var med i det programmet også. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...