Gå til innhold

Sjokolademuffins og strikkepinner...

Gjest PinkLeaf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest PinkLeaf

Jeg heller også mot nr 2 - ekte skinn, pluss litt ordentlig såle.. Må sjekke om de har den i Sverige i morra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nica.

Jeg stemmer også på nr 2, det ser ut som sålen har litt demping i seg, altså at den ikke er så hard som de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Kadust: Jeg bor i Vestfold, så det er heldigvis kort vei til Sverige :fnise:

Nica.: Ja, jeg vurderer dem sterkt. De fleste jeg har spurt har også gått for dem.

Niennas: Jeg er med! Bare det er på dagtid neste uke, så regner jeg med at jeg kan. :jepp: Kadust, hvis du har lyst er det bare å slenge seg med, hvis det ikke er for langt unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri tenkt tanken at Vestfold har kort vei til Sverige. :hoho: Jeg bor i Østfold, så det er jo VI som har kort vei. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nica.

Nica og PinkLeaf: Cafè snart? Kakao + hekling?

Jeg er med!

Aldri tenkt tanken at Vestfold har kort vei til Sverige. :hoho: Jeg bor i Østfold, så det er jo VI som har kort vei. :daane:

Jeg dør litt innvendig hver gang du bruker denne: :hoho:. Altså, en positiv type døing :fnise: Jeg ser for meg at du faktisk gjør sånn.

Endret av Nica.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niennas: Jeg er med! Bare det er på dagtid neste uke, så regner jeg med at jeg kan. :jepp: Kadust, hvis du har lyst er det bare å slenge seg med, hvis det ikke er for langt unna :)

Åh, jeg så ikke invitasjonen før nå. Jeg hadde blitt med, men jeg kan ikke hekle, liker ikke kakao og har uansett ikke penger til en kopp te engang. :sjenert:

Jeg dør litt innvendig hver gang du bruker denne: :hoho:. Altså, en positiv type døing :fnise: Jeg ser for meg at du faktisk gjør sånn.

:ler: Men jeg ler faktisk sånn i virkeligheten også. :sjenert: Vel, ikke alltid men om jeg synes noe er hysterisk morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg så ikke invitasjonen før nå. Jeg hadde blitt med, men jeg kan ikke hekle, liker ikke kakao og har uansett ikke penger til en kopp te engang. :sjenert:

Noen som har lyst til at jeg skal få babypass en dag, også tar vi roadtrip til Østfold? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nica.

Noen som har lyst til at jeg skal få babypass en dag, også tar vi roadtrip til Østfold? :sjarmor:

Haha, det hadde vært rart og gøy :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Hehe, vi har jo sååå kort vei (med båten som tar ... vel, tre timer).. :ler: Men heldigvis kort nok for en dagstur. :-)

Men invitasjonen er uansett åpen, Kadust, du skal få slippe kakao - og strikketøy er forsåvidt innenfor :fnise:

Og roadtrip høres gøy ut! Jeg har forresten fått i oppdrag å dra på litteraturhuset i Oslo i vår, det går kanskje an å dra dit sammen en dag også? :-)

---

Jaja, ble ingen frikveld likevel... Kollegaen min ble syk, så da får jeg benytte sjansen til å få inn et par kroner ekstra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jaokey, jeg kan strikke litt.

Høres morsomt ut å dra på litteraturhuset. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, kos deg på jobb!

Jeg er med til Oslo og, jeg! :) KG-gjengen avdeling Vestfold på nye eventyr ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest PinkLeaf

Awesome! :jepp:

Åh, nå gleder jeg meg til nye sko! Hullet har bare blitt større og større i dag, og sålen løsner.. Ser ut som jeg har skomaker til far.. :fnise: Får satse på at kundene blir så dazzled av min ekspertise at de ikke legger merke til det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Jupp, den er ganske sliten - og skal sååå i søpla! Da vi kom til Sverige i går, så fant jeg alle tre para som jeg hadde sett på før, men ingen av de satt noe særlig godt på beinet. Så fant jeg noen FLOTTE sko, men selvfølgelig hadde de dem ikke i min størrelse. Så da blir det tilbake til byen i morgen for å se om de har dem her. :jepp:

Det har vært såå deilig med en helg fri! På fredag var det jobb, etterfulgt av taco og politiskolen 7. (Digresjon: Jeg fatter ikke systemet til tv3. De har vist politiskolen 1, 3, 5 og 7, men ikke 2, 4 og seks. Det var første gang jeg har sett noen av politiskolen-filmene, men jeg skjønner jo ikke helt sammenhengene når halvparten er borte.. :klo: ) I går fikk vi storhandlet karbonadedeig, kylling, pasta og såpe. Og selvfølgelig smågodt, da. Mitt ligger faktisk fortsatt i skapet, har ikke hatt så veldig lyst på smågodt ennå. Tok meg faktisk et eple i stad i stedet. Awesome.

I går satt vi foran tv'en og fulgte halvveis med på noe greier (gullfisk, sa du?), og da det var slutt så var det Monster Ball med Lady Gaga. Jeg har alltid synes at hun er veldig flink til det hun gjør, men ikke helt forstått henne. Da jeg så konserten i natt, så ble det plutselig litt mer logisk. Jeg hadde ikke trodd det, men jeg fikk skikkelig respekt for dama. Tidligere har jeg tenkt at hun var overlegen og showete, men på

pratet hun litt innimellom, man ble litt kjent med henne. Hvis du er i humør burde du se etter da hun fremførte speechless på samme konsert. Vakkert. Hadde ikke trodd at hun var min kopp te, men hun er egentlig dritkul. Og litt rar, men det er kult.

I dag sov vi leeeeenge, før det ble middag hos svigers. De hadde takeoutpizza som "vanlig". Jeg synes det er så synd at hver gang vi blir invitert, så er det ofte usunn mat, godteri og masse sukker. Får dårlig samvittighet hvis jeg sier nei takk til for mye også, så det er en litt vanskelig balansegang. Ofte hvis de først skal ha noe á la gryterett eller spaghetti, så er det sjelden noe annet enn agurk, paprika eller mais ved siden av. Savner salat, grovt brød (hvis vi spiser lunsj), sunnere pasta eller ris og dere skjønner sikkert greia. Det var samme da jeg var hos mamma tidligere, vi skulle på butikken for å kjøpe poteter (skulle ha fisk til middag), og da mamma spurte hva jeg ville ha til dessert sa jeg at jeg egentlig ikke hadde lyst på så mye dessert, men at vi sikkert kunne ta noen kjeks eller noe. Men så "tvang" hun meg nesten til å velge noe sjokolade og supermix og oreokjeks ved siden av, men jeg spiser så lite av det at jeg sa at det er ikke så mye vits i å sette frem så mye.

Uff, det ble klagete. De vil jo bare være gjestfrie og gi oss god mat. Jeg får heller spise sunnere hjemme, så jeg har litt å gå på når vi skal bort :fnise:

Forresten! Må bare fortelle om Draw Something motstanderen min i går! Jeg hadde fått Obama som stikkord, og tegnet et ansikt med et stort smil og litt store ører. Fargela litt så hun skulle se at han var mørk i huden, og skrev "yes, we can" over. Hun prøvde å gjette Bob the Builder. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prate litt med svigers om det da? At den usunne maten egentlig ikke er så bra for deg og at du savner litt sunnere variasjoner? Veit godt hvordan det er å komme til usunn mat hos svigers.

Hoho. Jeg slipper å få pushet dessert på meg, i så fall er det fruktcocktail. Jeg har aldri vært noe storspiser når det kommer til dessert, så der har de lært. :lur: Både min familie og svigerfamilien.

Nei, seriøst? Bob, the builder? :hoho: Herlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...