Gå til innhold

Ble kalt for " Luremus" av sjefen idag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjefen har kanskje funnet ut at hun har gullmus, så nå har hun ikke tid til å sitte på KG?

:sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen har kanskje funnet ut at hun har gullmus, så nå har hun ikke tid til å sitte på KG?

:sengekos:

:opplyser: Det er bare ww som har gullmus!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her!

Ville bare gi en lyd fra meg jeg, men siden alle tror jeg er et troll spiller det kanskje ikke så stor rolle hvordan det gikk under middagen! Jeg skrev jo både fredag og lørdag, og grunnen til det er at jeg ikke vil bli gjenkjent, så deler av meldingen er "redigert" kan man si! Artig å se at så mange spekulerer om dette er en ekte eller falsk tråd :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

TS her! :goodbye:

Jeg må bare gi en lyd fra meg! Middagen gikk supert, og det hele endte med at jeg fikk lønnsforhøyelse og tilbud om en høyere stilling! Itilegg er han kjempehyggelig, og vi har blitt gode venner! Vinn-vinn situasjon! Så til dere som blir bedt på middag av sjefen deres i fremtiden: TAKK JA ! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her! :goodbye:

Jeg må bare gi en lyd fra meg! Middagen gikk supert, og det hele endte med at jeg fikk lønnsforhøyelse og tilbud om en høyere stilling! Itilegg er han kjempehyggelig, og vi har blitt gode venner! Vinn-vinn situasjon! Så til dere som blir bedt på middag av sjefen deres i fremtiden: TAKK JA ! :fnise:

Skjønner ikke hva dette har med luremus å gjøre, dog. Som jo var poenget med tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...