Gå til innhold

Tine ekstra lettmelk med MILD KAKAOSMAK


Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TINE Ekstra Lett Melk Mild kakaosmak er en skolemelk som tilbys til alle landets grunnskoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TINE Ekstra Lett Melk Mild kakaosmak er en skolemelk som tilbys til alle landets grunnskoler.

Nei faktisk ikke! Det er først nå, etter min forespørsel at VÅR skole har tatt inn denne i sortimentet sitt! Synes det var helt feil at skolen tilbyr melk og juice, men ikke den med mild kakaosmak. Vårt barn drikker ikke melk, men synes juice er HELT uaktuelt som alternativ. Da er en slik melk med såvidt litt kakao i mye bedre enn all syren juicen tilfører tennene.

Men pga et kresent barn hadde det vært greit å fått smakt på den før vi evt bestiller for x antall mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min hadde den melken på barneskolen, og likte den godt. Hun ble meget skuffet over at det ikke var et alternativ på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei faktisk ikke! Det er først nå, etter min forespørsel at VÅR skole har tatt inn denne i sortimentet sitt! Synes det var helt feil at skolen tilbyr melk og juice, men ikke den med mild kakaosmak. Vårt barn drikker ikke melk, men synes juice er HELT uaktuelt som alternativ. Da er en slik melk med såvidt litt kakao i mye bedre enn all syren juicen tilfører tennene.

Men pga et kresent barn hadde det vært greit å fått smakt på den før vi evt bestiller for x antall mnd :)

Ja, okey :) se om du finner noe info her: http://www.tine.no/produkter/melk/smaksatt-melk/30221.cms?tine-ekstra-lett-melk-mild-kakaosmak eller evt kontakte tine, mange produkter kommer plutselig ut i dagligvarebutikken etter man har spurt om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei faktisk ikke! Det er først nå, etter min forespørsel at VÅR skole har tatt inn denne i sortimentet sitt! Synes det var helt feil at skolen tilbyr melk og juice, men ikke den med mild kakaosmak. Vårt barn drikker ikke melk, men synes juice er HELT uaktuelt som alternativ. Da er en slik melk med såvidt litt kakao i mye bedre enn all syren juicen tilfører tennene.

Men pga et kresent barn hadde det vært greit å fått smakt på den før vi evt bestiller for x antall mnd :)

Du brukte feil smiley :filer:

:roll:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde samme dilemma og ville gjerne prøve den først - det viste seg å være umulig...

Vi tok sjansen allikevel, og vår "straks 6-åring" er ihvertfall godt fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde samme dilemma og ville gjerne prøve den først - det viste seg å være umulig...

Vi tok sjansen allikevel, og vår "straks 6-åring" er ihvertfall godt fornøyd!

Det var bra, tror vi må gjøre det samme! vet du om den smaker noenlunde likte sjokomelk fra sånne småkartonger m sugerør man får i butikken (mørkebrune i små og 1-liters)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg har drukket mange av dem ts! de er veldig gode!

liker datteren din litt tynn o`boy, liker hun garantert denne også :)

den smaker ikke som sjokomelk nei.

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan man ikke lære ungene å drikke melk uten søtlig tilsatt smak eller vann? Hva slags samfunn har vi blitt?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Hvorfor kan man ikke lære ungene å drikke melk uten søtlig tilsatt smak eller vann? Hva slags samfunn har vi blitt?

jeg satt å venta på det....

jeg hadde ikke trodd det skulle ta såå lang tid, men jeg VISSTE det ville komme!

...ts spør ikke om tips til å få barnet til å drikke melk, og hun har lov til å bestemme over sitt eget barn!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Det er den som administrerer mjølkeordninga på din skule som avgjer kva som skal vere tilgjengeleg i nettbutikken hos Tine for din skule. På mine barns skule er det kun lettmjølk som er eit alternativ, alt anna er "nulla ut". Eg syns det er greitt, men eg veit det er andre som er ueinige i det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel få en liten boks med kakao med seg til å ha i melken sin? problem løst!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har den på skolen til sønnen min, det er skikkelig tullete! Hvorfor i svarte skal små barn drikke sjokomelk hver dag? Er det ingen som tenker på tenner og at et forhøyet blodsukker ikke er bra. Irriterer meg grenseløst. Har nektet sønnen min å kjøpe det hver dag, holder med fredagen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei faktisk ikke! Det er først nå, etter min forespørsel at VÅR skole har tatt inn denne i sortimentet sitt! Synes det var helt feil at skolen tilbyr melk og juice, men ikke den med mild kakaosmak. Vårt barn drikker ikke melk, men synes juice er HELT uaktuelt som alternativ. Da er en slik melk med såvidt litt kakao i mye bedre enn all syren juicen tilfører tennene.

Men pga et kresent barn hadde det vært greit å fått smakt på den før vi evt bestiller for x antall mnd :)

Ungene mine har med seg vann som de drikker til skolematen.

;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...