Gå til innhold

Jenter på sukker.no


Gjest Sukkerklumpen

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkerklumpen

Hva er det med dere jenter som er på sukker.no? I går kveld skrev jeg brev til nesten tjue stykker i mitt nærområde. Jeg er en nokså normal mann med ett helt ok utseende. Er det at jeg er helgepappa som er turnoffen,eller? Jeg fikk svar av 2 stk!! Skrev bare hei, hvem jeg var, mne interesser, forsøkte å virke hyggelig, men nei da.

Hvorfor er dere på nettdatingsider, når dere ikke gidder å svare? Er jo ikke pågående i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har omtrent ikke fått svar der inne jeg heller... Jeg tror det har noe med antall menn der inne, og hvor mange mail som ligger i innboksen til damene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bomullsdott

Du finner aldri kjærligheten dersom du leter etter den, jeg tror ikke du vil finne noe som varer innpå sukker.no

Bare et tips.

Se heller etter damer i den virkelige verden. Nettdating virker veldig fint og flott, men det er ikke sånn det fungerer i virkeligheten, dessverre.

Kom deg ut og treff damer under naturlige forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant min kjære på nett. Men det var ikke på sukker.no, da. Der er det nok altfor mange menn, så damene har for mange henvendelser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg har funnet min drømmemann på sukker. I startfasen enda, men har i alle fall slettet meg på sukker.

De jeg ikke svarte var fordi jeg ikke fant de interessante. Uansett hvor mange henvendelser jeg fikk fra menn så svarte jeg alltid de jeg syntes var interessante.

Hva med å være litt mer kreativ når du skriver? Jeg ble svært lei av visse typer meldinger til slutt. Uansett hvor kjekk og flott fyren så ut så svarte ikke jeg om han ikke spurte om noe spennende eller fortalte noe spennende

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste damene der er de som ikke har bilder eller legger ut alt om seg selv.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste damene der er de som ikke har bilder eller legger ut alt om seg selv.

Er mennene også sånn?

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

Jeg har omtrent ikke fått svar der inne jeg heller... Jeg tror det har noe med antall menn der inne, og hvor mange mail som ligger i innboksen til damene.

Jeg hadde svart deg any day :sjenert::fnise:

Edit: Om jeg var singel bør jeg vel kanskje legge til :lol:

Endret av Koseklumpen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner aldri kjærligheten dersom du leter etter den, jeg tror ikke du vil finne noe som varer innpå sukker.no

Bare et tips.

Se heller etter damer i den virkelige verden. Nettdating virker veldig fint og flott, men det er ikke sånn det fungerer i virkeligheten, dessverre. Kom deg ut og treff damer under naturlige forhold.

Jeg møtte min kjære på nett. Vært sammen i tre år nå og er forlova :rodmer: Så det går ann å finne ekte kjærlighet via nett ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svart deg any day :sjenert::fnise:

Edit: Om jeg var singel bør jeg vel kanskje legge til :lol:

Høhø, det er ikke sikkert du hadde gjort det, om du hadde sett profilen min... Den er utrolig flott! :fnise:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på sukker, og jeg svarer ikke alltid, og det beklager jeg :sjenert: Jeg har bare ikke overskudd til å svare alle, og det har ingenting med hvor attraktiv vedkommende er. Jeg vil jo ikke såre noen, men jeg føler jeg må sette grenser for meg selv. Så er jeg ikke umiddelbart interessert av den ene eller andre årsaken så svarer jeg ikke. Og jeg blir ikke nødvendigvis lassa ned av meldinger. Det er bare det at det kan bli litt mye å forholde seg til innimellom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profiler der det opplyses om at man er forelder styrer jeg laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna.

Har ingen interesse av å date noen som er mor/far.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profiler der det opplyses om at man er forelder styrer jeg laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna.

Har ingen interesse av å date noen som er mor/far.

Det samme gjorde jeg når jeg nettdatet. Stod det i profilen at de hadde barn var de automatisk uaktuelle. Ikke fordi jeg ikke har lyst på barn selv, men fordi jeg ville slippe dette mitt/ditt/vårt styret. Kjipt mot den som har et barn? Ja, det var det nok, men samtidig så var jeg jo bare veldig klar over hva jeg ønsket meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg møtte min kjære på nett. Vært sammen i tre år nå og er forlova :rodmer: Så det går ann å finne ekte kjærlighet via nett ;)

Jeg har også møtt min kjære på nett og nå er vi blitt foreldre sammen :kgbaby:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner aldri kjærligheten dersom du leter etter den, jeg tror ikke du vil finne noe som varer innpå sukker.no

Bare et tips.

Se heller etter damer i den virkelige verden. Nettdating virker veldig fint og flott, men det er ikke sånn det fungerer i virkeligheten, dessverre.

Kom deg ut og treff damer under naturlige forhold.

Man møter ikke den eventuelle inni internettet heller da.. Er en kontaktformidler slik at man får muligheten til å treffe flere, og sjansen for å møte den riktige er større. Er vel egentlig det samme hvor man møter personen. Dem som dater på Internett vil jeg si er et utvalg av populasjonen, så like greit å møte noen her som f.ks fylla lør kveld!

Jeg tror du må være tålmodig! Hvem bryr seg om ikke alle svarer! Til syvende og sist er det som betyr noe at du får svar fra den du liker:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke skrive et brev der du presenterer deg selv. Det er lite å svare på. Ta heller tak i noe spesielt du liker med profilteksten til jenta, bygg videre på det, forsøk litt humor, vis at dere har noe til felles på en måte!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profiler der det opplyses om at man er forelder styrer jeg laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna.

Har ingen interesse av å date noen som er mor/far.

NEI! DY HILDRANEEEEE DU SÅ FAAARLIG

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...