Gå til innhold

Eplegrønn`s kjernehus

Eplegrønn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for den kjære venn :-) Er en slapp kg-er for tiden, for min kjære bærbare er på bærtur...

*gråte*

Men er innom av og til i nattens mulm og mørke når jeg får tilgang til mannens jobb-pc..

God helg i kjernehuset! Det er litt tidlig, men jeg gleder meg sånn til helgen fordi da er det hytte igjen... Endelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på hytta, kjære Eplegrønn!

Skal forfatte litt til deg i løpet av helgen for nå regner jeg med at du har reist...

:kose: :blomst_opp: :kose: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 7 måneder senere...

Er ikke helt frisk i dag, og det passer ikke så bra når jeg skal på fest i kveld... Får pakke inn litt c vitamin. Hjelper kanskje.

Er så usikker på hva jeg skal ha på meg. Tema 80 tall, og jeg var ikke gammel nok til å gå ut da, så jeg har ikke noe penklær fra den tiden. Skal i alle fall tupere håret. Det lille jeg har :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super fest, men ble skikkelig sjuk etterpå. Influensaen eller forkjølelsen eller hva det nå var slo ut for fullt, og i går var første dagen jeg kunne stå oppreist... Eneste som er så inderlig synd er at jeg er helt motsatt av alle andre når jeg er syk. Andre mister matlysten, mens jeg spiser dobbelt.. Tror jammen jeg skal henge meg på en slanketråd her inne, for jeg mangler litt motivasjon og har fått noen ekle kilo som irriterer meg :P .

Sola steiker her i dag, og det er ikke såå gøy når svetten renner og halsen verker. For ikke å snakke om hodet. Drikke masse te og skynde seg å bli slankeinspirert. Det er hva jeg skal gjøre i dag :-).

Tudu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...