Eirie Skrevet 30. april 2012 #561 Del Skrevet 30. april 2012 Så "godt" å ikke høre noe fra deg! Krysser fingre og tær for at du ligger å koser med lillejenta di mens jeg skriver dette Gleder meg til neste oppdatering. Hell og lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 30. april 2012 #562 Del Skrevet 30. april 2012 Spennende altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 30. april 2012 #563 Del Skrevet 30. april 2012 Oi, her skjer det sannsynligvis spennende ting! Lykke til, jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 1. mai 2012 #564 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Jeg har nyheter fra Pasjonsblomsten .................. ..................... ................................................ Fikk melding inn på telefonen min 18.46 i dag: "Fødte en fantastisk nydelig jente i går. Drømmefødsel akkurat som jeg kunne håpe på. Utrolig sliten, forteller mer siden". Pasjonsblomst. Gratulerer så mye!!! Og takk for at jeg fikk æren som sladris! Endret 1. mai 2012 av ara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 1. mai 2012 #565 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så mye med lillejenta! Håper alt står bra til med mor og barn, og at dere koser dere masse som nybakt familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 1. mai 2012 #566 Del Skrevet 1. mai 2012 Åh, gratulerer så mye med vesla! Nyt tiden som nybakt mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 1. mai 2012 #567 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så mye Pasjonsblomst Håper det går bra med alle mann og at dere koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 1. mai 2012 #568 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer masse, Pasjonsblomst! Så det ble aprilbaby på deg! Nyt den første tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 1. mai 2012 #569 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 1. mai 2012 #570 Del Skrevet 1. mai 2012 Åh, så gode nyheter! Gratulerer så mye, Pasjonsblomst Kos deg masse med å bli kjent med lille jenta di! Gleder meg til å høre hvordan det gikk når du er klar for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 1. mai 2012 #571 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. mai 2012 #572 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så mye med jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. mai 2012 #573 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så mye Nyt den første tiden som nybakt familie, ingenting kan måle seg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. mai 2012 #574 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer sååå mye Tippet riktig dag her også jeg jo, moro! Kos dere med den lille prinsessen og nyyyyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 1. mai 2012 #575 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 2. mai 2012 #576 Del Skrevet 2. mai 2012 Gratulerer så mye, Pasjonsblomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. mai 2012 #577 Del Skrevet 2. mai 2012 Gratulerer Pasjonsblomst Håper alt står bra til med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirie Skrevet 2. mai 2012 #578 Del Skrevet 2. mai 2012 Gratulerer så mye med jenta Pasjonsblomst! Tenk at hun endelig ville ut å hilse på i den store verden Nyt tiden og kos dere masse alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 2. mai 2012 #579 Del Skrevet 2. mai 2012 Åhhhh gratulerer sååå mye!! Høres helt fantastisk ut!! Frøkna mi kommer i morgen;) Håper alt står bra til! Kos dere masse!! Stor klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #580 Del Skrevet 2. mai 2012 Tusen hjertelig takk, søte snuppefrøkener Nå er hun er, det føles bare så godt og naturlig. Hun er så herlig:) Riene ble endelig litt systematiske og tok seg litt opp natt til mandag. Endelig etter 3 slitsomme døgn! Dro inn på sykehuset 4 på natta, og pjuh hadde da 4 cm åpning:) lettet! Hun var ute kl 14.30 på mandag 30.april. Det ble vannfødsel som jeg håpte på, og lystgass og akupunktur fungerte også veldig godt. Fantastisk å få henne opp av vannet og på brystet Helt utmattetnetterpå, grunnet lite søvn, mat og jobbing i dagevis.. Men kommer seg nå. Gafler innpå med mat som om jeg ikke skulle sett mat før.. På sykehus enda, hjem i morgen.mdet blir bra!!! Lykkelig.. Dere vil kanskje vite at hun er frisk, 49 cm, 3360 gram og 34 cm hodeomkrets. Helt mørkt hår Forteller mer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå