Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan kanskje se ut til at jeg brukte opp litt mye energi igår, for idag har jeg vært helt tom. Svimmel, småkvalm og vondt i hodet. Etter at jeg var ferdig med bollene (som tok laaang tid) stupte jeg i seng, og sov 2,5 timer. Nettopp våkna og sånn passe groggy, men føles bedre!

Lurer jo litt på om det var resultat etter modningen i går....

Fra av nå skal jeg prøve å hvile slik at jeg konstant har mest mulig overskudd!! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magebilde fra 38+2 :)

Form og symptomer 38+2:

Hodet har festet seg

Magen har sunket endel

Økende kynnere, men ikke veldig mye

Mye liv og røre i magen

Tung i kroppen

litt småkvalm/uvel

blod i nese/svelg (for første gang i svangerskapet)

Noe svangerskapsutslett

Småømme brystvorter- som lekker mer og mer råmelk

Utflatet navle

Sover ganske greit - økt behov for hvile

******

Ser ut som jeg får besøk av mamma og pappa idag (de bor 2 timer unna).

Jeg skal SÅÅ få en av de til å massere meg, jeg har fått et ekkelt punkt i skuldera... ;)

Føler meg forøvrig noe mer opplagt i dag, i går var jeg jo helt kake.. lå og ynka meg i sofaen en stund.

post-15336-0-70616500-1334819541_thumb.j

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for mageskryt! :klemmer:

Idag var mamma og pappa her ja, og overøste meg og mageboeren med gaver. Og massasje! Ikke verst ;)

Vi fikk en Kenwood Major Titanium i innflyttingsgave! Har nå vaska den og gleeeeder meg til å bruke den. Noen tips til hva jeg skal lage først? :kokk:

Og så fikk jeg 3 Andungen dundyner (2 små og 1 sprinkel), to små laken, et større tisselaken, to sengesett, to badehåndkler, en ull-lue og 2 bøker til baby. Noen som hadde gått amok på 2 for 1 salg på Princess ;)

Formen er mye bedre i går, og massasje var digg! Var full av stive kuler i skulder/nakke. Ikke bare, bare å gå med en stor mage og større bryster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig mage :hjerte: Savner magen min jeg....men ville jo ikke byttet ut lillegutt med magen da :fnise:

Så snille foreldre du har :Nikke: Deilig med så masse fint :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage! :rodmer: Er det litt lettere å puste når magen har sunket?

Koselig når de vordende besteforeldrene skjemmer bort de små litt med gaver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad i magen, ja.. Kommer helst sikker til å savne den også, og sparkene. Men er jo fordeler med en mindre mage også :fnise:

Er lettere å puste ja, føler ikke jeg sliter med det. Men litt tungt å trekke pusten dypt inn (øver meg til fødsel av og til) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning y`all!

Våknet, var litt fuktig mellom beina og måtte sjekke med fingeren. Trodde det var litt blod, og tenkte umiddelbart "Yes, tegningsblødning!". Det var ikke blod allikevel, men jeg likte min positive reaksjon der :)

Ble litt motivert av dette, så da ble det liksågreit litt :sengekos: på oss..Etterå fikk jeg litt blod utflod og kynnere. Har fått litt vondt i korsryggen idag, og kjenner det godt nedover beina, både lår og legger. Modning?

Det er vel ikke sånt at sex utløser fødsel FØR ungen eventuelt er moden? Skal ikke ha det så travelt liksom, 2 uker før termin. Men dersom hun vil ut, er hun velkommen :rodmer:

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Tror ikke hun kommer før hun er klar, og hun er jo egentlig ferdig. Hun skal bare godgjøre seg litt! ;)

Fiiiin mage!

Vi har den kjøkkenmaskina og jeg er veldig glad i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig mage! Og jeg sier som Unknown, så liten og søt. :fnise:

Gratulerer med Kenwood i hus! Vi har akkurat den samme (Titanium, altså), og elsker den! :Nikke: Har du fått laget noe? Den er jo i grunnen knall til det meste... Også er det så mye morsomt ekstrautstyr å få til den! :nigo: Så snille foreldre du har!

Jeg får også blodig utflod etter sex om dagen, har vært sånn i et par uker, og kjenner også den strålingen nedover i lårene. Og mye mensmurringer. Jeg tolker det som modning. :jepp: Men jeg har óg skjønt det sånn at det med sex ikke har allverdens å si før det uansett er klart der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Tror ikke hun kommer før hun er klar, og hun er jo egentlig ferdig. Hun skal bare godgjøre seg litt! ;)

Fiiiin mage!

Vi har den kjøkkenmaskina og jeg er veldig glad i den.

Tror jeg kommer til å bli det, også! Skulle litt ønske den SÅ ut som en Kitchenaid blender, den ruver noe på kjøkkenbenken.. Men er jo fin denne også, jeg har stor tro på den! Hun har det visst godt inni magen enn så lenge, ja.. ;)

Fin mage! :-) Spennende når kroppen begynner å gjøre seg klar.

Veldig spennende, og rart, og ikke kunne forholde seg til NÅR man får treffe sitt eget barn. 1 dag til eller 3 uker? hehe

Nydelig mage! Og jeg sier som Unknown, så liten og søt. :fnise:

Gratulerer med Kenwood i hus! Vi har akkurat den samme (Titanium, altså), og elsker den! :Nikke: Har du fått laget noe? Den er jo i grunnen knall til det meste... Også er det så mye morsomt ekstrautstyr å få til den! :nigo: Så snille foreldre du har!

Jeg får også blodig utflod etter sex om dagen, har vært sånn i et par uker, og kjenner også den strålingen nedover i lårene. Og mye mensmurringer. Jeg tolker det som modning. :jepp: Men jeg har óg skjønt det sånn at det med sex ikke har allverdens å si før det uansett er klart der nede.

Thank you ;) Magemålet ligger litt under snitt, og hun er også spådd til å være liten. Jeg var selv 2500 kg da jeg var født, men tror nok at vesla mi blir litt større. Men gjenstår jo å se!

Gleder meg til å bruke Kenwooden, tenker jeg skal lage en ny batch med boller iallfall. Pizzadeig snart, og må nesten teste en kake også ;)

*******

2 timer på farten med diverse ærend, og jeg er ble helt skutt. Er tungt å gå rundt omkring nå! Nå er jeg litt :sovne:, så får kanskje hvile litt før jeg skal hente forloveden på jobb.

Har forresten kjøpt engangstruser til barsel, og nyfødtbleier til stellebordet idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende :duskedame:

Nyfødtbleier :hjerte: Herlig å fylle opp, ikke sant?

Lillegutt var veide 40 gram mer enn hva jeg gjorde, ellers var vi like lange og hadde samme hodeomkrets ;) Spennende å se hvor stor vesla blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grinete*

Sambo sier i butikk idag "Det var noe sånt vi skulle fått oss" og peker på en Kitchenaidmaskin. Den vi har er så stygg.

Når vi kommer hjem, og han studerer den på kjøkkenbenken: "Den skal ikke stå der! Pliiieeessse!" Og så "Jeg tror ikke vi trenger den engang".

Han lager aldri mat og baker iallfall aldri!!!! Er sur på han nå... han vil gjemme den bort i et skap som gjør det tungt og vanskelig å bruke den for meg, og vi har ikke engang skapplass til den. Dumme, dumme sambo! Nå angrer jeg t.o.m på at vi ikke ønsket oss Kitchenaid...

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

håper dagen din ble litt bedre etterhvert! :klemmer: ikke hør på sånne dumme kommentarer. han har ikke noe han skulle sagt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

håper dagen din ble litt bedre etterhvert! :klemmer: ikke hør på sånne dumme kommentarer. han har ikke noe han skulle sagt! :fnise:

Vet jo det.. men så bryr jeg meg allikevel litt om hva han mener, og det hele ødela litt av gleden med maskinen. Men kommer nok over det, begge to. Kjøpte forresten bakebok i går :) Ser veldig kjekk ut!

**************

Tegn på at noe nærmer seg her i gården er økt mengde gul utflod. Ikke sett tegn til noe slimpropp akkurat, som jeg vet om. OG har hatt endel diare i det siste, i går bare rant det ut av meg... (lekkert, I know). Noen andre som har det likt?

Leser jo at løs mage kan være vanlig 1-7 dager før fødsel, og synes det er spennende! Tror jeg føder i løpet av neste uke, jeg! :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...