Gå til innhold

Går du alltid for en spesiell type?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja. Det er ikke bevisst, men jeg er ekstremt svak for intellektuelt oppegående menn med samfunnsinteresse- og veldig ofte har de en eller form for kulturinteresse.

Sånn var jeg som 16-åring, og sånn er jeg nå.

Jeg går veldig fort lei om de ikke besitter de egenskapene, uansett utseende.

Ellers få fellestrekk.

Jeg er også svak for menn som er smarte, men ikke i samfunnsvitenskapelig fag - har møtt noen av de og jeg syns de er litt kverulante og kjedelige, skal alltid være så politisk korrekte! Jeg kan faktisk si at jeg blir litt dårlig om jeg møter en fyr ute som absolutt skal snakke om kultur og diskutere politikk. Jeg tenner på menn som er interessert i tekniske- og naturvitenskapelige fag. En fyr jeg kan snakke\diskutere om partikkelfysikk, CERN, relativitetsteori etc. er noe jeg ser på som et pluss, for det er ikke noe alle kan eller vil gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shirelle

Et fellesstrekk i utseendet, er litt smale, sexy øyne. Og ikke kjempebleik hud (men litt bleik er greit). Men bortsett fra det har de vært ulike i utseendet. i personlighet er fellestrekk kanskje litt (for) mye selvtillit. ellers har det ikke vært så mye likedane ting, som jeg kan komme på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er som regel akkurat 1,82 cm høye, har mørkeblondt/brunt skinna hår, brede skuldre. + I like some meat on my men ;)

Før var jeg sammen med små, litt rare og blonde gutter :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de har alle vært veldig ulike. Eneste felles er vel at de har vært snille og ikke lyst badboy/player (har en radar som gjør at jeg styrer unna dem). Og alle har vært norske og fra samme fylke som meg! Kroppen til alle har vært innen normalen, ingen har vært superbolere eller direkte feite. De har alle sett normale ut fysisk og i stilen.

Både blå- og brunøyde.

Fra mørkeblond til veldig mørk.

Fra mastergrad til ikke vgs.

Fra sjenert til superutadvendt.

Fra 170 (lavere enn meg) til nesten 2 meter.

Fra festløve til avholds.

Fra gamer som satt på rompa dagen lang til treningsnarkoman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg gjør visst det. Jeg prøvde å tenke tilbake på alle jeg har vært forelsket i siden barneskolen og kommer kun på en som ikke har mørkt hår og brune øyne.

Dessuten har de fleste vært over gjennomsnittet utadvente og har hatt en kreativ hobby eller kreativt yrke. Jeg har aldri falt for en stereotypisk macho mann og kunne aldri i verden vært sammen med en av typen som slår seg på brystet, skyter en elg og roper at menn må få være menn. :gjeiper: Gi meg heller en følsom jåle.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke når det kommer til utseendet, men jeg faller ofte for litt macho-menn personlighetsmessig.

Disse som roper litt høyt og slår seg på brystet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller konsekvent for de høye, slanke og smånerdete guttene ;) Når jeg ser tilbake har jeg ikke falt for én eneste person under 180 cm (etter jeg var 15, altså). Andre likhetstrekk er at de er utadvendte, tøyser mye og har mye mellom ørene.

Har heller aldri gått for en mannemann, muskeltype. Jeg foretrekker at de er slanke, men sterke. Men det viktigste er at fyren er en god samtalepartner jeg er på nett med. :)

Samme her, innså det først nå. :gjeiper:

Jeg opplever disse høye, slanke nerdene som mindre selvhøytidelige, og dermed at de har bedre humor enn mannemannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Altså, har de noe til felles? Utseende, personlighet eller andre ting? :)

Ja jeg gjør det når det kommer til personlighet. Syns ofte jeg dater samme fyr om og om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Altså, har de noe til felles? Utseende, personlighet eller andre ting? :)

Det de har til felles er at de er en smule reflekterte og gidder å diskutere med meg. haha

Endret av D_flatmajor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også svak for menn som er smarte, men ikke i samfunnsvitenskapelig fag - har møtt noen av de og jeg syns de er litt kverulante og kjedelige, skal alltid være så politisk korrekte! Jeg kan faktisk si at jeg blir litt dårlig om jeg møter en fyr ute som absolutt skal snakke om kultur og diskutere politikk. Jeg tenner på menn som er interessert i tekniske- og naturvitenskapelige fag. En fyr jeg kan snakke\diskutere om partikkelfysikk, CERN, relativitetsteori etc. er noe jeg ser på som et pluss, for det er ikke noe alle kan eller vil gjøre.

CERN som i forskningssenteret på kjernekraft?

Steike - du skulle vært med meg ei uke på jobb i diverse møter og konferanser. Mannfolkmessig kjeder jeg meg ihjel, du hadde sannsynligvis omkommet av begeistring.

Du kan få dem alle som en :)

Menn som absolutt skal diskutere politikk og kultur? Åååh.... :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler dessverre at personligheten min er usystematisk i forhold til det jeg syns er pent. Det er sikkert mange som har det slik.

Jeg er veldig klad i en brun og frech hudfarge uten kviset og så, ala latino eller norske jenter med sminke, solarium eller noe brunkrem. Jeg merker ofte at slike damer ofte har en annen personlighet og ideologi på ting enn meg.

De som oppsøker meg er ofte mindre stelte og bleke, men de har ofte noelunde samme ideologi og syn på som meg.

Jeg er derfor evig singel. Jeg går etter jenter jeg syns er pene ala jessica simpson eller penelope cruz, men indre skjønnhet finner jeg ofte hos de som ikke er så heldig med utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har vært veldig høye, over 1,90 i 3 tilfeller

De fleste jeg har vært sammen med begynner navnet med bokstaven T

De er vanlige tynne

ellers er det mye rart de har gjort av arbeid, sett ut, hårfarge, oppførsel osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Det er en felles oppfatning at vi kvinner like store menn, enten det er store av muskler eller fett, men jeg tenker som deg: Det er de høye, tynne som tenner meg mest. Og jeg prøver å innbille meg at jeg ønsker en svær mursteinmann, men nei... Tenner ikke på det. :)

Vel, menn liker som regel tynne og høye kvinner, mens kvinner liker store menn - enten det er store muskler eller fett. Det er det som er normen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Vel, menn liker som regel tynne og høye kvinner, mens kvinner liker store menn - enten det er store muskler eller fett. Det er det som er normen.

Hvordan kan du egentlig si at det er det som er normen? Hvilket grunnlag har du for det egentlig? Poenget mitt var nettopp dèt: Hvordan kan vi si at det er normen at kvinner liker store menn? Er det bare de store mennene som har partner? Det er jo ikke det. Det er da like mange høye og tynne eller lave og tynne menn som har partner som de som er større. Jeg ser bare ikke helt logikken - kan du f.eks. vise til en studie eller undersøkelse som viser at flertallet av kvinner liker store menn? For i denne tråden viser det jo til det motsatte ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LonelyAngel

De fleste jeg "faller" for er høye, mørke, sterke gutter. De er aldri mer enn 5 år eldre.

De er ofte mysiske og flørtne av seg og har desverre ofte "bad boy" tendenser! (Men det gjør ikke noe, for jeg temmer dem jeg :lur: )

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

jepp gutter med rødt hår som heter Andreas virker det som om underbevisstheten min liker. Har vært sammen med fem av dem...

Men personlig så liker jeg de høye og mørke, er bare underbevisstheten min som tydeligvis ikke er enig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CERN som i forskningssenteret på kjernekraft?

Steike - du skulle vært med meg ei uke på jobb i diverse møter og konferanser. Mannfolkmessig kjeder jeg meg ihjel, du hadde sannsynligvis omkommet av begeistring.

Du kan få dem alle som en :)

Menn som absolutt skal diskutere politikk og kultur? Åååh.... :spise:

Jeg studerer selv sivilingiør og jeg stortrives med guttene på universitetet mitt - de som studerer det samme som meg, vel og merke :biggrin: Like barn leker best.

Jeg har møtt flere humanister ved exphi-forelesningene og jeg holder på å sovne av når de starter med de humanistiske diskusjonene sine. Da prøver jeg å vri samtalen over på noe annet. Jeg kan ikke skryte på meg å være så tilpasningsdyktig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...