Gå til innhold

Går du alltid for en spesiell type?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke i det hele tatt. Høye, tynne, lave, tykke, sporty, gamer, blond, rød og brun. Eller jo, kanskje en ting. Jeg faller bare for nordiske menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har de virkelig ikke. Både utseende messig og personlighetsmessig så er de alle veldig forskjellige.

Og han som er kjærsten min nå, så tenkte jeg faktisk første gang jeg så han at han var så typisk den typen venninna mi faller for. Men ikke typisk min type. Men jeg fallt hardt og dypt for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg. De er alltid høye, mørke og slanke, og ser gjerne litt utenlandske ut.

Når det kommer til personlighet har de også vært ganske like, som i at de er morsomme, litt barnslige, snille og impulsive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja når jeg ser tilbake på eksene mine og de jeg har fallt for så er en ting felles og det er at det liker å trene og holde seg i form og helst en del høyere en meg. Men de to siste eksene var ikke så høye og han jeg har møtt nå er bare 3/4 cm høyere en meg. Men ser at det er noe med trekkene i ansiktet som kan se ut for at noe er felles. Litt samme stil. Fallt ofte for sjarmen og litt selvtilitt. Han siste ser ikke typisk norsk ut. Han har ikke hår og har verdens fineste brune øyner og er helt norsk :) men det er litt uvant at han ikke har hår da :D

Har skjønnt at det er andre ting en utseende som er viktig og man skal leve sammen lenge og vi alle forandrer oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Det er ikke bevisst, men jeg er ekstremt svak for intellektuelt oppegående menn med samfunnsinteresse- og veldig ofte har de en eller form for kulturinteresse.

Sånn var jeg som 16-åring, og sånn er jeg nå.

Jeg går veldig fort lei om de ikke besitter de egenskapene, uansett utseende.

Ellers få fellestrekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg trodde jeg var litt "alt-etende", men det viser seg at alle eksene mine + min nåværende kjæreste har felles særtrekk. Veldig høye, brunt hår, litt badboy-image men myk på innsiden, utdannet til praktiske yrker og alle er norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Altså, har de noe til felles? Utseende, personlighet eller andre ting? :)

Nei, ingen av eksene mine likner på hverandre i det hele tatt. Jeg faller stort sett for "detaljer" hos folk, aldri fellestrekk :)

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller visst for tynne, hengslete gutter. Jeg innbiller meg at jeg vil ha en kraftkar (fordi jeg ikke akkurat er tynn og hengslete selv), men de tynne er de som tenner meg. :sjenert:

Uavhengig av kroppstype går jeg for de samfunnsengasjerte som også er interessert i kultur, og som tør å stå for det de mener. De må også være smarte og nysgjerrige. De er også gjerne ikke de som gjør mest ut av seg, men har en rolig trygghet som jeg liker veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør visst det. Jeg prøvde å tenke tilbake på alle jeg har vært forelsket i siden barneskolen og kommer kun på en som ikke har mørkt hår og brune øyne.

Dessuten har de fleste vært over gjennomsnittet utadvente og har hatt en kreativ hobby eller kreativt yrke. Jeg har aldri falt for en stereotypisk macho mann og kunne aldri i verden vært sammen med en av typen som slår seg på brystet, skyter en elg og roper at menn må få være menn. :gjeiper: Gi meg heller en følsom jåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle jeg har hatt noe seriøst på gang med har vært veldig intelligente og veldig tekniske/datainteresserte... Men der stopper nok også likheten. Har en sportsfreak, et par nerder, et par meget blonde, to utenlandske, et par utrolig sjenerte, en enormt utadvent, etc etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg faller visst for tynne, hengslete gutter. Jeg innbiller meg at jeg vil ha en kraftkar (fordi jeg ikke akkurat er tynn og hengslete selv), men de tynne er de som tenner meg. :sjenert:

Samme her! Det er en felles oppfatning at vi kvinner like store menn, enten det er store av muskler eller fett, men jeg tenker som deg: Det er de høye, tynne som tenner meg mest. Og jeg prøver å innbille meg at jeg ønsker en svær mursteinmann, men nei... Tenner ikke på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Det er en felles oppfatning at vi kvinner like store menn, enten det er store av muskler eller fett, men jeg tenker som deg: Det er de høye, tynne som tenner meg mest. Og jeg prøver å innbille meg at jeg ønsker en svær mursteinmann, men nei... Tenner ikke på det. :)

Ja!! Og jeg tenner på menn som er lavere enn meg.. skjønner ikke hvorfor alle tror at KVINNER vil ha høye veltrente maskuline menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg ser tilbake på ekskjærester og forelskelser og min nåværende kjæreste, har alle vært blåøyde og mer eller mindre blonde. Jeg synes mørkhårede gutter er attraktive også, men faller altså oftest for lyse menn. Vet ikke om det kanskje har noe med at jeg er halvt søramerikansk og liker det som er motsatt av meg? :vetikke: Også har jeg en ting for smarte og intelligente menn, akkurat nå er jeg ganske sweet for Siffer-programlederen. :sjenert: Også må de gjerne være litt bamsete. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, har de noe til felles? Utseende, personlighet eller andre ting? :)

Nei. Ikke utseende i hvert fall. Personligheten kanskje. Men ingen av eksene mine er like. Faller for forskjellige type gutter hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller konsekvent for de høye, slanke og smånerdete guttene ;) Når jeg ser tilbake har jeg ikke falt for én eneste person under 180 cm (etter jeg var 15, altså). Andre likhetstrekk er at de er utadvendte, tøyser mye og har mye mellom ørene.

Har heller aldri gått for en mannemann, muskeltype. Jeg foretrekker at de er slanke, men sterke. Men det viktigste er at fyren er en god samtalepartner jeg er på nett med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...