Gå til innhold

Hvorfor kaster DU søppel i naturen/på gata osv.?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var kjempefokus på miljø og søppelsortering (Blekkulf, miljøprogram for småskolen, osv) da jeg var liten. Som miljødetektiv var jeg veldig opptatt av biler som gikk på tomgang og folk som kastet søpla i naturen. Når en liten, veslevoksen jente med musefletter og strenge rynker i panna kommer og gir deg sjokoladepapiret du kasta i grøfta, så tar de fleste seg sammen (i allefall midlertidig). Det beste er jo at disse miljødetektivene neppe vokste opp for å bli de største miljøsvinene selv!

Det som irriterer meg mest er de som plukker opp hundebæsjen, knyter for den lille svarte posen for så å kaste posen i grøfta! Jeg er hundeeier selv, og jeg gremmes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen steder langs Lågendalen er det den rene svinesti, folk hiver fra seg bleier, møbler, klær, søppel, glasskår og gudvethva. Jeg skjønner ikke hva som foregår i hodet på folk som synes det er greit å forpeste naturen på den måten. >.<

Jeg skulle ønske det var litt flere søppelkasser i Oslo, ikke fordi jeg hiver på bakken, men fordi det er litt for langt mellom søppelkassene og de er som regel stappende fulle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...