Gå til innhold

Bilde av ditt dyr!


Gjest Eline4

Anbefalte innlegg

Hihi, fant ham som enda mindre isbjørn også :rodmer:

209185_10150552476850005_852035004_18105535_5770527_o.jpg

hva hete rasen til hunden din? jeg vil ha en sånn hund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva hete rasen til hunden din? jeg vil ha en sånn hund :)

Han er en Border Collie :)

Men jeg vil virkelig råde deg til å være forsiktig med å velge denne rasen. De trenger mye stimuli (både fysisk og intellektuelt). Vår er nesten blottet for gjeterinstinkt, men han er likevel kjempesmart, og krever mye oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en som har lekt seg med en rull gavebånd. Eller kanskje han har prøvd å pynte til jul på sin egen måte? Siden han gjemmer seg under stolen kan det jo også være at han er litt flau og redd for hva matmor vil si.

Bildet er noen år gammelt fra da katten min var ung, og tatt like før jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavebånd er jo stas! :fnise:

Våre katter liker alt som er av ull, enten det er garn, luer, sokker, pledd eller skinnfeller. Og det kan gjerne spises:

IMG_1896.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er kattungen iallefall, møt Theo:

307405_184457404965443_100002035547295_393666_732754305_n.jpg

Theo var fryktelig lik min Ibsen :) Er han en Abyssiner? Skal legge ut bilde når jeg er pc i stede for på mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theo var fryktelig lik min Ibsen :) Er han en Abyssiner? Skal legge ut bilde når jeg er pc i stede for på mobil.

Han er nok en vanlig huskatt, men ligner veldig på Abyssineren pappa hadde. :) Theo har foresten feil farge og mønster.

(Og foresten så er han ganske så overvektig nå, den kulemagen! :fnise:)

Endret av Kattapult
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok en vanlig huskatt, men ligner veldig på Abyssineren pappa hadde. :) Theo har foresten feil farge og mønster.

(Og foresten så er han ganske så overvektig nå, den kulemagen! :fnise:)

Kjenner "problemet" med kulemagen. Ibsen er ikke akkurat en mager sneip lenger :fnise: Som du ser, så har han litt å slekte på i Elvis. (de er ikke i biologisk familie, men Ibsen ser veldig opp til Elvis)

Her er Elvis og Ibsen samme dag som Ibsen flytta inn til oss. Han er adoptert fra Dyrebeskyttelsen, og kom til oss da han var 12 uker gammel. Mange (til og med dyrlegen) mener at Ibsen må ha Abyssiner i seg.

Og her er han blitt ca 7 mnd gammel. Han blir to år i april.

(forresten, jeg viste bildet av Theo til kona, og hun spurte om det var Ibsen :fnise: )

Endret av fruBeist
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fruBeist det bildet der de ligger og sover sammen var bare herlig :ler: Har utrolig mye morsomme sovebilder av mine også! Særlig Teacup har en tendens til å sove i... interessante... stillinger :fnise:

Endret av Pixie Plaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner "problemet" med kulemagen. Ibsen er ikke akkurat en mager sneip lenger :fnise: Som du ser, så har han litt å slekte på i Elvis. (de er ikke i biologisk familie, men Ibsen ser veldig opp til Elvis)

Her er Elvis og Ibsen samme dag som Ibsen flytta inn til oss. Han er adoptert fra Dyrebeskyttelsen, og kom til oss da han var 12 uker gammel. Mange (til og med dyrlegen) mener at Ibsen må ha Abyssiner i seg.

Og her er han blitt ca 7 mnd gammel. Han blir to år i april.

(forresten, jeg viste bildet av Theo til kona, og hun spurte om det var Ibsen :fnise: )

Har du hørt om en stripete ramp som spiser hundemat? Det er nemlig katten min! Hunden er jo en "blånisse", han låner kattemat, og gir hundemat tilbake. :fnise: Men kattematen blir raskt fraktet ut i stua når han blir oppdaget. Det er fyfy å låne kattemat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kattemat er av en eller annen grunn en høydare hos bofsen her også. Da jeg hadde en liten pus og kjøpte sånn minitørrfor til den, satt han som ett tent lys og venta når hun fikk. Så litt rart ut. Store hunden hadde fokus som en lydighetshund i eliteklassen... for en kule tørrfor på størrelse med to fyrstikkhoder. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange søte sjarmtroll her :rodmer: Jeg har bare et litt redigert bilde av katta (som hovedsakelig er pappa sin, men jaja), men det viser nå søtheten hans likevel da :fnise:

post-29649-0-34319200-1323807371_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så utrolig nydelige dyr dere har alle sammen. *Elsk* :rodmer:

Her er min lille hjerteknuser. Er så ufattelig forelsket jeg :hjerte: (Jeg aner ikke hvordan man laster opp bilder her, så jeg legger heller ved en link) :)

Jeg vurderer alt å skaffe meg flere :) Synes heller ikke at valpetiden bare er som en dans på roser, men jeg nyter den veldig fordet. Har ledd på meg en sixpack til tider er jeg sikker på :P

*Skrivefeil*

Endret av Yasi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Herlig nydelige firbente dere har alle sammen :)

Måtte bare legge ut dette bildet av nuskene mine som sover på matmors bein :rodmer:

23jpr0l.jpg

Til dere modder som reagerer på at jeg img-tagger: Jeg får ikke lagt ved filer lenger, får bare denne feilmeldingen - Foto0179.jpg Serveren ga en feilmelding under opplastingen

Det er vanlige, ikke store jpg-filer jeg forsøker å legge til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere modder som reagerer på at jeg img-tagger: Jeg får ikke lagt ved filer lenger, får bare denne feilmeldingen - Foto0179.jpg Serveren ga en feilmelding under opplastingen

Det er vanlige, ikke store jpg-filer jeg forsøker å legge til.

Det er vel lov til å bruke img-tags nå mener jeg å ha sett en plass? Ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...