pinar Skrevet 3. februar 2012 #201 Skrevet 3. februar 2012 Det kan også gjøre det på andre måter som kanskje er lettere for deg: Du kan legge til bilde som vedlegg. Trykk på knappen "bla gjennom" som du finner nede til venstre når du svarer på innlegg. Legg til det aktuelle bildet og trykk "åpne". Gå så tilbake til innlegget du skal skrive og trykk på den blå knappen "legg ved denne filen". Metoden er omtrent som når du legget til et vedlegg i en mail. Alternativt kan du bruke Flicr-kontoen din som jeg ser du har. Da kan du legge ut link til bilder. Her er link til et bilde av pusen din: kattebilde Eller du kan legge ut bildet direkte i innlegget. Klikk på ikonet sett inn bilde (det med treet). Da kan du legge inn linken til bildet, og vips så kommer det frem direkte i innlegget! Næmmen! Der er fine pusen min jo :D 3
Perelandra Skrevet 3. februar 2012 #202 Skrevet 3. februar 2012 Næmmen! Der er fine pusen min jo :D Ja, der er hun! Du har en flott pus. Håper du forstod forklaringa mi av hvordan du kan legge ut bilde. 1
Perelandra Skrevet 4. februar 2012 #205 Skrevet 4. februar 2012 Åge <3 og fine, rampete Luis <3 Fine dyr begge to! Luis er virkelig flott med sitt grønne blikk og rødstripete pels. Jeg synes det er noe eget med rødpuser.
Gjest Bobler Skrevet 4. februar 2012 #208 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Å, herrrlige lille pusegutten Han er så søt Gleder meg til han blir storebror! Etter at bestevennen hans ble påkjørt og drept i juli, har han ikke vært helt seg selv. Han spiste nesten ikke etter at han døde, gikk ned 1,4 kg på 2mnd. De var bestevenner, og han ble helt rar når han andre døde Endret 4. februar 2012 av Bobler 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2012 #209 Skrevet 4. februar 2012 Kanskje vært lagt ut før? Jaja dere tåler sikkert å se det igjen 2
Gjest Lille-pus Skrevet 4. februar 2012 #210 Skrevet 4. februar 2012 Kanskje vært lagt ut før? Jaja dere tåler sikkert å se det igjen Tre sånne go'inger tåles mye og ofte Var det charmøren til venstre i bildet som var så spandabel med "snuss & nuss" på NVH ? Jeg mener å huske et bilde etter to av ham tidligere... men med mye mindre pels... ? (Mye mulig jeg husker veldig galt... )
Neshorn Skrevet 4. februar 2012 #211 Skrevet 4. februar 2012 Kanskje vært lagt ut før? Jaja dere tåler sikkert å se det igjen Tror kanskje jeg har kommentert dette eller et lignende før, men jeg må bare gjenta det i så fall. Utrolig herlige! Blir varm om hjertet av det bildet:) Nydelige:)
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2012 #213 Skrevet 4. februar 2012 Tre sånne go'inger tåles mye og ofte Var det charmøren til venstre i bildet som var så spandabel med "snuss & nuss" på NVH ? Jeg mener å huske et bilde etter to av ham tidligere... men med mye mindre pels... ? (Mye mulig jeg husker veldig galt... ) Det stemmer at det var han som var hos NVH. Han er fuzz og røyter og er i perioder litt mer rosa enn andre perioder. Og bildet er flatterende for han her da ansiktet har mest hår. Men han er så skjønn så han kan se ut som hva som helst
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2012 #214 Skrevet 4. februar 2012 Et til. Synes det er litt morsomt der de sloss om å vise seg frem (i håp om at jeg har mat til de) Beklager stor størrelse. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 4. februar 2012 #215 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Det stemmer at det var han som var hos NVH. Han er fuzz og røyter og er i perioder litt mer rosa enn andre perioder. Og bildet er flatterende for han her da ansiktet har mest hår. Men han er så skjønn så han kan se ut som hva som helst Han er en heldig liten gutt (jeg husker historien hans). - og hva øyet ser betyr så uendelig lite (og jeg synes han er pen jeg). Det viktige er hva hjertet ser Edit: De er så skjønne. Inhabil som jeg er så har jeg store problemer med å forstå at det er mulig å motstå en rottes sjarm Herlig bilde Endret 4. februar 2012 av Lille-pus
Gummiloppa Skrevet 6. februar 2012 #216 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Blir helt dårlig av denne tråden jeg! Så mange fininger!!! Får klaske til et lite skrytebilde til av filledokka mi! Endret 10. april 2012 av Gummiloppa 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. februar 2012 #217 Skrevet 6. februar 2012 Blir helt dårlig av denne tråden jeg! Så mange fininger!!! Får klaske til et lite skrytebilde til av filledokka mi! Nyyyydelig ansikt Takk Lille-Pus - ganske stolt av de jeg
Gjest Blubberella Skrevet 6. februar 2012 #218 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Blir helt dårlig av denne tråden jeg! Så mange fininger!!! Får klaske til et lite skrytebilde til av filledokka mi! Nåmmen har du en ragdoll? Fin pus! *bilde fjernet* Endret 25. mai 2012 av Ylvina 3
Roomie Skrevet 9. februar 2012 #219 Skrevet 9. februar 2012 Legger ut et bilde til,som er bare noen dager gammelt. Sover så søtt sammen,så... 1
Gummiloppa Skrevet 9. februar 2012 #220 Skrevet 9. februar 2012 Legger ut et bilde til,som er bare noen dager gammelt. Sover så søtt sammen,så... Ååå, det ser ut som en liten rev! *putte i lomma og løpe av gårde med* 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå