Gå til innhold

Møtte en på byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er jeg alene igjen etter en kjempefin kveld, natt og morgenstund :) Han gikk nå nettopp.

Kvelden i går var bare helt fantastisk. Jeg lagde litt god mat og han hadde med vin, og det var bare kjempe kjempe koselig. Da det begynte å bli seint, sa jeg at han kunne sove her hvis han ville. Det ville han, heldigvis. Han er bare SÅ gentleman. Han venter til jeg er klar med ting. Vi hadde ikke sex, bare lå å kosa med hverandre. Veldig godt, men merker at det er uvant å sove sammen med noen igjen, så det ble ikke mye søvn på noen av oss :fnise:

I dag satt vi ved frokostbordet i tre timer! Skravla bare gikk, og vi fortalte historier fra vi var små, og lo. Vi har noen felles kjente og det er litt morsomt :) Da han dro i stad sa han at han hadde hatt det koselig og at han trives så godt hos meg :rodmer:

Hvis jeg skal si noe om hva jeg føler akkurat nå, så er det fortsatt ikke helt klart. Jeg synes han er utolig flott, jeg stortrives og storkoser meg sammen med han. Men jeg kan ikke si at jeg er 100 % sikker på at det er han jeg vil dele resten av livet mitt med. Men jeg har allerede blitt veldig glad i han, og det ligger en gryende forelskelse der, jeg må vel bare bruke enda mer tid. Og det er kanskje ikke så dumt. Jeg har jo før, falt hodestups for noen, som jeg egentlig har 0 kjemi med og som ikke har de egenskapene jeg verdsetter. Bare vi ikke begynner å stresse med ting nå, så har jeg troen på at dette kan bli noe veldig bra :jepp:

Ha en fin lørdag dere :klemmer:

TS

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg alene igjen etter en kjempefin kveld, natt og morgenstund :) Han gikk nå nettopp.

Kvelden i går var bare helt fantastisk. Jeg lagde litt god mat og han hadde med vin, og det var bare kjempe kjempe koselig. Da det begynte å bli seint, sa jeg at han kunne sove her hvis han ville. Det ville han, heldigvis. Han er bare SÅ gentleman. Han venter til jeg er klar med ting. Vi hadde ikke sex, bare lå å kosa med hverandre. Veldig godt, men merker at det er uvant å sove sammen med noen igjen, så det ble ikke mye søvn på noen av oss :fnise:

I dag satt vi ved frokostbordet i tre timer! Skravla bare gikk, og vi fortalte historier fra vi var små, og lo. Vi har noen felles kjente og det er litt morsomt :) Da han dro i stad sa han at han hadde hatt det koselig og at han trives så godt hos meg :rodmer:

Hvis jeg skal si noe om hva jeg føler akkurat nå, så er det fortsatt ikke helt klart. Jeg synes han er utolig flott, jeg stortrives og storkoser meg sammen med han. Men jeg kan ikke si at jeg er 100 % sikker på at det er han jeg vil dele resten av livet mitt med. Men jeg har allerede blitt veldig glad i han, og det ligger en gryende forelskelse der, jeg må vel bare bruke enda mer tid. Og det er kanskje ikke så dumt. Jeg har jo før, falt hodestups for noen, som jeg egentlig har 0 kjemi med og som ikke har de egenskapene jeg verdsetter. Bare vi ikke begynner å stresse med ting nå, så har jeg troen på at dette kan bli noe veldig bra :jepp:

Ha en fin lørdag dere :klemmer:

TS

Det høres ut som at dere har hatt det utrolig koselig. Skulle ønske jeg også kunne finne meg en jeg kan snakke med alt om :) Det er så fint å ha lange samtaler, og hvis man skal kunne ha lange og gode samtaler, må man ha kjemi - og det virker som om dere har det :)

I begynnelsen av et forhold vet man veldig lite om hverandre og kan nok ikke si om man vil tilbringe resten av livet med en person eller ikke, men dere trives godt i lag og har det hyggelig, og det vil jeg si er en veldig god start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så koselig tråd :)

Kjenner jeg misunner deg og følelsen din.. en veldig spennende tid det der ;) Og ang tannbørste.. kjøp inn en ekstra til neste gang dere sees, så slipper du å evt "be han ta med"? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oppdater :D

OK :)

Nå har han sovet hos meg to netter på rad, og det er så utrolig koselig. Føler at vi kommer nærmere hverandre hver dag nå. Vi har fortsatt ikke hatt sex, men det er nok ikke lenge før nå. Synes bare det er så deilig å kunne ta alt i et rolig tempo, uten noe form for press. Han ligger og holder så godt rundt meg, og hver gang vi våkner "kliner" vi oss inntil hverandre. :yvonne:

I dag dro jeg før han på jobb. Da jeg kom hjem hadde jeg fått en koselig lapp på puta mi :rodmer: Har aldri kjent en så søt mann. Han snakker om fremtiden som om jeg er i den. Og selv om det er litt skremmende, er det også veldig godt.

Så jeg har det veldig bra og er veldig lykkelig. Og ja - jeg er virkelig forelska :strix:

TS

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK :)

Nå har han sovet hos meg to netter på rad, og det er så utrolig koselig. Føler at vi kommer nærmere hverandre hver dag nå. Vi har fortsatt ikke hatt sex, men det er nok ikke lenge før nå. Synes bare det er så deilig å kunne ta alt i et rolig tempo, uten noe form for press. Han ligger og holder så godt rundt meg, og hver gang vi våkner "kliner" vi oss inntil hverandre. :yvonne:

I dag dro jeg før han på jobb. Da jeg kom hjem hadde jeg fått en koselig lapp på puta mi :rodmer: Har aldri kjent en så søt mann. Han snakker om fremtiden som om jeg er i den. Og selv om det er litt skremmende, er det også veldig godt.

Så jeg har det veldig bra og er veldig lykkelig. Og ja - jeg er virkelig forelska :strix:

TS

Så utrolig heldig du er! Fyren virker bare helt herlig :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bokormen

En historie som var lett å kjenne seg igjen i. Takk for at du deler den med oss :)

Husk å ta masse bilder da. Hvis dere blir gift er det kjempekjekke bilder å se tilbake på. Vi klarer aldri å se så nyforelska ut (og rynkefri) som vi gjorde på de første bildene. Nå er situasjonen en helt annen med to babyer og søvnløse netter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere.

Jeg er bare innom for å si at nå er vi ordentlig kjærester :rodmer:

Håper denne historien har gitt noen troen på kjærligheten, hvis dere har tvilt på det. Jeg var en av de som tvilte, da det ble slutt med eksen min etter 6 år. Trodde vi skulle holde sammen livet ut. Etter ca 1 år som singel, begynte jeg å tenke at jeg kanskje må belage meg på å være alene en lang stund, jeg traff jo ingen som jeg så på som kjærestemateriale, eller som jeg falt for. Men plutselig var han der, og resten av historien vet dere.

Jeg føler vi passer så godt sammen, han tar så godt vare på meg, og han oser av trygghet. Vi har jo akkurat blitt sammen, men jeg har veldig troen på dette forholdet. Koser meg i nyforelskelsesrusen :hjerter:

TS

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ååååååååhhhhhhhhhhhh! Jeg fikk nesten en slags lykkefølelse i kroppen av denne tråden. Kos dere! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest forelsket

åhhhh jeg ble bare så glad........fremgangsmåten og alt stemmer så godt med meg og min kjæreste. Jeg har kommet ut av et håpløst ekteskap og hadde vært singel ett år og trodde ikke det fantes noen. men så kom verdens snilleste og kjekkeste mann. Og makan altså.

Nå har vi vært kjærester i 3 mnd og er sammen hele tiden....får liksom ikke nok av hverandre. Vi har bestilt ferie sammen osv.

Livet er så godt når man møter en sånn mann - jeg føler meg som verdens heldigste dame.

Kos deg videre du også :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne historien var så søt at jeg kjenner jeg får hull i tennene av å lese den :skratte:

Men all lykke på veien! Det er fantastisk å være forelsket! Kos dere masse og kryss i taket for at dere holder ut med hverandre i mange år fremover :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...