Gå til innhold

Møtte en på byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

VELDIG fint å finne en tråd som dette, midt iblant alle de dystre trådene om problemer med utroskap, usikkerhet, manglende sexlyst, "dick her down", overanalysering, straff, voldtekt og whatnot. :tristbla:

Den er nesten som ett lys i mørket, og det trenger vi! :blomst:

:jepp: Jeg signerer denne. Fortell oss mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minioppdatering:

Han var her et par timer før han på jobb i natt. Veldig koselig. Det virker som vi har kjent hverandre så mye lenger enn vi har. Jeg er så trygg i hans selskap, klarer å slappe av, selv om hjertet dunker litt ekstra hardt.

I dag sa han at jeg var vakker :rodmer: Jeg ble litt satt ut, men synes det var veldig søtt av han å si. Føler dette er for godt til å være sant. Men jeg håper det kan være sant. Han her skal jeg virkelig prøve å ta vare på :Nikke:

Har ikke turt å foreslå tannbørste enda, men skal gjøre det.

Ha en fin kveld alle dere søte mennesker som følger tråden. :kose:

TS

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minioppdatering:

Han var her et par timer før han på jobb i natt. Veldig koselig. Det virker som vi har kjent hverandre så mye lenger enn vi har. Jeg er så trygg i hans selskap, klarer å slappe av, selv om hjertet dunker litt ekstra hardt.

I dag sa han at jeg var vakker :rodmer: Jeg ble litt satt ut, men synes det var veldig søtt av han å si. Føler dette er for godt til å være sant. Men jeg håper det kan være sant. Han her skal jeg virkelig prøve å ta vare på :Nikke:

Har ikke turt å foreslå tannbørste enda, men skal gjøre det.

Ha en fin kveld alle dere søte mennesker som følger tråden. :kose:

TS

Sitter her og smiler. Jeg blir litt misunnelig her jeg sitter! Og angående det med tannbørsten, ikke stress, ta med ro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opptater denne tråden, ts! Blir spennende å se hvordan det går i helga:) så koselig lesing og jeg sjekker hver gang om det er noe nytt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opptater denne tråden, ts! Blir spennende å se hvordan det går i helga:) så koselig lesing og jeg sjekker hver gang om det er noe nytt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye å oppdatere, men han var her nettopp før det er jobbing på han i natt igjen. Fortsatt veldig koselig, og trist da han måtte dra. To timer bare fløy avgårde.

I morgen får vi antagelig ikke møtt hverandre, men vi bestemte oss for å ta det igjen på fredag med litt god mat og vin :spise:

Det tror jeg blir koselig, og kanskje blir det stemning for å ta steget enda lenger. ;) Har veldig lyst å sove sammen med han, og kanskje noe mer. Er vel bare å ta det som det kommer. :tommelsmil: Føler faktisk at jeg må se hvordan det er å være litt intim med han, før jeg kan slippe følelsene helt løs. Er det rart?

TS

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjærlighetshistorie er veldig lik din:-) Men jeg møtte mannen min på nett. Vi traff hverandre flere ganger før vi var intime, og det var veldig fint og fryktelig pirrende! :sjenert:

Men å lese din tråd får meg til å mimre :rodmer: og det er viktig å ta vare på hvert minutt av svermetiden .Sommerfuglene og uvissheten. Men samtidig så bare vet du at det vil gå bra..

Jeg traff mannen for 3 år siden. Etter 3mnd flyttet vi sammen og vi giftet oss i sommer..

Lykketil :hjerte: Og nyt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler faktisk at jeg må se hvordan det er å være litt intim med han, før jeg kan slippe følelsene helt løs. Er det rart?

TS

Nei!! Man kjøper da ikke ny bil uten å prøvekjøre den? :lur::)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

En løsning kan jo være at du kjøper inn en tannbørste som han kan bruke dersom motet svikter deg når det gjelder å be han ta den med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En løsning kan jo være at du kjøper inn en tannbørste som han kan bruke dersom motet svikter deg når det gjelder å be han ta den med. :)

Lurt! Det skal jeg jammen gjøre, for jeg har nemlig ikke turt å spørre enda :sjenert: Takk!

Gleder meg til å treffe han i morra :rodmer:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...