Gjest Mlle Bonne Skrevet 16. oktober 2011 #21 Del Skrevet 16. oktober 2011 Her har TS opplevd noe som er ubehagelig og sårende, og så begynner dere å diskutere og hentyde overvekt ut i fra BMI. Hadde jeg fortalt om en slik hendelse til noen og noen hadde begynt å sagt at nåja, du er nok liiitt mer en chubby...jeg hadde blitt forbanna. Og kropp og vekt er nå mye mer en BMI som ble oppfunnet i steinalderen. Ts : Husk at dette var barnslige og fulle gutter, som lira av seg noe til den første og beste bare for å tøffe seg. Forsåvidt vil jeg si det samme om folk som har svart her i tråden, bare at dette er sagt i edru tilstand tilsynelatende. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 16. oktober 2011 #22 Del Skrevet 16. oktober 2011 Stakkars deg. Kan ikke ha følt deg helt bra på den turen der. Men du skriver at du ikke tar deg nær av det samtidig som du skriver at du mest sannsynlig blir superdeppa pga dette ved en senere anledning? Skjønte ikke den helt. Men uansett, hev deg over slike drittunger. De fortjener å kjøre i grøfta og ende opp med brukne bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #23 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Til TS, til tross for dette så er guttenes oppgulp frekt, men jeg ville aldri tatt meg nær av det. Fulle gutter på byn.. Spesielt siden du er fornøyd med vekten din og ikke vil ned. Uansett, tror slike gutter kunne kalt deg dette uanhengig av om du veide 60 eller 80 kg. Endret 17. oktober 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #24 Del Skrevet 16. oktober 2011 Stakkars deg. Kan ikke ha følt deg helt bra på den turen der. Men du skriver at du ikke tar deg nær av det samtidig som du skriver at du mest sannsynlig blir superdeppa pga dette ved en senere anledning? Skjønte ikke den helt. Men uansett, hev deg over slike drittunger. De fortjener å kjøre i grøfta og ende opp med brukne bein. Jeg tar meg ikke nær av det nå, men jeg sliter litt med depresjoner pga. at folk alltid skal kommentere vekta mi. Selvom jeg selv liker kroppen min som den er, så kan ikke folk bare godta det, for man må tydligvis være slank for å bli godtatt (har jeg jo fått bevist her), og da når jeg får sånne tunge tanker og er lei meg pga depresjon, så tar jeg til meg alle tingene folk har sagt og kommentert, og blir rett og slett lei meg. Jeg orker ikke å skulle "forsvare" meg, BMI'en min er vel høy, men med min kroppsbygning, former og beinbygning så ser jeg ikke feit ut. Punktum. Kan vi ta fokuset vekk fra kroppen min nå? ts.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. oktober 2011 #25 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Uansett ts, det sier mer om dem enn om deg at de kan i det hele tatt få seg til å si slikt. Mvh Yvonne Endret 17. oktober 2011 av Kråkesaks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 17. oktober 2011 #26 Del Skrevet 17. oktober 2011 De er bare unger. Ikke noe å bry seg om TS. De tre guttene hadde nok eksepsjonell lav IQ og måtte gå tre sammen for å holde balansen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 17. oktober 2011 #27 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tråden er ryddet for avsporinger, spekulasjoner og persondebatt. Kråkesaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 17. oktober 2011 #28 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tråden er ryddet for avsporing. Kråkesaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. oktober 2011 #29 Del Skrevet 17. oktober 2011 De har vel problemer med sin egen selvtillit da, sånn at de må rakke ned på andre for å føle seg bedre selv. -.- Ikke ta det til deg. Vekt har også noe med beinbygning å gjøre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #30 Del Skrevet 18. oktober 2011 De har vel problemer med sin egen selvtillit da, sånn at de må rakke ned på andre for å føle seg bedre selv. -.- Ikke ta det til deg. Vekt har også noe med beinbygning å gjøre også. Vi differensierer ikke så mye hva tykkelsen på skjelettet angår, så mange kilo fra eller til utgjør en "tung beinbygning" ikke. Tettheten i benmassen er den samme for alle, med unntak av de som lider av osteoporose. Beinmasse veier maks 3g/cm^3 (Ca3PO4 veier 3,3 g/cm^3, men margen veier mye mindre. Til sammenlikning har aluminiumoksid en tetthet på 3,9-4.1 g/cm3, og gull en tetthet på 19,3 g/cm3). Selv med en relativt stor forskjell, f.eks. 1500 cm^3 i volum av beinmassen vil det ikke være snakk om mer enn 5 kg. Jeg vil tippe at folk som slenger med leppa til feite folk er blitt provoserte på en eller annen måte. Jeg synes selv det er ufattelig provoserende med feite folk i dallete tekstiler, nye sko, produktstylet hår og på HCLF-diett. Det er noe så ufattelig avskyelig med den holdningen til miljø og ressursfordeling. ..og jeg er glad fjortisene åpner kjeften og sier hva vi alle tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 18. oktober 2011 #31 Del Skrevet 18. oktober 2011 Heftig rydding på gang. Da kan man jo like gjerne stenge tråden, da alt som trenger å bli sagt er sagt: Normale mennesker gjør ikke slik. De var fulle idioter, så man skal ikke bry seg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #32 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vi differensierer ikke så mye hva tykkelsen på skjelettet angår, så mange kilo fra eller til utgjør en "tung beinbygning" ikke. Tettheten i benmassen er den samme for alle, med unntak av de som lider av osteoporose. Beinmasse veier maks 3g/cm^3 (Ca3PO4 veier 3,3 g/cm^3, men margen veier mye mindre. Til sammenlikning har aluminiumoksid en tetthet på 3,9-4.1 g/cm3, og gull en tetthet på 19,3 g/cm3). Selv med en relativt stor forskjell, f.eks. 1500 cm^3 i volum av beinmassen vil det ikke være snakk om mer enn 5 kg. Jeg vil tippe at folk som slenger med leppa til feite folk er blitt provoserte på en eller annen måte. Jeg synes selv det er ufattelig provoserende med feite folk i dallete tekstiler, nye sko, produktstylet hår og på HCLF-diett. Det er noe så ufattelig avskyelig med den holdningen til miljø og ressursfordeling. ..og jeg er glad fjortisene åpner kjeften og sier hva vi alle tenker. Så feite folk, som du kaller det, skal ikke få kle seg pent og style håret? Kan vedde på at om de hadde ustelt hår og slitne klær så hadde det vært galt også. Idiot! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 18. oktober 2011 #33 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg vil tippe at folk som slenger med leppa til feite folk er blitt provoserte på en eller annen måte. Jeg synes selv det er ufattelig provoserende med feite folk i dallete tekstiler, nye sko, produktstylet hår og på HCLF-diett. Det er noe så ufattelig avskyelig med den holdningen til miljø og ressursfordeling. ..og jeg er glad fjortisene åpner kjeften og sier hva vi alle tenker. Det at du (som mest sannsynligvis er voksen og edru) har samme mentalitet om de fjortisene er direkte skremmende. Ikke alle som er overvektige har kastet seg på lavkarbobølgen, og de skal selvfølgelig få lov til å style håret som alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #34 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg synes selv det er ufattelig provoserende med feite folk i dallete tekstiler, nye sko, produktstylet hår og på HCLF-diett. High carb low fat? Spennende. :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KikiEco Skrevet 18. oktober 2011 #35 Del Skrevet 18. oktober 2011 Men kjære dere- dette her er ikke et spørsmål om fett, det handler jo om hva som er akseptabel oppførsel. Det virker som mange reagerer kun på "feite", hadde ikke blitt så glad for å bli kalt hore heller jeg da. TS: det at disse gutta ropte dette etter deg sier mye mer om dem enn noe annet, fulle mennesker uten hemninger vil alltid klare å slenge dritt til alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 18. oktober 2011 #36 Del Skrevet 18. oktober 2011 Opplevede noe av det samme for noen år siden. Gikk til t banen og bak meg gikk det en gutte gjeng på 14 år etter meg skrek dem Du hadde stor rompe. Ble satt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 18. oktober 2011 #37 Del Skrevet 18. oktober 2011 Opplevede noe av det samme for noen år siden. Gikk til t banen og bak meg gikk det en gutte gjeng på 14 år etter meg skrek dem Du hadde stor rompe. Ble satt ut Ta det som et kompliment! Jeg har også litt sprettrumpe, og er meget stolt av den! Har sett bilder av deg og du er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 18. oktober 2011 #38 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ta det som et kompliment! Jeg har også litt sprettrumpe, og er meget stolt av den! Har sett bilder av deg og du er nydelig Søt du er Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #39 Del Skrevet 21. oktober 2011 I dag fikk jeg meg en god latter på vei til butikken. Jeg hadde igjen på meg jakken min, cardigan under og et stort skjerf, i det jeg gikk nedover den laange bakken, så hører jeg en motorsykkel bak meg, og synes jeg kjente igjen stemmene, og det var de samme guttene som hadde ropt "feite hoore" etter meg tidligere, de sa ikke noe denne gangen, men da jeg kom ned til butikken, ser jeg to gutter som står og snakker for seg selv, og da jeg nærmer meg døra, hører jeg bare en av de si "unnskyld?" og ber meg komme mot dem, da jeg står rett framfor de, så kjenner jeg de igjen, var de samme guttene fra kvelden før, de kjente meg tydligvis ikke igjen, og spør "er du over 18?" dum som jeg er, sier jeg ja, og de spør deretter om jeg kan kjøpe øl for de. Ler for meg selv og bare går inn. Da har vi i alle fall fått klart opp at de er under 18, sikkert 15-16. Drittunger. TS. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 21. oktober 2011 #40 Del Skrevet 21. oktober 2011 I dag fikk jeg meg en god latter på vei til butikken. Jeg hadde igjen på meg jakken min, cardigan under og et stort skjerf, i det jeg gikk nedover den laange bakken, så hører jeg en motorsykkel bak meg, og synes jeg kjente igjen stemmene, og det var de samme guttene som hadde ropt "feite hoore" etter meg tidligere, de sa ikke noe denne gangen, men da jeg kom ned til butikken, ser jeg to gutter som står og snakker for seg selv, og da jeg nærmer meg døra, hører jeg bare en av de si "unnskyld?" og ber meg komme mot dem, da jeg står rett framfor de, så kjenner jeg de igjen, var de samme guttene fra kvelden før, de kjente meg tydligvis ikke igjen, og spør "er du over 18?" dum som jeg er, sier jeg ja, og de spør deretter om jeg kan kjøpe øl for de. Ler for meg selv og bare går inn. Da har vi i alle fall fått klart opp at de er under 18, sikkert 15-16. Drittunger. TS. Hahahaha du kunne sagt "Ja, et øl per ligg, for i følge dere så er jeg en hore". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå