Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hahahaha du kunne sagt "Ja, et øl per ligg, for i følge dere så er jeg en hore".

Haha du er genial! :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde veltet mopeden hans...:gjeiper:

Skrevet

Jeg hadde bøyd hodet i skam om jeg hadde en BMI på nesten 30 OG befant meg på butikken for å handle enda mer mat..

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde bøyd hodet i skam om jeg hadde en BMI på nesten 30 OG befant meg på butikken for å handle enda mer mat..

Det som er skam er å prøve å krenke ned en person ved å poste som anonym. Redd for å bli kjent som en mobber? Det inntrykket jeg får av deg er at du ikke tørr å stå for dine meninger...Skam!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hei TS.

Meget trist at du opplever dette. Jeg har opplevd lignende flere ganger og det er ikke hyggelig. Sliter selv med depresjoner, så da sårer det mer enn det burde.

Selvsagt må man prøve å ignorer slike utsagn, uansett om det kommer fra fulle, edru, unge eller voksne folk. For de kjenner deg ikke.

Du har lov til å være deg selv, kle deg som DU vil osv. osv.

Jeg synes det er verre når voksne folk sier slikt, det forventer man jo ikke. Men fra "fjortiser" som ikke har hodet på rett plass til rett tid, vel.. det blir jo bare dumt.

Rart med den episoden i butikken da. Fint du bare ignorerte dem :)

For mange år siden bodde det noen drittunger ikke langt fra meg. De var veldig flinke med kommentarer og slikt når jeg venta på bussen (feit, tjukka, ludder, støgging osv. osv.). En gang tok jeg igjen, og angrer. Jeg kjente igjen mopeden til han ene. Så jeg fant en stokk og gikk løs på mopeden (dette var et litt øde sted så trodde jeg var alene). De fant ut det var meg, og banket meg opp. Men den som ler sist ler best. Faren min og broren min tok seg av dem. Og de har personlig bedt meg om unnskyldning for deres oppførsel og faktisk innrømmet at de mobba meg. En litt rar opplevelse, etterpå sa de aldri noe til meg, så flytta de vekk.

Jeg skulle aldri ha gått løs på den mopeden, for i de aller fleste tilfeller er det beste å bare ignorere og tenke at du er bedre enn dem, og at slike drittunger sine kommentarer ikke betyr noe. Men når man blir så såret og lei, får man lyst å synke ned til "deres" nivå, jeg ville ha hevn.. dumt... :sjenert:

Endret av Dronning Sheba
Skrevet

Trist det du opplevde!

De som sa det til deg har vel dårlig selvtillit, og når de rakker ned på andre så føler de seg bedre. Teite greier!

Ikke bry deg om dem. Det er se som er teite og uhøflige!

Alle har lov til å være seg selv! Ingen er normale! For hva er normalt? Alle er forskjellige og helt unike, fantastiske mennesker på hver sin måte! Alle er like verdifulle! Skjønner ikke hvorfor folk skal rakke ned på andre!

Vil gi deg en goood klem nå! :klemmer:

Skrevet

Du vet man trenger mat for å gå ned i vekt ikke sant, for å holde forbrenningen gående?

• Liker 1
Skrevet

Uten mat og drikke, duger helten ikke! Det gjelder uansett vekt. Den personen som skrev at man burde skamme seg av å handle mat som overvektig, og de som plusset må ha fryktelig lav intelligens.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...