Gå til innhold

Feite HORE!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal sette denne men..

Jeg var ute og gikk nå nettopp (går alltid turer midt på natten), og plutselig hører jeg tre gutter, på sikkert rundt 16-20 år, som roper og skriker, så jeg tar ut den ene øreproppen, og hører at de roper "FEITE HOREE!!" og sånn til meg, så kommer en på moped, kjører nesten helt inntil meg og roper "feitaaa" rett i ansiktet på meg, visste i grunn ikke hva jeg skulle gjøre.. fortsette og gå samme vei som de, eller snu og gå hjem, either way så måtte jeg komme meg unna på en eller annen måte.. Så jeg valgte å snu og gå hjem. Er dette virkelig normalt?

Nå skal det sies at jeg ikke er så feit som de skulle ha det til, jeg veier 82 kg, og er 166 høy, så litt chubby er jeg jo, og det er jo kaldt ute, så hadde på tjukk varm jakke som var åpen, med en varm cardigan og skjerf, så det fikk meg sikkert til å se større ut, men uansett om jeg hadde vært så feit, så hadde det uansett vært utrolig frekt og unødvendig å rope sånne ting til meg..

Er heller ikke hore, og om jeg nå hadde vært det så hadde ikke de kunnet vite det, nettopp flytta hit. Er jomfru, liksom.

Hva skjer med verden?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det nå så trygt å gå ute midt på natten alene?

De skulle selvfølgelig ikke kalt deg dette, men det er lørdagsnatt, så de hadde vel drukket litt og var litt modige sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Noen mennesker burde vært skutt. Det er selvfølgelig ikke normalt eller akseptert - idioter finner man overalt.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bomullsdott

De hadde nok ropt feite hore uansett hvem som gikk forbi. De hadde tydeligvis bestemt seg for å være drittunger, og det var nok tilfeldig at du ble offeret. Feite hore hadde de nok ropt om en jente på 50-60 kg gikk forbi også.

Drittunger med altfor mye fritid. Du må ikke ta deg nær av det, det er de som har problemer. Verden er gal. Idioter fins det nok av. Jeg syns det var greit at du bare ignorerte dem og gikk videre. Tror det kan være litt farlig å ta igjen med slike.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppførselen til ungdomen er som den er. De er usikre unger som hakker på mennesker de "ikke har lov" til å synes noe hyggelig om. Og en sjelden gang møter man godt voksne mennesker med samme mentaliteten, utrolig nok. Jeg vil tro det var en vond opplevelse for deg, men man får riste det av seg med tankene på at hjernen til disse ungene enda er under utvikling.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at de har drukket kan godt stemme, jeg synes bare det var utrolig teit og unødvendig. Jeg tar meg ikke nær av sånne ting lengre, men jeg er deprimert, så jeg kommer sikkert til å bli superdeppa over det senere, lol.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det nå så trygt å gå ute midt på natten alene?

Jeg tror ikke det er så mye som skjer om natten i snobbe-land for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er ikke dette normalt. Det må du jo forstå! :lete:

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff TS, du skal selvsagt aldri høre slikt!

Men slikt vil skje allikevel, du er nok dessverre ikke unik i den sammenheng.

Beste du kan gjøre er nok å se på det som at flokkmentaliteten tok overhånd, tviler på om noen av disse guttene hadde sagt noe om var alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende med slike drittunger, og jeg vet ikke hva annet man bør gjøre enn å overse dem. Du kan nok trøste deg med at det sannsynligvis ikke var personlig, og at de hadde ropt etter hvem som helst de hadde møtt på.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten går man da virkelig ikke rundt og kaller ukjente mennesker for "feit hore" (uansett hva de måtte veie) hvis man er noenlunde riktig skrudd sammen i topplokket.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CrazyCatlady

Poenget er vel heller at det er idiotisk å kalle andre mennesker for noe sånt uansett.Greit nok at man ikke kan syns at alle er like attraktive,men hva faen er poenget med sånt egentlig?

Skjønner ikke hva som rører seg i topplokket til sånne som absolutt må kommentere andre negativt.

I dette tilfellet var det kanskje barnslige fjortisser,men det er nok av såkalte voksne mennesker som holder på sånn også.

Tåpelig spør du meg,men det eneste man kan gjøre er å drite i det egentlig :)

Endret av Kråkesaks
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

jeg har opplevd å bli kalt hore så fort folk på gata ikke får kontakt med meg. som jeg ikke kjenner. så fort de føler seg fornærmet, så slenger de et eller annet. ikke bry deg om det. de er ikke verdt bryet. mulig de hadde prøvd å snakke til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart mange sliter med anoreksia når mennesker konstant skal hakke på andres vekt som i denne tråden her. Forresten så burde du ikke bry deg om de guttene, for det er akkurat det de har lyst til, at du skal få dårlig selvtillit..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil bare nok en gang påpeke at BMI som du regner ut på internettet basert på høyde og vekt gir absolutt 0 informasjon om den fysiske helsa til personen. Jeg regnet ut min egen BMI på nettet og fikk sjokk. Så drog jeg til legen og fortalte hva jeg hadde funnet ut, og han lo av meg. Han lo fordi jeg var laaangt unna overvektig. Noe han fant ut da han målte fettprosent, beinbygning, blodtrykk osv. som kan gi et ordentlig svar på hvordan helsa er.

Og til ts: Drit i det. Hvis dette er drømmedama til guttene, så sier det mer om dem enn om deg. Du skal ikke ta sånt til deg. Hva du tenker om vekta di er det viktigste :)

Altså, jeg er veldig enig i at det er stygt gjort å rope slik osvosv - Men mener du alvor med linken?? Du antyder med dette at det ikke eksisterer en mellomting mellom å være overvektig og undervektig.. Hårreisende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Altså, jeg er veldig enig i at det er stygt gjort å rope slik osvosv - Men mener du alvor med linken?? Du antyder med dette at det ikke eksisterer en mellomting mellom å være overvektig og undervektig.. Hårreisende!

Ta det med ei klype salt da ;) Eneste formålet med linken er å få TS til å føle seg bedre. Jeg kan slette den om du føler deg krenket eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

mangel på oppdragelse og mange foreldre som burde skjemmes over oppføørselen til sine barn!

Der er det virkelige problemet i denne tråden. Ikke vekta og BMIen til trådstarter, men oppdragelsen til disse motbydelige guttene!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...