Gå til innhold

konvertere til islam....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror hovedinnlegget er en form for misjonering. Noen ønsker å dekke over det ved å stille spørsmål de vet svaret på, slik at det kan oppstå en debatt som forteller hvor og hvordan vi andre kan konvertere.

Det samme gjøres ganske ofte på KG med andre formål. Salg, tjenester, leting etter svake individer, en slags fisketur med agn.

Hvor ofte har vi ikke sett etterlysninger: Vet noen om en synsk på Nesodden? Og så er det den synske selv som utgir seg for søkende og vil makedsføre seg og sine tjenester.

Snikreklame.

Nei takk, jeg skal ikke bli muslim.

Jeg tror ikke det er sunt for psyken din å gå rundt og være så paranoid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vi ikke alle konventere da, så slpper vi all maset. Så kan vi se hvor hyggelig det blir å bo i Norge etterhvert.

Det er jo veldig hyggelig i andre muslimske land, så hvorfor ikke oppfordre alle til å gjøre det? Tross alt, det er jo intet galt med Islam. Hører jeg mange normenn si.

Jeg har et enda bedre forslag;

Kan ikke alle lære seg å akseptere at andre mennesker vil leve sitt liv slik dem vil. Om de vil være muslimer - be my guest! Jeg hadde aldri valgt å bli muslim, men jeg hadde heller ikke stått og preket om at Islam er det verste på jord - noe som i grunn ikke gjør meg noe hakk bedre enn de som står og preker at du burde bli religiøs. Ei heller hadde jeg automatisk trodd at han/hun prøvdeå snikislamisere meg bare han/hun spør meg noe ang. islam. Jeg tror det finnes medisiner for slik paranoia. Ring legen før paranoiaen din utvikler seg enda mer.

Desutten skrives det nordmenn, ikke normenn.

Du som er norsk burde vel kunne ditt eget språk. Flaut.

Hilsen fra en utlending.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desutten skrives det nordmenn, ikke normenn.

Du som er norsk burde vel kunne ditt eget språk. Flaut.

Hilsen fra en utlending.

Kronen av argument. For det å bomme på en bokstav nå og da er verdens undergang, og kan umulig bety noe annet enn at personen er mildt tilbakestående!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løve87

Det har da ikke noe med å være paranoid å gjøre, han gjorde vel egentlig bare oppmerksom på at man aldri vet hvem som skriver her :P Om jeg f.eks. solgte kameraer, kunne jeg skrevet et innlegg som anonym der jeg spør etter bra kamera, og svart som anonym, eller "meg selv" og sagt at jeg visste om et knallbra et. That simple.

Det er jo også artig å se at folk f.eks. legger ut lettkledde bilder fordi man liksom skal sammenlikne eller vise at man er stolt av kroppen. Sikkert fint, men det kan jo like gjerne være startet av en som har veldig lyst til å se lettkledde damer, og går under dekknavnet "kvinne25" f.eks.

Det er aldri dumt å ha i bakhodet at folk kan drive slik som KaffeLars nevner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir mer og mer forkynnelse.

Anti-islamisme er jo forbudt etter Utøya.

Da burde islamisme i hver fall være forbudt etter 7/11 !?

Anti-islamisme forbudt etter what?

Når ble det 'forbudt' å være imot ekstremisme?

Bare fordi det er mer søkelys på skaprasistene og hatfulle mennesker i samfunnet som sprer hatet sitt online så betyr det ikke at man ikke skal kunne si meningen sin. Just keep your hate for yourself.

KaffeLars, du burde gå og holde deg til det du kan best: gå og drikk kaffen din du.

ABL-how-about-a-nice-cup-of-shut-the-fuck-up.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et enda bedre forslag;

Kan ikke alle lære seg å akseptere at andre mennesker vil leve sitt liv slik dem vil. Om de vil være muslimer - be my guest! Jeg hadde aldri valgt å bli muslim, men jeg hadde heller ikke stått og preket om at Islam er det verste på jord - noe som i grunn ikke gjør meg noe hakk bedre enn de som står og preker at du burde bli religiøs. Ei heller hadde jeg automatisk trodd at han/hun prøvdeå snikislamisere meg bare han/hun spør meg noe ang. islam. Jeg tror det finnes medisiner for slik paranoia. Ring legen før paranoiaen din utvikler seg enda mer.

Desutten skrives det nordmenn, ikke normenn.

Du som er norsk burde vel kunne ditt eget språk. Flaut.

Hilsen fra en utlending.

Og på hvilket grunnlag sier du at jeg er paranoid? Finnes det medisiner mot Islam også? :)

Og når skrev jeg at Islam er det verste på jord? Og når skrev jeg at noen prøvde å snikislamisere meg? Og i hvilken setning skrev jeg at jeg ikke mener at folk kan leve som de vil? Og hvem er du som kritiserer meg for å ikke kunne mitt eget språk fordi jeg glemte en D i et ord?

Hilsen en NORDMANN!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ehhh.... Når ble faren hennes en del av tråden her? Og hvordan vet du om han eventuelt irriterer henne? Hvilke råd har far gitt?

For meg virker det som om det kanskje er TS som diskuterer med seg selv? Lykke til i så fall :P

trodde ingen hørte på foreldrene i tenårene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da ikke noe med å være paranoid å gjøre, han gjorde vel egentlig bare oppmerksom på at man aldri vet hvem som skriver her :P Om jeg f.eks. solgte kameraer, kunne jeg skrevet et innlegg som anonym der jeg spør etter bra kamera, og svart som anonym, eller "meg selv" og sagt at jeg visste om et knallbra et. That simple.

Det er jo også artig å se at folk f.eks. legger ut lettkledde bilder fordi man liksom skal sammenlikne eller vise at man er stolt av kroppen. Sikkert fint, men det kan jo like gjerne være startet av en som har veldig lyst til å se lettkledde damer, og går under dekknavnet "kvinne25" f.eks.

Det er aldri dumt å ha i bakhodet at folk kan drive slik som KaffeLars nevner...

Ok. Da kan vi begynne å påpeke dette her på hvert eneste innlegg, for det må vi jo ha i bakhodet ikke sant? Kan vi ikke heller besvare spørsmålet til ts istedenfor å påpeke masse annet som ikke har noe med spørsmålet å gjøre engang? Paranoid eller ei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da ikke noe med å være paranoid å gjøre, han gjorde vel egentlig bare oppmerksom på at man aldri vet hvem som skriver her :P Om jeg f.eks. solgte kameraer, kunne jeg skrevet et innlegg som anonym der jeg spør etter bra kamera, og svart som anonym, eller "meg selv" og sagt at jeg visste om et knallbra et. That simple.

Det er jo også artig å se at folk f.eks. legger ut lettkledde bilder fordi man liksom skal sammenlikne eller vise at man er stolt av kroppen. Sikkert fint, men det kan jo like gjerne være startet av en som har veldig lyst til å se lettkledde damer, og går under dekknavnet "kvinne25" f.eks.

Det er aldri dumt å ha i bakhodet at folk kan drive slik som KaffeLars nevner...

'That simple?'

Takk for at du fikk meg til å le. Høyt.

Hvis du er så lett å hjernevaske at du, eller hvem som helst, blir muslim av å se noen skrive om konvertering så vil jeg si at den personen er for retardert til å bruke internett, lese aviser, se TV eller ferdes utenfor huset sitt uten tilsyn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i tråden her at visse folk ikke vet betydningen av ordet paranoid. Så for ordens skyld legger jeg ut definisjonen fra Wikipedia. Slik at vi slipper å bruke dette ordet i tilfeller der det ikke høre hjemme. Slik at vi slipper å gjøre dette begrepet til et skjellsord. Det er faktisk mennesker der ute som sliter med paranoia, og det er en meget alvorlig og slitsom psykisk lidelse.

http://no.wikipedia.org/wiki/Paranoid

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke en gang spør et enkelt spørsmål som har med islam å gjøre uten at tråden blir gjort om til islam-bashing. Trist. Og patetisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Islamister som leter etter svake individer er ikke mer verd enn de som selger narko ved Akerselva.

De stiller omtrent på samme nivå som andre intolerante og sneversynte mennesker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stiller omtrent på samme nivå som andre intolerante og sneversynte mennesker.

Et åpent sinn er ikke det samme som hull i hodet. Islam er dessuten ikke å vaske barnerumper med. En halv milliard kvinner lider under denne hjerteløse og brutale mannsdoktrinen. En kvinne til er en for mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for tipset. Tror jeg konventerer til islam i morgen. Tar søndag også for sikkerhets skyld så blir jeg dobbelmuslim.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et åpent sinn er ikke det samme som hull i hodet. Islam er dessuten ikke å vaske barnerumper med. En halv milliard kvinner lider under denne hjerteløse og brutale mannsdoktrinen. En kvinne til er en for mye.

Takk for at du så fint fortsetter å illustrere poenget mitt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løve87

'That simple?'

Takk for at du fikk meg til å le. Høyt.

Hvis du er så lett å hjernevaske at du, eller hvem som helst, blir muslim av å se noen skrive om konvertering så vil jeg si at den personen er for retardert til å bruke internett, lese aviser, se TV eller ferdes utenfor huset sitt uten tilsyn.

Flott at jeg kunne gi deg en latter. Men for å gjøre klart hva jeg mente, så mente jeg at det er så enkelt å bygge oppunder noe man sier selv, ved å poste som anonym. Hjernevasking er jo også et spennende tema, men litt utenfor her. Lett påvirkelig kunne vært mer passende. Folk er påvirkelige til forskjellig grad. Derfor drives det med markedsføring :P

Ellers er det imponerende hvor mye folk vet om andre her! Noen er paranoide, mens jeg er lett å hjernevaske. Da lærte jeg noe nytt om meg selv, og jeg må vel blindt tro det siden noen skrev det :P

Men nå syntes jeg TS skal få lov til å heller få en tips og innspill til det hun virkelig spurte om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...