Vulpes Skrevet 8. mars 2012 #281 Del Skrevet 8. mars 2012 Kjøpekopp?? En som er fikset på? If you can't make it, then fake it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
popnagle Skrevet 8. mars 2012 #282 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg klarer ikke lese "kopp" i denne tråden uten at det automatisk blir til "kropp".... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. mars 2012 #283 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg klarer ikke lese "kopp" i denne tråden uten at det automatisk blir til "kropp".... Her i tråden er det best å tenke koppert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinL Skrevet 9. mars 2012 #284 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg klarer ikke lese "kopp" i denne tråden uten at det automatisk blir til "kropp".... Haha, trodde tråden handla om "post et bilde av din kRopp"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 9. mars 2012 #285 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Hva? Jeg ser fortsatt det deilige bildet av koppen min! Jeg har da ikke slettet noe som helst, sletting er for pingler med stygge kopper. Det finnes ikke stygge kopper! Men jeg så i sitatet til Lutetium, der manglet koppen din. Min feil Glad for at en slik fin kopp ennå kan beskues i all sin prakt Endret 9. mars 2012 av MorAase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. mars 2012 #286 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg også leste kRopp, så dere kan tenke dere hvor spent jeg var når jeg så MorAases navn her. Men, nei *skuff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 9. mars 2012 #287 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg også leste kRopp, så dere kan tenke dere hvor spent jeg var når jeg så MorAases navn her. Men, nei *skuff* For ikke å snakke om hvor skuffet jeg ble da jeg ikke så noen kopp i ditt innlegg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. mars 2012 #288 Del Skrevet 10. mars 2012 Nå ligger dette på snikk snakk, men makan, pics or it didn't happen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. mars 2012 #289 Del Skrevet 19. mars 2012 Reposter bildet av den ene koppen min: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=18950 (For nye lesere) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PulsPlus Skrevet 19. mars 2012 #290 Del Skrevet 19. mars 2012 Reposter bildet av den ene koppen min: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=18950 (For nye lesere) Fyttikatta for noen former! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. mars 2012 #291 Del Skrevet 19. mars 2012 Fyttikatta for noen former! Takk takk. Jeg gjør ikke så mye for å holde den i form. Gammel kopp, men veldig gode gener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 19. mars 2012 #292 Del Skrevet 19. mars 2012 Koppen min er ganske så rosa, lettere sjenert og viser seg sjelden trives godt bakerst i skapet, for at ikke de andre koppene skal gjøre narr av den heller runde figuren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 19. mars 2012 #293 Del Skrevet 19. mars 2012 Koppen min er ganske så rosa, lettere sjenert og viser seg sjelden trives godt bakerst i skapet, for at ikke de andre koppene skal gjøre narr av den heller runde figuren. Fy flate! Koppen din er jo grisefin!!! Ingen grunn til å skjule den, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. mars 2012 #294 Del Skrevet 19. mars 2012 Koppen min er ganske så rosa, lettere sjenert og viser seg sjelden trives godt bakerst i skapet, for at ikke de andre koppene skal gjøre narr av den heller runde figuren. Altfor fin kopp til å gjemme den innerst i skapet! Så! Ut av skapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 19. mars 2012 #295 Del Skrevet 19. mars 2012 Har fått ny kopp etter fødselen. =) Er kjempefornøyd med den. Bilde 1. Bilde 2. Bilde 3. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 19. mars 2012 #296 Del Skrevet 19. mars 2012 Altfor fin kopp til å gjemme den innerst i skapet! Så! Ut av skapet! Du sier noe, takk for at dere gir koppen min selvtillit! Det betyr mye! i dag våget den seg faktsik på varm kakao. Det er årevis siden sist! Skal være stolt over de runde formene fra nå av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 19. mars 2012 #297 Del Skrevet 19. mars 2012 Den fineste koppen er de som bærer sin med selvtillit og utstråling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 20. mars 2012 #298 Del Skrevet 20. mars 2012 Herligheten, så fine kopper dere har! Blir usikker nå altså, nesten så jeg ikke tørr å legge ut bilde av min egen, vil jo ikke ødelegge med den stygge koppen min.... Derfor legger jeg heller ut et bilde av min drømmekopp! Tenk å ha en sånn en a! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. mars 2012 #299 Del Skrevet 20. mars 2012 Kombinert kjeksvarmer og kaffekrus? Ikke så dum, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 22. mars 2012 #300 Del Skrevet 22. mars 2012 Den koppen var genial!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå