Gå til innhold

Hva savner du i ditt sexliv?


Obelix

Anbefalte innlegg

Eg har ein mann som er veldig god med tape (nesten på nivå med Macgyver :fnise: ), så kanskje derfor eg liker det så godt ^^

haha :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med muesli igjen, og jeg tror faktisk ikke jeg har så veldig mange likhetstrekk med Macgyver. :gjeiper:

Try it! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som hele tiden har ereksjon og bare vil ta meg rått hvor som helst og når som helst :fnise: Det blir litt kjedelig i lengden å ha en desperat partner, men akkurat nå har jeg lyst på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer CCL.

Har så lyst til at mannen skal ha lyst på meg hele tiden. At jeg gjør ham gal av lyst.

Jeg er ikke akkurat kjedelig i senga, og han forguder meg når vi først har sex. Men jeg skulle ønske at han var mer "på"...

Savner at han klenger og maser.

Jeg vil gjerne ha sex hver dag. Gjerne flere ganger om dagen, det plager ikke meg!

Og så fantaserer jeg om noe så enkelt som at han kommer bak meg når jeg står på kjøkkenet. Han kysser meg på halsen og tar på hele kroppen min, og sier at han har så jævlig lyst på meg at han vet ikke hvor han skal gjøre av seg.

I det siste har han bare tatt rett på musa mi uten noen form for oppvarming eller pirring... Blir ikke spesielt lysten av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Signerer CCL.

Har så lyst til at mannen skal ha lyst på meg hele tiden. At jeg gjør ham gal av lyst.

Jeg er ikke akkurat kjedelig i senga, og han forguder meg når vi først har sex. Men jeg skulle ønske at han var mer "på"...

Savner at han klenger og maser.

Jeg vil gjerne ha sex hver dag. Gjerne flere ganger om dagen, det plager ikke meg!

Og så fantaserer jeg om noe så enkelt som at han kommer bak meg når jeg står på kjøkkenet. Han kysser meg på halsen og tar på hele kroppen min, og sier at han har så jævlig lyst på meg at han vet ikke hvor han skal gjøre av seg.

I det siste har han bare tatt rett på musa mi uten noen form for oppvarming eller pirring... Blir ikke spesielt lysten av det...

Gjør jeg nesten hver dag, bare for å plage deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-savner å bli vekket om morgenen av en blowjob.. :gjeiper:

JA! Eg savner at han sover lengre og tyngre enn meg, slik at eg kan vekke han på den måten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... MER SEX! Han vil ha sex 2 ganger i måneden, jeg 3-4 ganger i uka. Er så seksuelt frustrert at jeg nesten ikke har sovet den siste uka... :-( Og det er bare en uke siden forrige gang, og neste helg skal jeg ha mensen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er dama naken så er det jaggu ikke mye annet enn sex som snurrer i hodet

Kjæresten på 26 kan jeg gå spasere i bare undertøy forbi eller komme med håndkle tullet rundt meg nydusjet... Han leer ikke på et øyelokk en gang... :tristbla:

(Og jeg har veldig brukbar kropp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også som mange andre her at typen er litt mer "brutal", liker litt den "ta det du vil ha" - greia :) Og at han bare har lyst på meg, og ikke spør meg men bare tar meg! Fordi han kan ;)

og jeg må si meg enig med de andre jentene, mer lyd gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm, jeg skulle ønske vi var mer åpne og litt mer innstilt på å prøve ut nye ting eller i hvert fall gjøre noe spennende (som å ha sex utendørs o.l som vi hadde tidligere i forholdet - på øde steder). Men ser jeg har mye av "skylda" der, synes det er vanskelig å snakke om. Sexen vi har er bra, kunne godt vært oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg verdens verste sexliv med tanke på at jeg er singel.. Men jeg savner å få gi en skikkelig blowjob sittende foran en fyr mens jeg ser han dypt inn i øynene, deeet er sååå digg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...