Gå til innhold

Hva savner du i ditt sexliv?


Obelix

Anbefalte innlegg

onanerer nesten aldri...

nei er ingenting som plager meg :S

kanskje selvtilliten litt.

selvtillit pga hva? kropp? Initiativ? teknikk?

Har sagt det før i andre tråder at om man som jente tenker at mannen ser på cellulitter osv på dama si så stemmer ikke det... er dama naken så er det jaggu ikke mye annet enn sex som snurrer i hodet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner ting med meg selv litt...At jeg var litt mer glade i brystene mine. De er ikke fine! Å jeg hater å "vise de frem" hvor dem bare dingler ned... Ellers er jeg veldig fornøyd, ingenting annet som plager meg!

Savner at kjæresten kunne vært litt "hardere" mot meg. Elsker binding, håndjern også videre.

Ellers er alt helt perfekt! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i et forhold, vart i 2 år og noen mnd. når vi først har sex, så er det utrolig godt og vi varierer steder, stillinger osv.. han har lyst nesten hele tiden.. mens jeg derimot... max 1 gang i uken.. det er lite... :( vet ikke hvorfor jeg har lysten...

Veit dette er standard svar, men bruker du p-piller?

Dei kan gi dårlig sexlyst, hjelper ofte å bytte merke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er sexlivet vårt ganske bra no, men litt meir bondage hadde ikkje skada :lur:

lurer på hvordan det hadde blitt reagert på om jeg plutselig bandt henne... Kanskje hun og tenker som dere...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurer på hvordan det hadde blitt reagert på om jeg plutselig bandt henne... Kanskje hun og tenker som dere...?

Kanskje ;)

Men eg ville ha prøvd med noko "uskyldig" som eit skjerf eller slikeband først. Å dra fram masse tau, instruksjonbøker, mansjetter, hånd- og fotjern og henge kroker i tak og vegger første gangen, er kanskje ikkje så lurt :fnise:

Kan og vere lurt å nevne noko for ho først, så får du jo ein peikepinne på om ho er interesser eller ikkje.

Og HUGS:

Ha ei saks i nærheten, sjølv om du bare bruker eit skjerf.

Og sjekk blodsirkulasjonen regelmessig og gå aldri fra ho!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ;)

Men eg ville ha prøvd med noko "uskyldig" som eit skjerf eller slikeband først. Å dra fram masse tau, instruksjonbøker, mansjetter, hånd- og fotjern og henge kroker i tak og vegger første gangen, er kanskje ikkje så lurt :fnise:

Kan og vere lurt å nevne noko for ho først, så får du jo ein peikepinne på om ho er interesser eller ikkje.

Og HUGS:

Ha ei saks i nærheten, sjølv om du bare bruker eit skjerf.

Og sjekk blodsirkulasjonen regelmessig og gå aldri fra ho!

haha... vel, tenkte vel mest i bane av binde håndleddene med skjerf bare ja.. og gi en følelse av dominans hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner å ikke ha vondt under sex.. jeg savner å ha sex i alle slags mulige stillinger uten å få vondt.. jeg savner sexlysten som har dabbet av pga dette... :tristbla:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha... vel, tenkte vel mest i bane av binde håndleddene med skjerf bare ja.. og gi en følelse av dominans hvertfall :)

Då er det bare å prøve :)

Du bør uansett gi dama di eit lite hint om kva planen din er :)

Endret av muesli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner lyder fra ham underveis i sexen - ikke bare et brøøøøl når han kommer. Han er stille som en mus - og sier "det er liksom ikke meg å lage lyder". Han bruker heller ikke ord, så jeg må gjette meg til om han synes det er deilig, og se etter forandringer i ansiktet,pust etc. Jeg blir så jævla tent av stønn og ord, så savner det skikkelig. En gang da jeg knulla ham bak med dildo og sugde ham samtidig, sa han plutselig "nå kommer jeg, ta'n i munnen a', jenta mi" (pleier vanligvis ikke å la ham komme i munnen min). Åååhh - han fikk sprute seg ferdig i munnen min - og i over en uke var jeg steinkåt bare av å tenke på det han hadde sagt.Fortalte ham hva slags påvirkning det hadde hatt på meg og oppfordra (igjen) gjerne til litt mer av det, men han er stille igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lurer på hvordan det hadde blitt reagert på om jeg plutselig bandt henne... Kanskje hun og tenker som dere...?

Må si meg helt enig med muesli her - ikke bind henne fast uten å sjekke om hun liker å bli dominert. Det kan gå svært dårlig dersom hun er mer dominant enn submissiv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker heller ikke ord, så jeg må gjette meg til om han synes det er deilig, og se etter forandringer i ansiktet,pust etc.

Nå ble jeg påminnet at det savnet jeg med eksen. Knapt nok et stønn, bare litt tung pust, og til slutt rulling med øynene. Forstyrret ikke naboene iallfall... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner å ha sex andre steder enn bare senga.. Men jeg er jo 18, og han er 31, så han har jo opplevd litt mer innenfor dette feltet enn meg, så han syns kanskje ikke det er like spennende som meg.

Også savner jeg sånne ting som håndjern og slikt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva er greia med at gutter ikke stønner??? Kjæresten min lager kun lyd når han kommer, så kan "kan" jo stønne :P Hvis han går ned på meg pleier jeg å stønne når noe er ekstra godt, eller rive han litt i håret og stryke/klore på han for å vise at jeg liker det. Hvis jeg går ned på han får jeg litt tung pust innimellom :P elsker dirty talk og kåte blikk og stønning. Men her er det nada :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...