Gjest Elyssa Skrevet 13. oktober 2011 #61 Skrevet 13. oktober 2011 Nei... Men det er pga sykdom, ikke fordi jeg ikke er tilfreds med det jeg har.. Har den beste mannen i verden..
Nabokona Skrevet 13. oktober 2011 #62 Skrevet 13. oktober 2011 Nei, jeg er ikke lykkelig. Jeg ser familien en eller to ganger i året, jeg har ikke venner igjen her jeg bor, alle flyttet, jeg har ingen å elske, og ingen som elsker meg tilbake. Jeg er forelsket og betatt av en mann, men han synes det er morsomt at jeg er hans lille dukke han kan leke med som han vil. En dag er han vill etter meg, andre dager hører jeg ikke fra ham, og han vil heller lyve på seg utflukter enn å invitere meg hjem til seg. Jeg har nok med penger, men ikke så mye å bruke de på, eller noen å bruke de med. Jeg er ulykkelig... jente 24. Synes du skulle droppe han fyren, da styrer du iallefall livet ditt selv og har muligheten til å bli lykkelig:-) Så treffer du nok noen som vet å sette mer pris på deg, det fortjener du.
Tingo Skrevet 13. oktober 2011 #63 Skrevet 13. oktober 2011 Er du lykkelig? Hvorfor? Hvorfor ikke? Humm Livet har sine små frydefulle glimt, men det er vel det som er å være lykkelig? Ingen går rundt og kjenner på lykke 24/7. Har egentlig lite å klage på, men det som kaster jevnlig skygge er at singellivet medfører større mangler enn jeg kanskje liker å innbille meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå