Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jessda! I morgen er det mandag, og nå psyker jeg meg litt opp til å sitte hele dagen og jobbe med korrosjonsbeskyttelse! Det er det faget jeg var sikker på at er kjempenyttig og relevant (noe det ER), men som viste seg å ikke være så gøy som jeg trodde...

Men dersom jeg blir drittlei av det, kan jeg jo alltids jobbe litt med de andre fagene jeg har, som faktisk er artige!

To måneder på dagen til siste eksamen... Huhei, dette semesteret går kjempefort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Kan nesten ikke tro at jeg har kommet halvveis i semesteret. Stress! Ikke lenge til eksamen heller.. Gruer meg kjempemye!

Og så skal jeg levere inn en oppgave jeg har jobbet med hele uka i morgen om video. Men nå skal jeg legge meg, slik at jeg er opplagt. :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAAAH innlevering av oppgave til mappelevering imorgen og jeg er ennå ikke ferdig. I tillegg skal jeg på jobb og må være opplagt. Hvorfor prioriterer jeg alltid feil på sånne ting? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har utsatt den lill eoppgaven min hele uke, grudd meg skikkelig! Når jeg først satte meg ned med den idag tok det meg bare en time å skrive den ferdig. Jeg tror blodtrykket mitt senker seg litt hvir jeg slutter å utsette alt mulig :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå må jeg bitche litt! Vi har et arbeidskrav som skal leveres om noen uker. Greit nok. Det jeg derimot ikke har fått med meg er at det er satt av en forelesning til sånn kameratvurdering, eller hva jeg nå skal kalle det. Vi skal altså se på hverandres arbeidskrav og komme med forslag og kommentarer. Jeg er ikke veldig glad i det, men ok, greit nok det også. Det jeg IKKE har fått med meg er at det er satt opp 3-4 UKER før det skal leveres! Hallo? Hva i all verden er det? Jeg er ikke den som utsetter lengst, jeg pleiet vel å være en av de første til å levere fordi jeg avskyr å ha sånne ting hengende over meg! Men jeg skriver da ikke oppgaven 4 uker før innlevering! For ikke å snakke om resten av kullet mitt hvor mange leverer 2 min før fristen går ut. Er det bare jeg som syntes dette er snålt? Arg altså! Vi har andre arbeidskrav også, flere som forfallee før den tid. For ikke å snakke om mye lesing som helst også skal gjøres før den tid. Fjas!

Seriøst, frist er frist! Jeg skriver ikke en tøddel 4 uker i forveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg, merkelig opplegg! Vi hadde noe lignende i fjor, der vi skulle gi tilbakemelding på hverandres tekster leeeenge før innleveringe.. Ingen hadde gjort en tøddel, så var ikke så mye man kunne gi tilbakemelding på :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med en oppgave som det skal leveres utkast på i morgen, der jeg har satt meg som mål å skrive ferdig oppgaven selv om det bare er utkast. fordel å få kommentarer på hele oppgaven. MEN... det er tungt å komme i gang igjen. Jeg har skrevet 601 ord, og har (bare) 1800 ord igjen. Utrolig tungt, føles hvertfall slik nå..

Føler det er rot i oppgaveoppsettet mitt og at jeg ikke finner ordene. Kom motivasjon og arbeidslyst å ta meg, NÅ, vær så snill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Jeg måtte bare vise dere dette! Det er genialt, rolig musikk man kan lese til - jeg ble litt mer våken av det :hoppendeglad:

Den hjalp faktisk, fikk kommet i gang og har fått skrevet enda et avsnitt. Thanks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka :) Jobber med saken selv, må bare skrive 1600 ord til først..

:sjenert:

Forresten, er snart ferdig med den kjedelige delen av oppgaven, redegjørelse for statistikk.. Snart kan jeg knytte det opp i mot pensum. Ser for meg at det blir litt mer gøy, slippe tall og slikt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen sliter med å konsentrere seg pga mye annet interessant på dataen (som KG :sjenert: ) når de skriver tekster, så vil jeg varmt anbefale Ommwriter! :) Legger ved en introduksjonsvideo her for de som er nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, takk for tips! Skal jaggu laste ned prøveversjonen, så kanskje jeg endelig får skrevet førsteutkastet til den jævla ex.phil-oppgaven.. :fnise: skal på hyttetur med bikkja på onsdag så satser på å få skrevet den ferdig i morgen. Gogogo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Har en skriveoppgave som jeg har noen uker på meg å skrive. Oppgaven er bare "skriv en drøm", så jeg tipper "alt" er lov. Nå er det bare å finne på hva jeg skal skrive om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å! Jeg måtte bare vise dere dette! Det er genialt, rolig musikk man kan lese til - jeg ble litt mer våken av det :hoppendeglad:

Fine sangen!

Jeg klarer ikke jobbe med musikk på, blir alt for opphengt i musikken og mister konsentrasjonen, selv klassisk musikk uten tekst... Men denne var veldig fin, og pianofingrene rykker til! Noter..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine sangen!

Jeg klarer ikke jobbe med musikk på, blir alt for opphengt i musikken og mister konsentrasjonen, selv klassisk musikk uten tekst... Men denne var veldig fin, og pianofingrene rykker til! Noter..? :)

Nei jeg har bare gitt opp musikk i grunn - pleide å høre mye på soundtracks men nå i det siste har jeg bare begynt å dagdrømme, og så hørte jeg på opera og musikaler (Phantom of the Opera og Les Mis) det gikk jo helt i vasken fordi jeg begynner å synge med.... :sukk::fnise:

Jeg fant den tilfeldig på youtube, så jeg har ikke noter, men kanskje det står inne på deres side eller kanal?

Endret av Anuket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utsatt den lill eoppgaven min hele uke, grudd meg skikkelig! Når jeg først satte meg ned med den idag tok det meg bare en time å skrive den ferdig. Jeg tror blodtrykket mitt senker seg litt hvir jeg slutter å utsette alt mulig :sukk:

Høres ut som en typisk meg-ting å gjøre ... og oppleve! Til å sitte på det man kan påstå er en godt oppvarmet plass på skolebenken har jeg enda ikke lært at oppgaver forårsaker så unødvendig mye bekymring når man avventer å få de gjort. :S

Etter en totalt deprimerende gårdag, har jeg i hvertfall fått gjort litt oppgavejobbing unna i dag. Ny dag i morgen ... Når denne er unnagjort er det leeenge til jeg skal skrive noen ny oppgave/artikkel .. that's for sure! Må si jeg beundrer alle masterstudenter, det jeg holder på med er kanskje halvparten av omfanget til en master ... og det holder på å få meg til å gå på veggen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen sliter med å konsentrere seg pga mye annet interessant på dataen (som KG :sjenert: ) når de skriver tekster, så vil jeg varmt anbefale Ommwriter! :) Legger ved en introduksjonsvideo her for de som er nysgjerrig!

Denne var jo bare helt genial! :D Konsentrasjonen kom tilbake med engang, og det ble faktisk litt gøy å skrive en drita kjedelig oppgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...