AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #8542 Skrevet 24. mai 2016 Viktig eksamen i dag som gikk til HELVETE. Må bestå for å komme videre på studiet, men tviler på at det skjer nå faen faen faen Anonymkode: 8b785...e64 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #8543 Skrevet 24. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Viktig eksamen i dag som gikk til HELVETE. Må bestå for å komme videre på studiet, men tviler på at det skjer nå faen faen faen Anonymkode: 8b785...e64 Når får du vite resultatet? Håper det gikk greit selv om det føles ille ut nå. Anonymkode: cf350...971
Gjest Tasia Skrevet 24. mai 2016 #8544 Skrevet 24. mai 2016 Eksamen på torsdag. Nervene er i høyspenn, jeg har ikke lest nok og jeg sitter på KG... Stryk; here I come...
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #8545 Skrevet 24. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når får du vite resultatet? Håper det gikk greit selv om det føles ille ut nå. Anonymkode: cf350...971 14. juni. Kommer til å bli helt jævlig Forbereder meg på F, så jeg kan bli positivt overraska om jeg står. Anonymkode: 8b785...e64
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #8546 Skrevet 24. mai 2016 14 minutter siden, Tasia skrev: Eksamen på torsdag. Nervene er i høyspenn, jeg har ikke lest nok og jeg sitter på KG... Stryk; here I come... Jeg har eksamen i morgen og jeg har ikke gjort noe som helst i dag. Jeg ligger ganske dårlig an, og jeg er HELT avhengig av å få spesifikke temaer for å kunne klare meg. Eksamen har en ganske høy beståttgrense, så jeg er ganske forberedt på å stryke. Håper du klarer å roe nervene. Det er ikke godt å vite at man ikke er så godt forberedt. Masse lykke til hvertfall, så får vi krysse fingre og tær for at vi begge er heldige med oppgavene! Anonymkode: cf350...971
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #8547 Skrevet 24. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: 14. juni. Kommer til å bli helt jævlig Forbereder meg på F, så jeg kan bli positivt overraska om jeg står. Anonymkode: 8b785...e64 Ja, det er nok lurt. Selv om det er kjipt å stryke kan det skje med de fleste. Håper du ikke blir helt demotivert av dette. Hvis du skulle være så uheldig å stryke består du hvertfall konten! Anonymkode: cf350...971 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #8548 Skrevet 25. mai 2016 Nedtur å ikke få tatt siste eksamen før sommeren, men har heldigvis legeeklæring så får tatt den igjen i starten av neste semester. Hadde bare vært så deilig og vært ferdig med den nå - som alle andre er! Anonymkode: d0b07...a71
Poppie Skrevet 25. mai 2016 #8549 Skrevet 25. mai 2016 Flere som har gått inn i en slags robotisk tilstedeværelse? Jeg er helt "borte" for tida og klarer hverken le, gråte, bli stresset eller fungere sosialt. Skikkelig samlebånds-feeling 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #8550 Skrevet 25. mai 2016 Venter nevrotisk på fasit på eksamen. Jeg har egentlig ingen aning om hvordan det har gått, og jeg gikk inn i lokalet med en tanke om at det er helt greit å ta konteeksamen. Akkurat nå føler jeg mest på det å ha sommeren fri for denne dusteeksamenen. Den legges ut i løpet av kvelden. Jeg tror jeg ikke klarer å gjøre noe fornuftig i dag. Jeg må få MINST 80% riktig. Anonymkode: cf350...971
Katten.2.0 Skrevet 25. mai 2016 #8551 Skrevet 25. mai 2016 Prosjekt: Bachelor > én uke! er herved startet. Har 160.5 timer på å produsere 15-20 sider med knakende godt materialet. *knekke fingrene* 2
Strixvaria Skrevet 26. mai 2016 #8552 Skrevet 26. mai 2016 Eksamen i morgen.. Skjønner ikke en dritt av faget. Synes det er vanskelig, kronglete og veldig teknisk. Føler det er noe som passer bedre for samfunnsøkonomi-folk og ikke sånne sosiologi-og-samfunns-folk som meg Har hatt oppgaveinnlevering i samme faget, og når jeg leser over notatene til eksamen (vi har fått et oppgavesett som det trekkes 2 oppgaver fra) - som en annen på studiet har skrevet (jeg skrev til et annet fag som jeg hadde bedre kompetanse i - bra vi kan bytte på! ), altså svar på disse oppgavene, så ser jeg at det her kommer jeg aldri i verden til å huske. Jeg har vært til stede i 50% av undervisningen pga. jobbreise i den andre halvdelen (samlingsbaserte studier er så fint altså, NOT), og føler jeg har god peiling på den halvdelen + det jeg har skrevet oppgave om, men noe av det mest tekniske er bare langt utenfor mitt interessefelt og jeg ser på de notatene og tenker at ja.. det her går aldri bra. Også ser jeg at jeg sannsynligvis har bomma ganske enormt på oppgaven min, sånn for å gjøre tingene enda litt bedre. Og det beste av alt? Dette er faget til veilederen min.. Så jeg føler jeg MÅ prestere for at h*n ikke skal tro jeg er fullstendig inkompetent, men nå begynner jeg å lure litt selv altså.. Og jeg som hadde B i alle fagene jeg tok før jul.. Det snittet tror jeg er på tur nedover, for å si det sånn..
nittenår Skrevet 26. mai 2016 #8553 Skrevet 26. mai 2016 Hadde eksamen i dag - nå skal jeg hjem å spise sjokolade 1
mammamora90 Skrevet 27. mai 2016 #8554 Skrevet 27. mai 2016 Hadde 24 timers hjemmeeksamen i dag fra i går kl 9 og ble akuratt ferdig for 30 min siden.. Og ja, jeg satt oppe hele natta og med oppgaven i hele går, bortsett fra kaffepauser. Jeg har ekstremt blanede følelser for hvordan det gikk. Vi skulle skrive 3000 ord. Men klarte ikke presse ut mer enn 2700 ord ca. og det stresser meg. Ikke følte jeg at basvarelsen ble noe eksepsjonelt god heller :/ Men jeg aner ikke hva som forventes av en 24 timers eksamen, har bare hatt skoleeksamen før og en annen hjemmeeksamen hvor man fikk 2 måneder på 2500 ord..
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #8555 Skrevet 27. mai 2016 En uke til eksamen! Jeg har lest over tidligere eksamensoppgaver og føler jeg kan svare på de. Men det er alltid tema som ender opp som urørt frem til eksamen. Læreren går aldri gjennom alt, og jeg rekker aldri å gå gjennom alt før eksamen. Redd for å få en mindre tema jeg kan lite om. Teknisk sett kan vi jo bli spurt om alt. Anonymkode: 4cf83...4f5
Pottah Skrevet 27. mai 2016 #8556 Skrevet 27. mai 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: En uke til eksamen! Jeg har lest over tidligere eksamensoppgaver og føler jeg kan svare på de. Men det er alltid tema som ender opp som urørt frem til eksamen. Læreren går aldri gjennom alt, og jeg rekker aldri å gå gjennom alt før eksamen. Redd for å få en mindre tema jeg kan lite om. Teknisk sett kan vi jo bli spurt om alt. Anonymkode: 4cf83...4f5 Dette går bra. Jeg har troa! Man får jo ofte noe sentralt. Jeg kjenner noen som jobber med det jeg har eksamen i, i kommunen. Og hun har sagt ja til å møte meg i ettermiddag for å hjelpe meg med pensum. Føler meg bittelitt dum som får en jurist til å hjelpe meg, men samtidig tror jeg det blir veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #8557 Skrevet 27. mai 2016 1 time siden, Pottah skrev: Dette går bra. Jeg har troa! Man får jo ofte noe sentralt. Jeg kjenner noen som jobber med det jeg har eksamen i, i kommunen. Og hun har sagt ja til å møte meg i ettermiddag for å hjelpe meg med pensum. Føler meg bittelitt dum som får en jurist til å hjelpe meg, men samtidig tror jeg det blir veldig bra. Hvorfor? Dette er jo en super mulighet, og jeg synes du er smart som utnytter den. Bruk henne for alt det er verdt, og masse lykke til på eksamen! Anonymkode: cf350...971
Pottah Skrevet 27. mai 2016 #8558 Skrevet 27. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Dette er jo en super mulighet, og jeg synes du er smart som utnytter den. Bruk henne for alt det er verdt, og masse lykke til på eksamen! Anonymkode: cf350...971 Jeg vet ikke helt egentlig. Har liksom alltid "klart meg selv" om du skjønner. Skal absolutt bruke henne for alt det er verdt Tusen takk!
Katten.2.0 Skrevet 28. mai 2016 #8559 Skrevet 28. mai 2016 Da har jeg fått min første offisielle leseskade: Papirkutt på undersiden av brystvorten. Slik går det når man sitter i senga, omgitt av kompendier og bøker. 4
Poppie Skrevet 30. mai 2016 #8560 Skrevet 30. mai 2016 Flere som ikke er ferdige enda? Jeg må skrive 4000 ord på 2 dager...happy days!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå