Gjest Linaria Skrevet 20. desember 2015 #8101 Skrevet 20. desember 2015 Utrolig hvor lite man kan leve på om man bare går inn for det Student tilværelsen er heldigvis bare midlertidig og etterpå er man mere rustet for en bedre jobb og økonomisk framtid. Det er min motivasjon Jeg vet det egentlig. Da jeg bodde i Norge hadde jeg ikke noe problem med å leve kun på studielån. Bodde utrlig billig og brukte nesten ikke penger på noe, men nå som jegbor i utlandet så sliter jeg litt med å spare penger. Det skjer ting hele tiden, det er så lett å dra ut på byen og ta noen øl, for det er jo så billig uansett! Husleia er mye dyrere osv. Men jeg vet at jeg kan klare det så jeg skal nok overleve
-Missi- Skrevet 20. desember 2015 #8102 Skrevet 20. desember 2015 Jeg vet det egentlig. Da jeg bodde i Norge hadde jeg ikke noe problem med å leve kun på studielån. Bodde utrlig billig og brukte nesten ikke penger på noe, men nå som jegbor i utlandet så sliter jeg litt med å spare penger. Det skjer ting hele tiden, det er så lett å dra ut på byen og ta noen øl, for det er jo så billig uansett! Husleia er mye dyrere osv. Men jeg vet at jeg kan klare det så jeg skal nok overleve Jeg har trua på deg skjønner deg godt da, er mye man har lyst til å bruke penger på og er ikke alltid like lett å være "fornuftig" har gått på den smellen selv, hvor jeg heller har valgt og gå ut å være sosial, da får man heller leve på havregryn ett par uker Prioriteringer
Gjest Linaria Skrevet 20. desember 2015 #8103 Skrevet 20. desember 2015 Jeg har trua på deg skjønner deg godt da, er mye man har lyst til å bruke penger på og er ikke alltid like lett å være "fornuftig" har gått på den smellen selv, hvor jeg heller har valgt og gå ut å være sosial, da får man heller leve på havregryn ett par uker Prioriteringer Haha! Heldigvis er maten her billig, så det skal mye til å sulte. Det går nok greit. Jeg har jo egentlig ikke så veldig dårlig råd. Jeg har bare dårlig råd i forhold til det jeg skulle ønske jeg hadde.I tillegg MÅ jeg få tilbake de 8000 som ble svindlet fra meg for et par måneder siden. Banken sier at de jobber med saken, men det tar sykt lang tid orker snart ikke mer
-Missi- Skrevet 20. desember 2015 #8104 Skrevet 20. desember 2015 5 timer siden, Linaria skrev: Haha! Heldigvis er maten her billig, så det skal mye til å sulte. Det går nok greit. Jeg har jo egentlig ikke så veldig dårlig råd. Jeg har bare dårlig råd i forhold til det jeg skulle ønske jeg hadde. I tillegg MÅ jeg få tilbake de 8000 som ble svindlet fra meg for et par måneder siden. Banken sier at de jobber med saken, men det tar sykt lang tid orker snart ikke mer Uff så kjipt! skjønner godt du blir frustrert da ja 8000kr er veldig mye for oss studenter. får håpe du får dem tilbake snart
Gjest Linaria Skrevet 20. desember 2015 #8105 Skrevet 20. desember 2015 3 timer siden, -Missi- skrev: Uff så kjipt! skjønner godt du blir frustrert da ja 8000kr er veldig mye for oss studenter. får håpe du får dem tilbake snart Tusen takk :D Ja, er i Norge nå, så skal møte opp fysisk i banken i morgen og mase
-Missi- Skrevet 20. desember 2015 #8106 Skrevet 20. desember 2015 2 timer siden, Linaria skrev: Tusen takk :D Ja, er i Norge nå, så skal møte opp fysisk i banken i morgen og mase Lykke til
Dunkel Skrevet 21. desember 2015 #8107 Skrevet 21. desember 2015 Æsj, fikk B på en eksamen jeg faktisk forventet å få A på..
globalagogo Skrevet 21. desember 2015 #8108 Skrevet 21. desember 2015 6 timer siden, Dunkel skrev: Æsj, fikk B på en eksamen jeg faktisk forventet å få A på.. Gratulerer med B 7
Gjest Raindrops Skrevet 21. desember 2015 #8109 Skrevet 21. desember 2015 Tror siste eksamen gikk ræva. Men det trodde jeg med den første også, og det gikk kjempebra. Bah. Vil bare ha karakter.
Gjest Linaria Skrevet 22. desember 2015 #8110 Skrevet 22. desember 2015 Fikk tilbake karakteren i prosjektet nå. Det ble i hvert fall ikke 0%, slik jeg fryktet da jeg leverte feil, men ikke så god karakter som jeg håpet. Jaja, tror jeg får A sammenlagt uansett, er akkurat innafor
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #8111 Skrevet 23. desember 2015 Har alltid tenkt at C var en god karakter... Tidligere har jeg fått det i skippertaksfag, emner jeg knapt har vært i forelesning, samt fag jeg rett og slett ikke forstod helt. Det er en god nok karakter, bra jobba. I dag fikk jeg C i et emne jeg tok opp. Jeg hadde jobbet hardt hele semesteret, vært i alle forelesninger, løst mange eksamensoppgaver og følte jeg hadde god kontroll på stoffet. Her føles C helt meningsløst. Hvordan kan man få C på både ting man ikke mestrer, og ting man føler man kan klare en B, kanskje A, i? #skuffet Anonymkode: edf2b...f67 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #8112 Skrevet 23. desember 2015 Den 21. desember 2015 at 14.47, Dunkel skrev: Æsj, fikk B på en eksamen jeg faktisk forventet å få A på.. Det samme skjedde meg, aldri gjort det så bra på en eksamen før (har mange A'ere fra før til sammenligning). Anonymkode: c7882...462
Gjest Raindrops Skrevet 24. desember 2015 #8113 Skrevet 24. desember 2015 Når du logger inn på StudentWeb for å sjekke karakter på julaften...
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #8114 Skrevet 25. desember 2015 Når du sitter på julaften og kjenner at selv om det er hyggelig selskap, så føles det meningsløst, og du kjenner behovet for å lese pensum i stedet! Anonymkode: a25da...8f7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #8115 Skrevet 29. desember 2015 Hvorfor går julen alltid så utrolig fort? Gruer meg til å si hade til kjæresten og reise tilbake til studiestedet. Lang praksisperiode i vente, og ingen mulighet til å reise hjem igjen på lang, lang tid Anonymkode: 006d9...dbf
Gjest Linaria Skrevet 30. desember 2015 #8116 Skrevet 30. desember 2015 Så forvirra! Aner ikke hva jeg skal gjøre neste år! Alt for mange valg. Nå som University of Glasgow er lagt til å liten over universiteter vi kan få tilleggsstipend til, er det fristende å søke der, da det er 2500 pund billigere enn her, og jeg da ikke må ut med flere tusen fra egen lomme med en gang, men aner ikke om jeg slipper førsteåret det borte, og jeg føler tiden begynner å bli knapp. Føles som om nesten alle alt har fått plass på universiteter til høsten
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #8117 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har vært syk hele romjulen. Føler ikke jeg har fått ordentlig ferie, og studiestart er på mandag. WHY. Anonymkode: cf350...971
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #8118 Skrevet 8. januar 2016 Jadda, 0 produserte studiepoeng forrige semester. En eksamen valgte jeg å levere blankt på, den andre strøyk jeg på. Første stryk ever Tragisk Anonymkode: 8b785...e64
Pottah Skrevet 9. januar 2016 #8119 Skrevet 9. januar 2016 Starta året med å bli dumpa etter 5 år av samboeren min. Ikke den beste starten på semesteret for å si det sånn....
Cambria Skrevet 9. januar 2016 #8120 Skrevet 9. januar 2016 Nå skal jeg endelig bruke KG til noe forsnuftig, å klage på eksamensoppgava så mine stakkars venner som sitter med det samme dritet slipper å høre meg enda en dag! Jeg er så drittlei den oppgava! Har igjen en uke for å bli ferdig (to ukers hjemmeeksamen) og jeg klarer ikke komme meg videre.. Faen altså!!!! Det er en dårlig formulert oppgave synes jeg, og siden vi har så sjukt mange pensumbøker i dette emnet (15 på et halvår med 15 stp. Kjøper ikke alle bøkene da vettu), så er det så vanskelig å finne frem til pensumet. Jeg har oversikt over hvor ting er i de bøkene jeg har selv, siden jeg kunne sitte hjemme i jula å orientere meg i de og skaffe den oversikten, men ikke noe i resten av bøkene og ser ut som jeg trenger flere bøker snart. Drittlei!! For en måte å tilbringe lørdagen sin på! Tusen takk for tråden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå