Fashionistaen Skrevet 14. desember 2015 #8081 Skrevet 14. desember 2015 Har søvnproblemer, en hvilepuls på hundre og helvete, og akkurat nå kjennes det ut som om hjernen og kroppen min skal eksplodere. "Det er ingen fag som er på engelsk på bachelor-delen" Neivel, så hva er disse 500 sidene av noe BS dere kaller for en lærebok med ørten stygge formler som inneholder hele det greske og latinske alfabetet og attpåtil på engelsk da?! Er irritert for de andre linjene får ha multiple choice uten minuspoeng og regning, mens jeg må slite meg ut med denne dritten og står sikkert på hengende håret mens jeg kunne fått minst B i den lettere versjonen. Og jo det beste; de kan komme inn på samme master som meg selv om halvparten av fagene er å regne som VGS i vanskelighetsgrad
Gjest Linaria Skrevet 15. desember 2015 #8082 Skrevet 15. desember 2015 (endret) NEI NEI NEI NEI!!!! Gikk nettopp inn på en infoside for faget mitt.. vi har pleid å få announcements når det har vært info på denne siden, men har ikke fått det i det siste og gikk tilfeldigvis inn på den nå, og plutselig står det at vi skulle sende inn oppgaven vår elektronisk i TILLEGG til hard copy. Den forrige oppgaven skulle kun leveres med hard copy x2, og det fikk vi høre at denne også skulle, men så har de endret på det, og jeg fikk ikke denne beskjeden. Aner ikke hva som kommer ti lå skje nå. Stryker sikkert i faget Sendte inn melding om at jeg hadde misforstått. Altså, jeg leverte jo hard copy innen tida, så det er jo tydelig at jeg ikke har jukset, men jeg aner ikke hvor strenge de er. Og jeg som hadde A i dette faget, trengte bare å få godkjent på denne oppgaven også ville jeg få A. Åååh Det var den ferien ødelagt. Endret 15. desember 2015 av Linaria
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #8083 Skrevet 15. desember 2015 Fremføring i dag. På engelsk. Og jeg er ikke i form. Og skal til gynekologen etterpå. For en fantasisk dag. Hurra! Anonymkode: feb8c...cae
globalagogo Skrevet 15. desember 2015 #8084 Skrevet 15. desember 2015 NEI NEI NEI NEI!!!! Gikk nettopp inn på en infoside for faget mitt.. vi har pleid å få announcements når det har vært info på denne siden, men har ikke fått det i det siste og gikk tilfeldigvis inn på den nå, og plutselig står det at vi skulle sende inn oppgaven vår elektronisk i TILLEGG til hard copy. Den forrige oppgaven skulle kun leveres med hard copy x2, og det fikk vi høre at denne også skulle, men så har de endret på det, og jeg fikk ikke denne beskjeden. Aner ikke hva som kommer ti lå skje nå. Stryker sikkert i faget Sendte inn melding om at jeg hadde misforstått. Altså, jeg leverte jo hard copy innen tida, så det er jo tydelig at jeg ikke har jukset, men jeg aner ikke hvor strenge de er. Og jeg som hadde A i dette faget, trengte bare å få godkjent på denne oppgaven også ville jeg få A. Åååh Det var den ferien ødelagt. wow det er mye som skjer der du går på skolen as:0 1
Gjest Linaria Skrevet 15. desember 2015 #8085 Skrevet 15. desember 2015 (endret) wow det er mye som skjer der du går på skolen as:0 Det er innleveringer og prøver hele semesteret, i tillegg til en stressende eksamenstid. Nå er det endelig ferie da, og jeg har slått meg til ro med at selv worst case scenario i dette tilfellet, ikke er så alt for ille. Må bare nyte ferien Har funnet ut at det er pga. et nytt system i studentmailen vi bruker som liksom skal flytte mail som den ikke tror er viktig til en egen mappe... Så den har fjerna hver eneste viktige mail jeg har fått den siste måneden!! Æsj... Jeg skulle jo sjekket den mappen, men jeg visste ikke om det en gang! Jaja... får ta det som det kommer. Det er ikke krise. Endret 15. desember 2015 av Linaria
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #8086 Skrevet 15. desember 2015 Har eksamen i anatomi og fysiologi på torsdag. Har så lyst på en A, men kjenner på at jeg sikkert ikke får til bedre enn C. Klarer rett og slett ikke huske alt. En del av det som står om nyrene trenger man bare forstå hvis mam vil sikte på A, da det er det vanskeligste i hele anatomi. I går klarte jeg faktisk å forstå Anonymkode: fb1aa...836
Poppie Skrevet 15. desember 2015 #8087 Skrevet 15. desember 2015 Eksamen gikk bedre enn ventet, men GLEMTE å svare på to underoppgaver. Jækla irriterende når jeg kunne dem (var bare stressa), men jeg stryker iallefall ikke. Håper på C, og det er tre karakterer mer enn det jeg trodde var mulig forrige uke
Gjest Egiett Skrevet 15. desember 2015 #8088 Skrevet 15. desember 2015 Sov usannsynlig dårlig før eksamenen min i dag, men jeg tror for så vidt selve eksamen gikk greit, er i alle fall rimelig sikker på at jeg besto Akkurat nå er jeg usannsynlig sliten, godt at det endelig er ferie!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #8089 Skrevet 15. desember 2015 Fååååår ikke sove. Eksamensh***** i morgen og jeg har ikke sovet på 2 dager. Hodet er helt blankt nå og jeg er sikker på at jeg leverer blank oppg etter 30 minutter........ So much for 3 timers kjøretur hver vei til ekamenslokale!!! Kan noen minne meg HVORFOR jeg utsetter meg for dette?? 😩😔 Anonymkode: dda0d...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #8090 Skrevet 16. desember 2015 Har fått tilbake den ene eksamenskarakteren. Får meg ikke til å gå inn for å sjekke den. Har hatt en stor klump i magen i hele ettermiddag. Klarer bare ikke å sjekke, for da er plutselig alt håpet ute om det skulle gå galt. Anonymkode: cd6a0...730
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #8091 Skrevet 17. desember 2015 Håper vi klarer å bli ferdig med gruppeeksamenen i dag (frist i mårra, men kunne så sårt trengt en dag ekstra fri). Vi mangler å kutte ca 1500 ord... Og vi har flere sterke meninger på gruppa. Hurra. Anonymkode: feb8c...cae
lillsunshine Skrevet 17. desember 2015 #8092 Skrevet 17. desember 2015 Prøver å gjøre en siste iherdig innsats med masteroppgåven nå før juleferie, men hele uke har konsentrasjonen ebbet ut. Var flink i går, men sliter med å komme i gang i dag. Hodet er veldig i feriemodus. Trenger det nå.
Pottah Skrevet 17. desember 2015 #8093 Skrevet 17. desember 2015 Jeg hater, hater, hater Ex. Fac!!Eksamen i morgen, startet å lese på mandag. Too little too late Jeg skjønner det meste, det er veldig, veldig logisk. Men hvorfor skal det brukes så mange og vanskelig ord på noe som er så enkelt?Har hørt på Podkast på toget, og har lyst til å skrike ut "JA, JEG SKJØNNER AT FINGERAVTRYKK PÅ PISTOLEN IKKE BETYR AT VEDKOMMENDE DREPTE NOEN".Må bare få lest litt til, så er det ferie etter eksamen i morgen. Please la meg stå i dette faget. 1
Gjest Linaria Skrevet 17. desember 2015 #8094 Skrevet 17. desember 2015 Jeg hater, hater, hater Ex. Fac!!Eksamen i morgen, startet å lese på mandag. Too little too late Jeg skjønner det meste, det er veldig, veldig logisk. Men hvorfor skal det brukes så mange og vanskelig ord på noe som er så enkelt?Har hørt på Podkast på toget, og har lyst til å skrike ut "JA, JEG SKJØNNER AT FINGERAVTRYKK PÅ PISTOLEN IKKE BETYR AT VEDKOMMENDE DREPTE NOEN".Må bare få lest litt til, så er det ferie etter eksamen i morgen. Please la meg stå i dette faget.For meg var dette der verste med exfac. Man blir introdusert for så mange nye konsepter og begreper uten helt å skjønne hvorfor man skal kunne dem, og plutselig, i semester fem eller noe sånt, så gir alt mening, og man skulle så ønske man skjønte det da man tok exfac
Fashionistaen Skrevet 17. desember 2015 #8095 Skrevet 17. desember 2015 Vil ikke lese mer! Helt utslitt i kropp og hodet etter dette h****** som har vart litt for lenge etter min mening. Bare en dag igjen da, men er så møkk lei at jeg skulle ønske jeg kunne brenne boken i peisen. Merker jeg nesten ikke bryr meg om hvordan det går i morgen, så samt jeg står. Har jo bare hatt en dag å lese på denne eksamen og da er 500 sider litt i overkant merker jeg.
Pottah Skrevet 17. desember 2015 #8096 Skrevet 17. desember 2015 For meg var dette der verste med exfac. Man blir introdusert for så mange nye konsepter og begreper uten helt å skjønne hvorfor man skal kunne dem, og plutselig, i semester fem eller noe sånt, så gir alt mening, og man skulle så ønske man skjønte det da man tok exfac Jeg var egentlig positiv til faget, men så starter jeg så sent med lesingen, og jeg bare klarer ikke forstå det ordentlig.Pokker altså.
Skravlekråka Skrevet 17. desember 2015 #8097 Skrevet 17. desember 2015 den siste eksamen var en dritt eksamen, godt det er ferie
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #8098 Skrevet 17. desember 2015 Da er siste eksamen ferdig. Synes det gikk bra Anonymkode: fb1aa...836 1
Gjest Linaria Skrevet 19. desember 2015 #8099 Skrevet 19. desember 2015 Hahah, aner ikke hvordan jeg skal klare meg økonomisk neste år. Tror jeg skal klare det. Jeg må bare slutte å leve som om jeg er på ferie bare fordi jeg er i utlandet -.-
-Missi- Skrevet 19. desember 2015 #8100 Skrevet 19. desember 2015 Utrolig hvor lite man kan leve på om man bare går inn for det Student tilværelsen er heldigvis bare midlertidig og etterpå er man mere rustet for en bedre jobb og økonomisk framtid. Det er min motivasjon 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå