Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle ønske ungene til naboen kom med volumkontroll. Ja, det er lørdag ettermiddag og de sukkerhypa småtrollene må jo få ut energi, for all del, men jeg kan ikke høre meg selv tenke akkurat nå, og akustikken i trappeoppgangen her er formidabel!

- The third and final reason for not "reifying" the treatment of mimesis in Republic book 3 and, more especially, book 10 into a definitive Platonic doctrine is that Plato indubitably did not stop thinking about the problems of mimesis after writing the Republic.

- AAAAAAAAAAAAAHHHH yeh didnae get me, EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK yeh cannae

- The third and final reason for not-

- Git aff! EEEEEEEEEEEEE!

- The third and final reason for not "reifying" the treatment-

- AHM TELLING MUMMY EEEEEEEEEEEEEEE

- THE THIRD AND FUCKING FINAL FUCKING REASON FOR SOMETHING ABOUT THE FUCKING SHITHEAD PLATO

- SCREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEACH

Og sånn går no dagan... :murvegg:

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy flate - jeg klarte å lese ferdig kapitelt om aksjelovene :nigo: 99 sider lest i dag. Det var en kamp jeg måtte kjempe med meg selv ja. Nå er jeg 3 uker bak leseplanen "bare" i det faget…. Men hodet vil ikke mer i dag.

• Liker 1
Skrevet

Praksisangst!

Anonymous poster hash: 169ed...a3b
Gjest constance90
Skrevet

I dag er det ny ukestart og jeg er SÅÅÅÅÅ... ikke klar.

#studyinspo #studylife #studyhardorgohome #imgoinghome #school4life

• Liker 1
Skrevet

Har vært på ferie i 1 uke og angrer 😩 Henger så sykt etter i alle fag og har ingen motivasjon til å lese.. Vil bare ligge på sofan og se på Slankekrigen

Skrevet

Har anmeldt eksen min i dag. Burde skrive tre oppgaver, får ikke til noe.

Dritt.

Skrevet

innlevering på fredag. borte onsdag og torsdag. Hakke gjort en dritt i dag.

Faen, dette går jo ikke.

Skrevet

Dritt.

:klem: Flott at du har gjort det! :jepp: Det med oppgavene, det kommer en dag i morgen. Vet det ikke er en trøst, men av og til må du bare få ro (hvertfall etter slike ting).

---

eksamen om to dager, de siste dagene har jeg ikke greid å studere, rett og slett fordi jeg får panikk når jeg leser. Forstår mesteparten av pensumet, håper jeg.. Er siste eksamen, kan godt hende jeg er spent... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Dritt.

Good girl!!!

Jeg tenker det er høstferie neste uke...da skal jeg dra til et øde sted og lese meg opp på ALT! Bare synd jeg har sims4 på pc'n min :fnise:

Driver med en analyseoppgave i favorittfaget mitt nå, men plutselig er det som om jeg ikke kan noenting :vetikke:

Skrevet

Gikk plutselig opp for meg at det er under 2 mnd til eksamen. Og jeg skal snart på 2 uker ferie. Når jeg kommer hjem derfra er det 1 mnd til eksamen! Og jeg henger etter - Flate så fort det går mot eksamen nå! Eksamensperioden starter jo straks liksom!

Panikk av kort semester!

Skrevet

Sitter på masterlesesalen og fryser som bare det. Da jeg kom hit i dag var jeg dødsvarm og jeg syntest masterlesesalen virket for varm, det var ganske varmt her inne. Sitter rett ved en ovn og kan konstantere at det ikke kommer noe varme fra den selv om den står på 5. Konklusjonen er at de fjernstyrer/stiller av/på varmen automatisk, disse jævlene. Tipper de slår av varmen etter 16.00, da dørene til bygget stenges. Så utrolig hyggelig da! :bond:

Nå går jeg og svetter på meg litt varme og ut litt aggresjon.

Skrevet

Fy flate - jeg klarte å lese ferdig kapitelt om aksjelovene :nigo: 99 sider lest i dag. Det var en kamp jeg måtte kjempe med meg selv ja. Nå er jeg 3 uker bak leseplanen "bare" i det faget…. Men hodet vil ikke mer i dag.

Flink jente! :) Aksjelover høres blytungt ut, mon tro om det er enda verre enn Platon :P

Har vært på ferie i 1 uke og angrer 😩 Henger så sykt etter i alle fag og har ingen motivasjon til å lese.. Vil bare ligge på sofan og se på Slankekrigen

Oooh, er Slankekrigen samme som Biggest Loser? Digger Jillian :nigo:

eksamen om to dager, de siste dagene har jeg ikke greid å studere, rett og slett fordi jeg får panikk når jeg leser. Forstår mesteparten av pensumet, håper jeg.. Er siste eksamen, kan godt hende jeg er spent... :sjenert:

Tvi tvi, det kommer til å gå knallbra :)

Good girl!!!

Jeg tenker det er høstferie neste uke...da skal jeg dra til et øde sted og lese meg opp på ALT! Bare synd jeg har sims4 på pc'n min :fnise:

Driver med en analyseoppgave i favorittfaget mitt nå, men plutselig er det som om jeg ikke kan noenting :vetikke:

Hoho, you and me both! Jeg vurderer å leie det gamle huset til George Orwell, det ligger ytterst ute på en forblåst øy i Hebridene og jeg tror ikke engang de har 4G der ute :P Litt dårlig med strøm også forøvrig, men bøkene er analoge og muligheten for sims er dårlig. Bare å bli med :P

Jeg liker dårlig at masterveilederen min ser ut til å være en skikkelig morgenfugl. Vi skal liksom møtes klokka halv tidlig på onsdag og jeg må da være både våken og i stand til å skille Lehmann og Lessing. Lol. Hei all kaffen i hele verden, skal vi ha date på onsdag morgen?

Leste hele fredag, hele lørdag, ble nesten 11 timer i strekk med lesing i går og i dag har jeg så langt klokka inn 8 timer, med et lite avbrekk midt på dagen hvor jeg til slutt bare måtte dra og handle mat. Og resultatet? JEG SKJØNNER ENDA MINDRE ENN DA JEG STARTA!! :klaske: Om EN fuckings akademiker til sier 'however, if we consider this as the only function of mimesis we run the risk of undermining what is at stake' tror jeg virkelig jeg selvantenner av rent raseri, flytter til en øde øy og begynner å avle lemurer.

Skrevet

Jeg er sur. Stresset meg ihjel på jobb i helga pga. udugelig kollega og falleferdige arbeidslokaler, og som "belønning" har jeg hatt migrene siden søndag. Dopet på smertestillende, men må ligge pal på et iskaldt rom for ikke å spy. Og i dag hadde jeg egentlig obligatorisk midtsemestersprøve i et av fagene. Faen altså. :( Faen at drittjobben min går utover studiene på denne måten.

Skrevet

Har ei foreleser som er så streng! Får ikke komme inn i forelesning uten lovsamling, ikke forlate rommet utenom pausene og rekke opp hånden hvis det er kritisk og man må gå ut. Herregud, skulle tro vi var 7 år.

Skrevet

Har ei foreleser som er så streng! Får ikke komme inn i forelesning uten lovsamling, ikke forlate rommet utenom pausene og rekke opp hånden hvis det er kritisk og man må gå ut. Herregud, skulle tro vi var 7 år.

Lovsamling? Er det faktisk noen som drasser på den to-tonns-tunge-boksen? Hos oss bruker alle lovdata.

Anonymous poster hash: 32cc3...211

Skrevet

Lovsamling? Er det faktisk noen som drasser på den to-tonns-tunge-boksen? Hos oss bruker alle lovdata.

Anonymous poster hash: 32cc3...211

Selvfølgelig? I jus er det veldig vanlig, kan jo ikke bruke lovdata på eksamen!

• Liker 1
Skrevet

Vi må også drasse med den store feita boka. Det er jo greit å bli kjent med den når det er den vi ska ha på eksamen, og ikke pcn med lovdata! Bruker selvfølgelig lovdata i timene også, da!

Og apropo lover.. Så har jeg ikke skrevet noe på den oppgava enda... TRE dager til innlevering. fyfaen jeg er så fuuucked. Jeg er jo borte de neste dagene. Jeg MÅ få gjort noe i dag... Men hittil har jeg bare sovet og spist frokost og... stirret løst rundt meg.

Skrevet

:frown: Høstferie, er det det dere har? Jeg hater dere litt nå, ok, i bare fem minutter, er det greit? I stedet har jeg endelige innleveringer, fremføringer og like mange forelesninger som vanlig, som i tillegg faller over hverandre. :kjefte: Jeg, vil, ha, ferieee! :sukk:

Skrevet

Høstferie nei… Det har i hvertfall ikke jeg!

Skrevet

:frown: Høstferie, er det det dere har? Jeg hater dere litt nå, ok, i bare fem minutter, er det greit? I stedet har jeg endelige innleveringer, fremføringer og like mange forelesninger som vanlig, som i tillegg faller over hverandre. :kjefte: Jeg, vil, ha, ferieee! :sukk:

Vil også ha ferie, men det kan jeg se langt etter. Vi har ikke studieuke engang :sukk:

Jaja, bare 80 dager igjen til siste eksamen før jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...