Gå til innhold

Du vet du har for lite sex når...


makkapakka

Anbefalte innlegg

...når du klikker deg inn på Post et bilde av din kopp-tråden og blir fryktelig skuffa over at du tydeligvis ikke kan lese lenger heller :sur:

Endret av Alyah
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

...når du klikker deg inn på Post et bilde av din kopp-tråden og blir fryktelig skuffa over at du tydeligvis ikke kan lese lenger heller :sur:

Gjorde nøyaktig det samme nå nettopp. Ikke første gangen det har skjedd siden tråden dukket opp heller :lete:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du tar deg i å stirre på skrittet til foreleseren og lure på hvordan han ville vært i sengen :fnise: på tross av at mannen er 20-30 år eldre enn deg.

Når du tar deg selv i å bite deg i leppen hver gang du ser en mann som er somewhat hot, og venninner kommenterer det... Jada, jeg er ikke særlig diskré!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du plutselig havner inne på eotikknett sin shop uten å huske hvordan du kom deg inn der.

Når du begynner å kunne infoteksten til de ulike lekene på overnevnt side utenatt.

Når du blir kåt bare noen nevner true blood.

Når du gjenntatte ganger tar deg selv i å tenke at du er glad ingen kan lese tankene dine etterfulgt av en undring på hva den kjekke fyren forran deg i køen ville gjort om han kunne lese den tanken du nettopp hadde :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du klikker deg inn på en naturlig fødesels video i badekar, hører stønning og merker en reaksjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... når du er på spinning og sykkelsetet veksler mellom å gjøre deg sår og våt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Når du drømmer at samboeren forteller at han ikke vil ha sex med deg lenger, fordi dette forholdet er ikke basert på sex. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Når du drømmer at samboeren forteller at han ikke vil ha sex med deg lenger, fordi dette forholdet er ikke basert på sex. :gjeiper:

den skjønte jeg ingenting av :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den skjønte jeg ingenting av :klo:

Ehm... Dårlig skrevet kanskje. Jeg mente: Når man drømmer at samboeren ikke vil ha sex med deg lenger, og at han begrunner det (i drømmen) med at forholdet deres ikke er basert på sex, da vet du at det har vært litt for snaut med sex en periode.

Fortsatt vanskelig å forstå? Da må jeg i tilfelle jobbe mer med kommunikasjonsferdighetene mine. ;) Uansett, det var min drøm evt. mareritt. Haha.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...