Gå til innhold

Du vet du har for lite sex når...


makkapakka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du begynner å glane på VGTVs nye humorserie "Sammen", kun fordi de har bilde av ei dame som blir klemt på puppene blandt nyhetssakene på hovedsida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å huke av for anonym på denne, men shit au :P

Du vet du har for lite sex når du drømmer at du spiller gta med ps2 og kræsjer om og om igjen i spillet kun for å få vibrasjonen i spaken og våkner og faktisk vurderer det :sjokkert:

jepp jeg våknet nettopp på sofaen nå.....

herregud det er på tide å få seg noe snart :humpe::daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ser Gislefoss jr. På værmeldingen pg lurer på hvordan han er i sengen.

Hjelpes

Godt det ikke er lenge til søndag :D

For en fantastisk kommentar!! LIKER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Vamp¤

du kommer på at du fikk en oppblåsbar sau i køddegave fra kompisene dine, og du vurdere å hente den frem...Jada litt på kanten denne... :scorpis:

Edit: skrivefeil.

Endret av ¤Vamp¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høne Pøne

Når man ender opp med å luke med seg det siste (og værste!) man finner på tur hjem med nattbussen, i et siste desperat forsøk på å få seg noe.

En mann/gutt som etter den 2 minutters lange akten viser seg å være yngre enn lillebroren din.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når du drømmen om sex med sjefen din som ikke engang er noe fin eller sjamerende!

Men får skylde på at jeg er gravid å dermed er det vanlig med masse rare drømmer,å det hjelper jo ikke akkurat på at det er nesten 8 mnder siden jeg sist hadde sex :P

Når man tenner på en ganske stygg mann. Skallete feit og jævlig egentlig. Absolutt ikke min smak. Men tenner og får sexuelle vibber av han likevell. Ja . Det har skjedd til min store forbauselse. Nesten så jeg skammer meg. For jeg ville ALDRI ALDRI tennt på han, dersom jeg ikke var utsultet på sex der og da : ) Noe jeg vet.

Og når man knuller mennesker som er langt under din egen utseende skala. Bare for å få sex. Da er man også DESPERAT....JEG skal innrømme, jeg har gjordt allt dette og jeg er IKKE stolt av det....he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du har for lite sex når du begynner å bli litt for opptatt og engasjert i andres sexliv. :gjeiper:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kribler mellom beina når toget kjører forbi. Sukk...

Når du tar deg selv i å stirre og stryke på gulrøttene et øyeblikk for lenge mens du vasker dem.

Når lyden av vaskemaskina som sentrifugerer får deg til å stønne innvendig.

Når det nesten er smertefullt å se Bear Grylls på TV, (selv om du vet at han bare er tull..).

Når du begynner å småtafse på deg selv mens du ligger på sofaen og ser på TV, uten å tenke deg om.

Når den reklamen til kondomeriet gjør deg fryktelig varm i toppen. HVOR er nærmeste kurist?! Akk, det funker dårlig..

Når den, ikke engang så veldig, kjekke foreleseren sender deg i drømmeverden, og du innser at du får ikke med deg noe som helst av temaet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du flere ganger om dagen stikker inn på soverommet bare for å se på vibratoren som ligger pent plassert på puta med dyna trukket over slik at bare en lite del vises. Og det sitrer i underlivet med tanke på at den venter bare på deg og du fantaserer om det dere skal gjøre etter leggetid..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sender meldinger til bekjente av det motsatte kjønn, bare for å kjenne på følelsen av forventning når du venter på svar (som nesten tilsvarer fysisk oppmerksomhet (NOT!!))..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Når du flere ganger om dagen stikker inn på soverommet bare for å se på vibratoren som ligger pent plassert på puta med dyna trukket over slik at bare en lite del vises. Og det sitrer i underlivet med tanke på at den venter bare på deg og du fantaserer om det dere skal gjøre etter leggetid..

Hvorfor vente til etter leggetid? :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du vet du har for lite sex når du plutselig oppdager at du suger bananen istedenfor å spise den.. og blir kjempekåt av det.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke klarer å svare på" hva liker du"

Når du blir kåt så fort du kler deg naken

Du ser på folk og lurer på om de er nypult og hvordan de har hatt sex

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...