Gjest NozMonster Skrevet 4. oktober 2011 #21 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Hmmm. :gjeiper: heheee, jeg lo faktisk høyt her hjemme da jeg skrev " jeg kommer" i den setningen foresten, så skrev jeg den setningen da jeg skrev det, så derfor kom jeg på at alt blir koffort når man har for lite sex! Endret 4. oktober 2011 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 4. oktober 2011 #22 Del Skrevet 4. oktober 2011 Når du ikke finner det riktige hullet. Dog det avhenger av den enkelte hva det "riktige" hullet er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #23 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dama og jeg hadde sex hele tia, men hun tenkte også altid koffert. Så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 4. oktober 2011 #24 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dama og jeg hadde sex hele tia, men hun tenkte også altid koffert. Så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre. Tja, det finnes få mennesker som tenker så koffert som jomfruer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. oktober 2011 #25 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tja, det finnes få mennesker som tenker så koffert som jomfruer! Og hvordan vet du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellekvelle Skrevet 5. oktober 2011 #26 Del Skrevet 5. oktober 2011 Når du ser Gislefoss jr. På værmeldingen pg lurer på hvordan han er i sengen. Hjelpes Godt det ikke er lenge til søndag :D 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. oktober 2011 #27 Del Skrevet 5. oktober 2011 Eller når du ser Knut Storberget og tenker at "justisminister" er en ganske sexy tittel på ham. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 Populært innlegg #28 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du vet du har for lite sex når du stadig tar deg selv i å se på skrittet til menn og lure på hvor store de er... 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angr Skrevet 5. oktober 2011 #29 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du vet du har for lite sex når du stadig tar deg selv i å se på skrittet til menn og lure på hvor store de er... signerer den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vestlandslefsa Skrevet 5. oktober 2011 #30 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du vet du har for lite sex når du jubler av glede når du plukkes ut på flyplassen til kroppsvisitasjon. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minipusen Skrevet 5. oktober 2011 #31 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du vet du har for lite sex når du jubler av glede når du plukkes ut på flyplassen til kroppsvisitasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 6. oktober 2011 #32 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du vet du har for lite sex når du syntes de fleste andre på bussen/toget/trikken er folk du vil blitt med hjem om de hadde spurt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 6. oktober 2011 #33 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du vet du har for lite sex (eller er 14) når du ler hver gang du ser tallet 69 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 6. oktober 2011 #34 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du vet du har for lite sex når du kjøper undertøy for det motsatte kjønn pga bildene på pakka. :gjeiper: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. oktober 2011 #35 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du vet du har for lite sex når du kjøper undertøy for det motsatte kjønn pga bildene på pakka. :gjeiper: Du vet det er mye billigere å rote rundt i pappavfallet til naboen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #36 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du vet du har for lite sex når du blir tent av klining på tv 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 6. oktober 2011 #37 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du vet det er mye billigere å rote rundt i pappavfallet til naboen? Billig, ja, populært, nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vestlandslefsa Skrevet 6. oktober 2011 #38 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du vet du har for lite sex når du jubler av glede når du plukkes ut på flyplassen til kroppsvisitasjon. Og du har vertfall lite sex når du ikke bryr deg om det er en mann eller dame som foretar kroppsvisiteringen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuckman1983 Skrevet 7. oktober 2011 #39 Del Skrevet 7. oktober 2011 Når du stikker på 7-Eleven for å kjøpe en calzone som du har tenkt til å tilsette litt "hjemmelaget tzatziki". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 7. oktober 2011 #40 Del Skrevet 7. oktober 2011 Eww 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå