Gjest Raindrops Skrevet 25. oktober 2011 #141 Del Skrevet 25. oktober 2011 Aha, sånn ja. Enten fysisk eller i fantasien. For det var drømmer du snakket om? Bare husk at du selekterer ut rett mann da, enten det IRL eller i drømmeverden, bommer du her blir det utroskap bvett'u. Det har jeg lært Skitne tanker Det var bare drømmer denne gangen ja, den fysiske mannen er på andre siden av landet på ubestemt tid. Hvordan foregår en slik seleksjon? Er det greit om de har samme hårfarge som kjæresten? Kan det være en kjendis? Hva om det er med en jente? Nå ble alt mer komplisert med en gang. Kanskje jeg bare skal holde meg til vibratoren min. Men jeg mener å ha lest et sted at det ikke er så bra det heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D_flatmajor Skrevet 25. oktober 2011 #142 Del Skrevet 25. oktober 2011 Når din 60++ år gamle foreleser kler stram bukse ganske godt. Eller rettere sagt når du faktisk påbegynner den tanken, og fullfører den. Når du får veldig lyst til å snu 180 grader og løpe etter han som smilte til deg (eller noen andre) på gata,for det er jo garantert et tegn på at han vil pule deg, sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 31. oktober 2011 #143 Del Skrevet 31. oktober 2011 når du gransker de dærre kunstbildene med tusener av nakne folk på med lupe.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #144 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du vurderer å gå til prostituert fordi det er den eneste måten du kan få deg noe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #145 Del Skrevet 31. oktober 2011 det er et helvete å komme seg igjennom frognerparken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 31. oktober 2011 #146 Del Skrevet 31. oktober 2011 Når du kjøper en barberhøvel med vibrator! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 31. oktober 2011 #147 Del Skrevet 31. oktober 2011 ...du rett og slett bare lar være å benytte deg av den fiffige dusjstrålen, fordi det bare tar tid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #148 Del Skrevet 31. oktober 2011 Når du ikke klarer å svare på" hva liker du" Når du blir kåt så fort du kler deg naken Du ser på folk og lurer på om de er nypult og hvordan de har hatt sex Man vet man har for lite sex og det er alltfor lenge siden sist, når man rett og slett blir dritskuffa og helt ute av seg, dersom fyren du nettopp har truffet. IKKE vil eller kan knulle deg på andre date ...ha ha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. november 2011 #149 Del Skrevet 1. november 2011 Du vet du har for lite sex når du ikke klarer å se delfiner i dette bildet, samme faen hva du gjør! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mlle Bonne Skrevet 1. november 2011 #150 Del Skrevet 1. november 2011 Du vet du har for lite sex når du ikke klarer å se delfiner i dette bildet, samme faen hva du gjør! Haha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bazibaz Skrevet 1. november 2011 #151 Del Skrevet 1. november 2011 Du vet du har for lite sex når du ikke klarer å se delfiner i dette bildet, samme faen hva du gjør! Du vet du har for lite sex når du blir litt kåt av det bildet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 2. november 2011 #152 Del Skrevet 2. november 2011 -når du blir sittende å drømme deg bort i synet av hu med Miriale Luxury settet på seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CalidumCor Skrevet 2. november 2011 #153 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Du vet du har for lite sex når du ikke klarer å se delfiner i dette bildet, samme faen hva du gjør! Er det seriøst delfiner der? Endret 2. november 2011 av MieH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #154 Del Skrevet 2. november 2011 Er det seriøst delfiner der? I følge 4 åringen min så er det delfiner der. Men jeg hadde problemer med å se dem ja. Tror kanskje vi tenkte litt forskjellig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 2. november 2011 Forfatter #155 Del Skrevet 2. november 2011 delfiner ja, nå oppdaget jeg dem, jeg tenkte på pingviner jeg og fikk det ikke til å stemme og da så jeg "noe annet" ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. november 2011 #156 Del Skrevet 2. november 2011 I følge 4 åringen min så er det delfiner der. Men jeg hadde problemer med å se dem ja. Tror kanskje vi tenkte litt forskjellig... Jeg ser i hvert fall åtte delfiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. november 2011 #157 Del Skrevet 2. november 2011 -når du blir sittende å drømme deg bort i synet av hu med Miriale Luxury settet på seg... Et slikt sett har jeg også. Fra halsen og ned kunne det vært jeg som var modell . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 2. november 2011 #158 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg ser også delfinene. Se på det svarte på de folka. (musa hennes er begynnelsen på en "hale") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. november 2011 #159 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg klarte å se delfinene tilslutt! :gjeiper: (Nei, brukte ikke ett døgn på det!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. november 2011 #160 Del Skrevet 2. november 2011 Du vet du har for lite sex når du ikke klarer å se delfiner i dette bildet, samme faen hva du gjør! Den var simpelthen jævlig bra! *lagre som.....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå