Gå til innhold

Du vet du har for lite sex når...

makkapakka

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Aha, sånn ja. Enten fysisk eller i fantasien. For det var drømmer du snakket om?

Bare husk at du selekterer ut rett mann da, enten det IRL eller i drømmeverden, bommer du her blir det utroskap bvett'u. Det har jeg lært :jepp: Skitne tanker :fy_fy::nei::regler:

Det var bare drømmer denne gangen ja, den fysiske mannen er på andre siden av landet på ubestemt tid.

Hvordan foregår en slik seleksjon? Er det greit om de har samme hårfarge som kjæresten? Kan det være en kjendis? Hva om det er med en jente? :klo:

Nå ble alt mer komplisert med en gang. Kanskje jeg bare skal holde meg til vibratoren min. Men jeg mener å ha lest et sted at det ikke er så bra det heller :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D_flatmajor

Når din 60++ år gamle foreleser kler stram bukse ganske godt. Eller rettere sagt når du faktisk påbegynner den tanken, og fullfører den.

Når du får veldig lyst til å snu 180 grader og løpe etter han som smilte til deg (eller noen andre) på gata,for det er jo garantert et tegn på at han vil pule deg, sant? :sengekos:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vurderer å gå til prostituert fordi det er den eneste måten du kan få deg noe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du ikke klarer å svare på" hva liker du"

Når du blir kåt så fort du kler deg naken

Du ser på folk og lurer på om de er nypult og hvordan de har hatt sex

Man vet man har for lite sex og det er alltfor lenge siden sist, når man rett og slett blir dritskuffa og helt ute av seg, dersom fyren du nettopp har truffet. IKKE vil eller kan knulle deg på andre date ...ha ha

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Du vet du har for lite sex når du ikke klarer å se delfiner i dette bildet, samme faen hva du gjør!

Du vet du har for lite sex når du blir litt kåt av det bildet. :flau:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du har for lite sex når du ikke klarer å se delfiner i dette bildet, samme faen hva du gjør!

Er det seriøst delfiner der? :sjenert:

Endret av MieH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det seriøst delfiner der? :sjenert:

I følge 4 åringen min så er det delfiner der. Men jeg hadde problemer med å se dem ja. Tror kanskje vi tenkte litt forskjellig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delfiner ja, nå oppdaget jeg dem, jeg tenkte på pingviner jeg og fikk det ikke til å stemme og da så jeg "noe annet" ja.... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

I følge 4 åringen min så er det delfiner der. Men jeg hadde problemer med å se dem ja. Tror kanskje vi tenkte litt forskjellig...

Jeg ser i hvert fall åtte delfiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

-når du blir sittende å drømme deg bort i synet av hu med Miriale Luxury settet på seg...

Et slikt sett har jeg også. Fra halsen og ned kunne det vært jeg som var modell :lur: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Den var simpelthen jævlig bra!

*lagre som.....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...