bizzy Skrevet 8. februar 2005 #621 Del Skrevet 8. februar 2005 Så kjempespennende Krysser krysser krysser krysser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 8. februar 2005 #622 Del Skrevet 8. februar 2005 Lykke til i morgen! Jeg krysser også! Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. februar 2005 #623 Del Skrevet 8. februar 2005 Lykke til fra meg også!! Jeg er kjempespent!!! Krysser fingre og tær for at du får dine etterlengtede "to blå" i morgen!! (iallefall positivt resultat på blodprøven da!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 8. februar 2005 #624 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg glemte å holde tellinga ved like da Men nå er det i alle fall bare en dag igjen! Guriland, så store sommerfuglene i magen min er :o Krysser alt for positiv test i morgen tidlig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #625 Del Skrevet 8. februar 2005 Takk for all kryssing!!! Jeg er kjempe spent. Grugleder meg til i morgen.... Men nå er uansett ventetiden over. Jeg får svar i morgen,og godt er nå det! Lillen er sladre venn hvis ikke jeg er på nett når jeg får resultatet! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. februar 2005 #626 Del Skrevet 9. februar 2005 Du vet jeg tenker på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. februar 2005 #627 Del Skrevet 9. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #628 Del Skrevet 9. februar 2005 Takk for kryssing og lykke ønskninger,men det hjalp ikke. Jeg er ikke gravid. Egget hadde på et tidspunkt festet seg,men av en eller annen grunn så ville det ikke være der. Akkurat nå kjennes alt litt håpløst ut... Kommer kanskje til å holde meg litt unna her en stund nå, må få klarnet tankene litt! Stoor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. februar 2005 #629 Del Skrevet 9. februar 2005 :trøste: Tenker på deg.... Du og mannen må samle krefter nå, og ta vare på hverandre.... Så er det vel et nytt forsøk å se frem til etter hvert..? fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 9. februar 2005 #630 Del Skrevet 9. februar 2005 Ånei.. :-( Har ikke stort å si, men vil gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 10. februar 2005 #631 Del Skrevet 10. februar 2005 Stor klem fra meg okså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 10. februar 2005 #632 Del Skrevet 10. februar 2005 Stor klem fra meg også, har ikke ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. februar 2005 #633 Del Skrevet 10. februar 2005 Gir deg en god jeg også..... Det var trist å høre at det ikke gikk bra denne gangen! Håper du fatter mot igjen og prøver på nytt! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 10. februar 2005 #634 Del Skrevet 10. februar 2005 Dette var virkelig leit å høre! :trøste: Vil bare gi deg en stor god Murmelklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. februar 2005 #635 Del Skrevet 13. februar 2005 Selv om jeg ikke skriver HER, regner jeg med at jeg også tenker på deg, som så mange andre her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. februar 2005 #636 Del Skrevet 14. februar 2005 Huff da så leit Vet hvordan du har det. Du og din kjære må bare sørge litt nå, og så samler du motivasjon til neste forsøk. Neste gang lykkes du. Du har ihvertfall bevist at det KAN gå bra. Stoooooooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #637 Del Skrevet 14. februar 2005 Takk for alle klemmer og støttende ord! Jeg setter stor pris på det! Jeg har det bedre nå,men jeg er fremdeles litt "downstairs" . Og jeg kan ikke unngå å se appsolutt alle som er gravide eller triller barnevogn.( jeg har jo sett de før også,men nå gjør det ekstra vondt....) Vi pusser oppe da. Gjesterommet(kaller det det frem til noe annet skjer...) og gangen er ferdig tapestsert(med strie) Gjeste rommet har også fått et strøk maling. Blir bra dette. Skal snart legge gulv også. Å så er det vårt rom som står for tur. Har ikke klart å bestemme oss for farge der inne da,men vi finner nok på noe. Jeg er fremdeles ikke helt "tilbake" her inne,men jeg må innom innimellom for å lese litt da! Stooor Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #638 Del Skrevet 17. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. februar 2005 #639 Del Skrevet 17. februar 2005 Kan jeg gratulere med dagen? Håper du får en kjempefin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. februar 2005 #640 Del Skrevet 18. februar 2005 Nei...har jeg gått glipp av bursdagen??? :o Du må jo gi noen dagers forvarsel da!!! GRATULERER med gårsdagen, vennen!! Håper du har det bedre for tiden! Godt at dere har noe annet enn "bare" baby å se frem mot, nemlig ferdigoppussede rom! Hjernen har godt av annen planlegging og!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå