Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Heisann!

Koselig å treffe på deg på msn i går :D

Heier masse og håper det blir masse perfekte egg som blir befruktet og deler seg helt som de skal :Nikke:

Lykke lykke til med uttak, innsetting og ruging :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Da har jeg vært inne å hentet ut egg! 8 egg ble det! Ikke værst det. Ingrepet var ikke noe så vondt som jeg hadde fryktet,men jeg har litt vondt nå! Men ikke værre enn at paralgin forte tar knekken på det!

Orker ikke sitte så lenge,så jeg får heller skrive litt mere senere!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg et lite egg i magen,som jeg håper klorer seg fast! Det var et super dupert egg de satte inn,og et super duper egg de frøys ned!

Klem :klem: Lilletrollet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Her krysses alt som krysses kan (EL over for denne gang, så jeg kan godt krysse bena og :ler: ), for at det lille egget klorer seg godt fast inni mammaen sin! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg veldig positiv! Har tenkt masse på det lille frøet :hjerter: som er i magen min,og har sagt til det at det har bare å klore seg fast.

Er 50% sykemeldt så jeg har muligheten til å slappe helt av! Jobbet i går og skal på jobb i morgen,men da skal jeg ikke på jobb før til søndag igjen! Det er jo deilig da! :D

Mannen begynte å fjerne tapet fra veggen på det som (forhåpentligvis)blir barne rom :hjerter2: ! Ironien :ironi: er at vi fjerner barne tapeten,og legger på strie for så å male i en lys delikat farge. Den barne tapeten var grusomt stygt lagt,og så har det jo også funksjon som gjeste rom inntil videre. Vil heller ha et rom hvor vi kan henge opp bilder og ha gardiner som er "barnevennlige" enn å ha veggen full av barnetapet. Men det er nå meg da! :ler2:

Vi skal pusse opp alle rommen i 2 etasje,men jeg får ikke lov av mannen å hjelpe til. Jeg kan hjelpe til å kaste tapet restene som vi tar av.....Han er nå så søt også da! :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller ha et rom hvor vi kan henge opp bilder og ha gardiner som er "barnevennlige" enn å ha veggen full av barnetapet. Men det er nå meg da! :ler2:

Meg og :kyss:

Og så kan rommet være gjesterom gjennom hele graviditeten din + så lenge dere vil ha det lille nurket inne på deres soverom! :Nikke:

Jeg nikrysser alle fingrene jeg kan finne!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Krysser fingrer for at alt går bra og lykke til med oppussingen. Hold deg til å kaste tapeten du :P

Ha en god dag, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du er så positiv, det er det som må til tror jeg!

Over til noe annet:

Lurer litt på hvordan det er, eggene taes ut en dag, så venter du i en dag og setter ett egg inn igjen på dag 3. (Riktig?)

Måtte du ta deg fri i fra jobben i tre dager for dette eller blir du automatisk sykemeldt disse dagene?

Spent :klem: Gadget

(Spent på testing, har du dato som vi kan telle ned til?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle supergirls!

Ja datoen dere kan telle ned til er 9 februar. Jeg skal på riksen å ta blodprøve tidlig på morgenen,og så får jeg svaret på etter middagen!

Jeg satte eggmodningssprøyten mandag 24 jaunar. Eggene ble hentet ut onsdag 26 og satt inn igjen fredag 28. Man blir sykemeldt fra den dagen man tar ut eggene.,og til og med dagen ETTER egginnsetting! Men jeg har vært sykemeldt lengre enn det da. Da gikk jeg bare til fast legen min. Er 50% sykemeldt enda jeg.

Tusen takk for alle hilsner og lykketil ønsker! Jeg er fryktelig spent. Og håper at alt "strevet" kan bære frukter!

Stooooor :klem: Klem lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare skrive at det med sykemelding varierer... På Ullevål der jeg er blir man sykemeldt uttaksdagen og innsettingsdagen. Ikke utover det... Der får man også satt inn egget først 3 dager etter uttak (altså to dager mellom..)

Ellers krysser jeg alt jeg har for deg Lilletrollet. Håper virkelig du lykkes :klemmer:

Takk for all oppmuntring du har gitt meg i dagboka mi, og du?? Det er lov å være litt optimistisk da.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette høres virkelig spennende ut! :tommelsmil:

Krysser alt jeg har for at det går bra!

Men hvorfor ble bare 1 egg satt inn? Trodde det var vanlig å sette inn 2 egg?

Godt å høre at du er positiv! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...