Lilletrollet Skrevet 17. april 2004 Forfatter #261 Del Skrevet 17. april 2004 Det var en fin begravelse ja. Mye folk. Vi har hatt mange dødsfall i påsken... Det er ganske vanlig at man dør under høytider. Jeg har ikke sett tante rød enda,og heller ikke kjent noen tegn,men jeg har ikke tenkt å teste før over helgen. Så dere får vente til da(he he) Jeg er på CD33 nå. Nå skal jeg legge meg å sove en halv time,er så sinnsykt sliten etter jobb... Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. april 2004 #262 Del Skrevet 17. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. april 2004 #263 Del Skrevet 17. april 2004 Fortjener en hvil etter en slitsom vakt :D Er så spent på resultatet når du skal teste! Krysser fingrene for at det har klaffet nå! Hadde vært så kjekt! :D God helg- fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. april 2004 #264 Del Skrevet 17. april 2004 Innom med en tenker-på-deg-fordi-det-er-lørdag-og-jeg-har-ikke-noe-fornuftig-å-si-klem... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 18. april 2004 Forfatter #265 Del Skrevet 18. april 2004 Takk for alle hilsner jenter! Jeg er på CD34 nå,og ingen tante! Jeg tror jeg skal teste i morgen,men jeg lover ingenting(har ingen test her hjemme,men jeg skal kjøpe i morgen) Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. april 2004 #266 Del Skrevet 18. april 2004 Dette er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. april 2004 #267 Del Skrevet 18. april 2004 :o :o Akkurat nå er jeg mye mer spent på deg enn på meg selv! Synes jeg kjenner PMS'en komme snikende Jeg tror bare du må teste i morgen, for vi andre klarer ikke holde oss lengere Lykke til! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 18. april 2004 #268 Del Skrevet 18. april 2004 ÅJÅJÅJ!! Dette lover jo bra!?! Gleder meg til å titte innom i morgen for å se hvordan testingen gikk! (dermed må du desverre teste i morgen!! ) LYKKE TIL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 19. april 2004 Forfatter #269 Del Skrevet 19. april 2004 Beklager jenter,jeg har ikke testet enda....Dessverre for dere. Jeg har ingen test i huset,så da var den fristelsen borte. Men jeg skal gå på apoteket i dag. For nå er jeg 4 dager "over tiden",så nå er jeg helt i 100 selv også. Men jeg må klare å holde bena på jorda,for det kommer til å bli et høyt fall hvis det skulle vise seg å ikke stemme. Men det må da bare gjøre det nå???? Jeg lover at dere er noen av de første som får beskjed etter at Testingen er overstått!(bortsett fra mannen da selvfølgelig hi hi ) Stoooore klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. april 2004 #270 Del Skrevet 19. april 2004 Så utrolig spennende, Lilletrollet!! Men hvis det mot all formodning ikke skulle være sant likevel, det vi håper på, så gir jeg deg en :trøste: på forhånd.. Fallet er så j*vlig hardt når man har hatt så store forhåpninger.... :trøste: Men vi satser på at det ikke blir nødvendig med den trøsteklemmen! Synes heller du skal få en gratulasjonsklem, men den kan du ikke få før du vet hva som skjer! Tipper denne dagen er FÆL - at du bare vil hive alt du har i hendene og løpe og kjøpe og teste! Hold ut, hold ut! *krysser fingre og tær - men ikke tarmer (au)...* :leer2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. april 2004 #271 Del Skrevet 19. april 2004 Hmm... Hvis du kjøper en test og ikke tisser eller drikker eller spiser på minst 4 timer, så tror jeg den er like pålitelig som på morgenurin (jeg vet det står "kan taes når som helst på dagen", men det er jo ulogisk i og med at dess mer konsentrert urin, dess...)! Løp og kjøp nå, så kan du ta den før middag! Du må jo være ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. april 2004 #272 Del Skrevet 19. april 2004 Ikke bare litt spent på dine vegne nå :bitenegler-smiley: Venter spent på oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 19. april 2004 #273 Del Skrevet 19. april 2004 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 19. april 2004 #274 Del Skrevet 19. april 2004 Å så spennende da Krysser fingrene for deg jeg!! Kjempestor klem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 19. april 2004 Forfatter #275 Del Skrevet 19. april 2004 Takk for alle hilsner! Jeg har vært å kjøpt tester og har kanskje tenkt å "faste" slik at jeg kan ta den i kveld. Hvis ikke tester jeg i morgen tidlig. Jeg er så redd at det er negativt....Det er nok derfor jeg ikke "stresser" noe med det....Er jo CD 35 i dag da....Å så lenge har jeg aldri gått før..... Har vært å besøk en kollega av meg som fikk en sønn forrige tirsdag(1 uke siden) Han var så nydelig. Jeg satt bare å holdt ham i 1 time. Klødde no voldsomt i eggstokkene da ja Hadde kjøpt en joggedress til ham. Jeg blir litt "tante" til ham,fordi hun er fra et annet land,og har ikke veldig mye famillie her i Norge. Jeg har iallefall hatt det så koselig. Stor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 19. april 2004 #276 Del Skrevet 19. april 2004 Hei Har smuglest litt her :oops: , og ville bare si at jeg synes du er flink som klarer å vente såpass lenge med å teste selv klarte jeg ikke det, testet samme dag (eller var det dagen etter ikm?), men fikk ikke positiv test før dag 36... åh, det var jammen meg en tålmodighetsprøve de dagene - kommer mensen eller er jeg gravid... uansett - lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 19. april 2004 Forfatter #277 Del Skrevet 19. april 2004 Takk for nyttig info Silja,da trenger ikke alt håp være ute selv om testen blir negativ. Greit å vite! Jeg er spent nå,og kroppen er i helspenn. Mannen og jeg har snakket om at hvis det ikke er noe denne gangen heller,så har vi timen på Riksen den 21.juni. (vil bare så veldig gjerne kunne avbestille den nå.........) I morgen blir det oppdatering her. (merker at jeg gruer meg litt også nå....) Stoore klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 19. april 2004 #278 Del Skrevet 19. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 20. april 2004 #279 Del Skrevet 20. april 2004 Gruuusomt spennende dette her. Jeg skjønner heller ikke åssen du greier å vente. Jeg testa på IKM og fikk svak, svak strek - først klar to dager etter, men jeg var kjempeutålmodig. Håper veldig du ikke blir skuffa i dag. Stooor klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. april 2004 #280 Del Skrevet 20. april 2004 Våken snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå