AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #521 Del Skrevet 18. september 2015 Bump Anonymous poster hash: fc5ed...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullkornspasta Skrevet 20. desember 2015 #522 Del Skrevet 20. desember 2015 Den 29.9.2011 at 11.09, AnonymBruker skrev: Da var det slutt på den turen. Jeg sa at han måtte erstatte buksa som kostet 700 kr men det nektet han for det var ikke hans skyld men vepsen sin. Og han sa at jeg var dum som hadde hatt på hvit bukse når det var overraskelsesdate. Da ble jeg så sur så jeg gikk ut av bilen og gikk resten av veien hjem (5 km). Har ikke sett ham siden. Og bra er det. Du ba ham om å erstatte buksa di??? Erre mulig. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 20. desember 2015 #523 Del Skrevet 20. desember 2015 Den 6/24/2013 at 13.04, blondina. skrev: Jeg har egentlig bare vært på bra dater, men det er en som får meg til å grøsse den dag idag. Det var nyttår, jeg var nettopp blitt dumpa et par dager før å ble d r i t i n g s. Jeg fant meg visst en mann,å fikk kyss og gikk hjem på narch. Jeg husker at fyren var elendig til å kline,men venninna mi sa han var kjemesøt og at jeg burde gi han en sjanse når han ba meg ut på date et par dager etter. Jeg husket ikke hvordan han så ut engang å han hadde et bilde på facebook man ikke så han skikkelig på,men jeg stolte på denne venninna. Det jeg burde ha husket er at vi to har så forskjellig smak som det går ann å ha på alt fra menn til klær. Fyren dukka opp og var, la oss si, ikke min type mann. Jeg er allergisk mot gjerrige menn å dette var noe av det første han lirte av seg så fikk avsmak. sånn typ "gidder vel ikke gå å leie en film å bruke penger,har tatt med en bra en fra 90 tallet" Så på en 2 timers film i stilhet å da den endelig var ferdig var klokka 11, å jeg dro den "har forelesning veldig tildig imorgen,må nesten legge meg". Fyren misstolka tydeligis hva jeg ville å stakk tunga i munnen min. Verste kysset i historien, han sugde å lagde smattelyder samtidig som han tok tunga inn og ut som om han pulte munnen min. HVA faen tenkte jeg,å ble en smule kvalm. Jeg sa jeg måtte en tur på do(trodde virkelig jeg måtte spy), da jeg kom tilbake ligger fyren kliss naken på senga mi og..koser med seg selv. Jeg sa han skulle komme seg ut, han bare "grrr..rollespill, det liker vi!" Jeg fikk han ut av leiligheten 2 timer senere, etter at jeg hadde lovet han en date nr 2. Det skjedde jo ikke, for å si det sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 20. desember 2015 #524 Del Skrevet 20. desember 2015 Den 7/29/2013 at 22.35, AnonymBruker skrev: For noe år siden skulle jeg på helgebesøk til en fyr jeg holdt på med (hadde aldri vært hos han før.) Vi hadde møtt hverandre et par ganger, jeg visste godt hvem han var, han virket som en hyggelig og normal fyr. Han var mye på hytte der jeg bor, men han bodde i Oslo så vi skulle ta toget dit sammen. Det er en ca 5 timers togtur. Anyways. Kommer til jernbanestasjonen, full av forventninger. Jeg tenkte i mitt unge hodet at dette er THE ONE, for sure. Det viser seg at han er en aspirerende DJ så han må ha med seg masse utstyr til Oslo, inklusive to enorme høytalere som han gir meg ansvar for ettersom han ikke klarer å bære alt alene. Dedikert og betatt som jeg er tar jeg så klart på meg denne viktige oppgaven - I fix, kom med mixegreiene dine... Så fort vi er på toget tar han på seg øreplugger og hører på musikk hele turen. Vel fremme i Oslo sier han at vi blir hentet av en av hans kamerater og at vi deretter skal spise middag. "Wohoo romantisk middagsdate," tenkte jeg. Tydeligvis hadde vi litt forskjellig oppfatning av det begrepet der. Det viste seg at han tenkte mer i retning takeaway-kebab, og den Napapijriakke-hvitebukser-bleikahår-harry-kameraten hans visst var selvskreven gjest under denne middagen. Så vi dro til "leiligheten hans" (det var imidlertid et kollektiv.) Skjer ikke noe spes den kvelden annet at vi tre spiser denne bedre middagen på rommet hans og at han og Napapirjijakke deretter sitter å spiller TV spill. Jeg sov på sofaen. Dagen etter er det lørdag og jeg burde kanskje ha gjettet at det var vinmonopolet, etterfulgt av fest, som sto på agendaen. Så da ble det fest i kollektivet. Fyren aka. den aspirerende DJ'en fyrte opp den ene trancetechnosyre-låta etter den andre mens Napapijrijakke mixa bacardi-og-random-blandevann-drinker til resten av festen. Jeg var skuffet over mangel på romantikk, og interessen min for denne fyren var dalende. Så jeg tenkte at bacardi kunne hjelpe ( logikk.) Etter noen timer var jeg fint intoxicated, mens den aspirerende DJen var så full at han bestemte seg for å kaste noen møbler rundt forbi mens han hylte i ekstase. Real prince charming indeed. Men så ble ting roligere etterhvert, folk forlot festen, aspirerende DJ hadde sluttet med møbelkasting og jeg hadde drukket nok til at jeg syns han var attraktiv igjen der han satt ved siden av meg i sofaen og strøk meg over håret. "OH damn, endelig oppmerksomhet. Han var sikkert bare litt nervøs og gjorde dumme ting, men NÅ - NÅ er det en REAL CONNECTION på gang her." Remind you, jeg var ca 18 år og uerfaren på dette tidspunktet. Og jeg var ganske keen på litt action. Så da ble det det. Det var imidlertid en kort og klønete affære (noen jukk, inn-ut, ferdig) som endte i at han sovnet og jeg følte meg elendig. Neste dag skulle jeg reise hjem på kvelden (heldigvis.) Aspirerende DJ nektet å prate med meg hele dagen, det var vel en slags fylleangst. Jeg var veldig usikker på alt så jeg konfronterte han ikke med noe og holdt bare kjeft selv og (fint par.) Napaijrijakke kom til unnsetning og fikk i oppdrag å være guide for meg i Oslo så aspirerende DJ kunne være hjemme og pleie skallebanken sin. Napaijrijakke var en hyggelig fyr han, men jeg var så lei meg og forvirret at jeg egentlig bare ville hjem. Så kom endelig kvelden og jeg skulle dra. DJ'en kostet på seg et håndtrykk og Napaijrijakke fulgte meg til jernbarnestasjonen. Jeg følte meg elendig og var sååå skuffet. Noen uker etterpå fikk jeg melding der han spurte meg hvordan jeg hadde det og blablabla, fikk inntrykk av at det var et forsøk på å gjennoppta kontakten. Svarte ikke på det. Det siste jeg ville var en replay av den helga der. Anonymous poster hash: 8f8f4...3e0 Ler så tårene triller! Nesten farlig å lese slike tråder. Vondt i magen for jeg å . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #525 Del Skrevet 21. desember 2015 Var på date med en som var ganske sjenert. Vi satt på café og han sa ikke så mye. Heldigvis er jeg ekspert på small talk og klarer å holde samtalen gående. Hater pinlig stillhet! Så jeg satt der, snakket om alt og ingenting. Det var litt kleint da. Jeg skravler mens han bare satt der. Vi dro på en bar og tok noe å drikke. Jeg tåler lite og ble brisen med en gang. Så vi endte opp hjemme hos meg og drakk mer hos meg. Vi ender opp i senga. Holy shit, fyren vender totalt om! "Kom igjen, sug pikken min din tøs, gjør meg stolt, gjør pappa stolt din skitne hore, show me what you got. Kom igjen da!" osv. Han kastet meg rundt, dro meg i håret, spanka meg og ropte ut din hore minst ørten ganger. Etter sexen, var han like stille igjen. Satt bare i sofaen og hadde lyst til han skulle gå. Klokka begynte å bli mye og sa han kanskje burde gå. Han sa "takk for sexen din hore" så gikk han. Hørte ikke noe mer fra han og det var like greit. Anonymkode: 2e2a5...154 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #526 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Holy shit, fyren vender totalt om! "Kom igjen, sug pikken min din tøs, gjør meg stolt, gjør pappa stolt din skitne hore, show me what you got. Kom igjen da!" osv. Han kastet meg rundt, dro meg i håret, spanka meg og ropte ut din hore minst ørten ganger. Etter sexen, var han like stille igjen. Satt bare i sofaen og hadde lyst til han skulle gå. Klokka begynte å bli mye og sa han kanskje burde gå. Han sa "takk for sexen din hore" så gikk han. Hørte ikke noe mer fra han og det var like greit. Anonymkode: 2e2a5...154 Hehe... litt av en type. Hvordan opplevde du selve sexen når han plutselig forandret karakter så dramatisk og oppførte seg sånn? Endret 21. desember 2015 av PseudonymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 21. desember 2015 #527 Del Skrevet 21. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var på date med en som var ganske sjenert. Vi satt på café og han sa ikke så mye. Heldigvis er jeg ekspert på small talk og klarer å holde samtalen gående. Hater pinlig stillhet! Så jeg satt der, snakket om alt og ingenting. Det var litt kleint da. Jeg skravler mens han bare satt der. Vi dro på en bar og tok noe å drikke. Jeg tåler lite og ble brisen med en gang. Så vi endte opp hjemme hos meg og drakk mer hos meg. Vi ender opp i senga. Holy shit, fyren vender totalt om! "Kom igjen, sug pikken min din tøs, gjør meg stolt, gjør pappa stolt din skitne hore, show me what you got. Kom igjen da!" osv. Han kastet meg rundt, dro meg i håret, spanka meg og ropte ut din hore minst ørten ganger. Etter sexen, var han like stille igjen. Satt bare i sofaen og hadde lyst til han skulle gå. Klokka begynte å bli mye og sa han kanskje burde gå. Han sa "takk for sexen din hore" så gikk han. Hørte ikke noe mer fra han og det var like greit. Anonymkode: 2e2a5...154 Trivelig kar da... Leit det ikke ble noe mer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #528 Del Skrevet 21. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var på date med en som var ganske sjenert. Vi satt på café og han sa ikke så mye. Heldigvis er jeg ekspert på small talk og klarer å holde samtalen gående. Hater pinlig stillhet! Så jeg satt der, snakket om alt og ingenting. Det var litt kleint da. Jeg skravler mens han bare satt der. Vi dro på en bar og tok noe å drikke. Jeg tåler lite og ble brisen med en gang. Så vi endte opp hjemme hos meg og drakk mer hos meg. Vi ender opp i senga. Holy shit, fyren vender totalt om! "Kom igjen, sug pikken min din tøs, gjør meg stolt, gjør pappa stolt din skitne hore, show me what you got. Kom igjen da!" osv. Han kastet meg rundt, dro meg i håret, spanka meg og ropte ut din hore minst ørten ganger. Etter sexen, var han like stille igjen. Satt bare i sofaen og hadde lyst til han skulle gå. Klokka begynte å bli mye og sa han kanskje burde gå. Han sa "takk for sexen din hore" så gikk han. Hørte ikke noe mer fra han og det var like greit. Anonymkode: 2e2a5...154 Når du ender i seng med en du kaller verste date noensinne så lurer jeg på hvor mange sexpartnere du har hatt. Anonymkode: a12f7...10a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #529 Del Skrevet 21. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når du ender i seng med en du kaller verste date noensinne så lurer jeg på hvor mange sexpartnere du har hatt. Anonymkode: a12f7...10a Hvor mange sex partnere jeg har hatt har ikke du noe med. Vi var kåte og hadde lyst på sex. Big deal. Er vel ikke noe å henge seg opp i. Anonymkode: 2e2a5...154 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #530 Del Skrevet 21. desember 2015 1 time siden, PseudonymBruker skrev: Hehe... litt av en type. Hvordan opplevde du selve sexen når han plutselig forandret karakter så dramatisk og oppførte seg sånn? Jeg fikk jo litt sjokk. Han var jo ganske stille og sjenert, men endret seg under sexen. Jeg synes sexen var god, men litt i det ville laget. Var kleint han kalte meg for hore hele tiden Anonymkode: 2e2a5...154 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #531 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk jo litt sjokk. Han var jo ganske stille og sjenert, men endret seg under sexen. Jeg synes sexen var god, men litt i det ville laget. Var kleint han kalte meg for hore hele tiden Anonymkode: 2e2a5...154 Hehe det skjønner jeg godt. Jeg synes egentlig det er avskjeden hans som tar kaka. "Takk for sexen din hore". Priceless. Jeg antar du ikke tok den særlig personlig.... Endret 21. desember 2015 av PseudonymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dk73 Skrevet 24. desember 2015 #532 Del Skrevet 24. desember 2015 Hadde en profil på det som het Nettby en gang i tiden...og ble kjent med ei flott jente der. Vi chattet litt frem og tilbake en liten ukes tid før vi avtalte å treffes IRL. Avtalte å treffes over en pizza en kveld etter jobb. Jeg kom til stedet og fant henne....ble litt overrasket over at hun ikke lignet så veldig på bildene sine. Var tydeligvis veeeeldig heldig med bildene sine for å si det slik. Ikke det at hun var stygg, men heller mer ei grå mus. Hun klarte så vidt å lire av seg et hei når jeg kom....og fikk verdens slappeste håndtrykk.... Jeg satte meg ned med henne og begynte å prate med henne....samtidig som vi bestilte en pizza. Men ganske så fort begynte jeg å lure på om dette var den samme dama som jeg hadde chattet med på nettet....da virket hun jo normal.....men nå var det knapt hun pratet....fikk stort sett ja eller nei ut av henne. Var skikkelig vanskelig å få i gang praten med henne....så etter et par pizzastykker og en enorm stillhet rundt bordet.....spurte jeg om det ikke var noe hun lurte på angånde meg eller noe.....men nei. sa jeg måtte en tur på toalettet....mens jeg var der ringte jeg på en kompis og fortalte om den kleine daten....og ba ham om å ringe meg om 15min og si at jeg måtte komme og hjelpe ham med noe. Så jeg hadde knapt satt meg med henne igjen før tlf ringte og kompisen min ba meg komme...hastet. Jeg beklaget til henne og sa at jeg beklageligvis måtte bare dra....så hun fikk hygge seg videre med pizzaen. Har ikke hørt noe fra henne etter dette.....heldigvis...var den kleineste daten jeg har vært på.....vanskelig når du må dra ordene ut av en person som du er på date med....aldri mer en slik date 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #533 Del Skrevet 24. desember 2015 Den 21.12.2015 at 14.02, AnonymBruker skrev: Jeg fikk jo litt sjokk. Han var jo ganske stille og sjenert, men endret seg under sexen. Jeg synes sexen var god, men litt i det ville laget. Var kleint han kalte meg for hore hele tiden Anonymkode: 2e2a5...154 Ut fra storyen så syns jeg egentlig det virker som at han bare var en dust som ville ha sex men ikke gadd å imponere noe ellers, at han rett og slett ga faen i å snakke eller dele noe om seg selv og ikke ville bli kjent på den måten, at det ikke var det at han var sjenert. "takk for sexen hore" når han går hadde han fått en kule i panna av å si til meg..!!! Anonymkode: 33cf6...fd8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #534 Del Skrevet 3. januar 2016 Den 12/24/2015 at 4.12, AnonymBruker skrev: Ut fra storyen så syns jeg egentlig det virker som at han bare var en dust som ville ha sex men ikke gadd å imponere noe ellers, at han rett og slett ga faen i å snakke eller dele noe om seg selv og ikke ville bli kjent på den måten, at det ikke var det at han var sjenert. "takk for sexen hore" når han går hadde han fått en kule i panna av å si til meg..!!! Anonymkode: 33cf6...fd8 Ja, var nok kun ute etter sex. For en rar fyr. Anonymkode: 6e24b...ab3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #535 Del Skrevet 3. januar 2016 Dette er vel ikke akkurat en date, men dog. Dette skjedde 1 juledag for noen år tilbake. Var på byen og kom i snakk med en gammel klassekamerat som jeg aldri har sett på som verken kjekk eller min type. Var godt brisen og hadde ølbrillene godt på for å si det sånn. Etter en fuktig natt på byen, så drar vi hjem til han. Da vi kommer hjem begynte rusen å gå ut av meg (sto minst en time i taxikø) og begynte å angre på jeg ble med han hjem. Nå var ølbrillene av. Han fortsatte å drikke og ble veldig full. Ikke minst, veldig klengete. Kledde av seg og ville vi skulle bade i badekaret sammen, men det ville ikke jeg. "Du er like kjedelig som du var på uskolen" Så spyr han ut over hele gulvet mens han tipper bakover. Grøss. Da svimer han av på gulvet og går i koma resten av natta. Nå måtte jeg komme meg hjem, men hadde ikke penger til taxi. Selv om det var snøstorm ute, så tok jeg til beins og gikk hjem. Gikk i over en halvtime. Fy, så kaldt og guffent. Huff. Anonymkode: 6e24b...ab3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #536 Del Skrevet 3. januar 2016 Den 21.12.2015 at 11.23, AnonymBruker skrev: Var på date med en som var ganske sjenert. Vi satt på café og han sa ikke så mye. Heldigvis er jeg ekspert på small talk og klarer å holde samtalen gående. Hater pinlig stillhet! Så jeg satt der, snakket om alt og ingenting. Det var litt kleint da. Jeg skravler mens han bare satt der. Vi dro på en bar og tok noe å drikke. Jeg tåler lite og ble brisen med en gang. Så vi endte opp hjemme hos meg og drakk mer hos meg. Vi ender opp i senga. Holy shit, fyren vender totalt om! "Kom igjen, sug pikken min din tøs, gjør meg stolt, gjør pappa stolt din skitne hore, show me what you got. Kom igjen da!" osv. Han kastet meg rundt, dro meg i håret, spanka meg og ropte ut din hore minst ørten ganger. Etter sexen, var han like stille igjen. Satt bare i sofaen og hadde lyst til han skulle gå. Klokka begynte å bli mye og sa han kanskje burde gå. Han sa "takk for sexen din hore" så gikk han. Hørte ikke noe mer fra han og det var like greit. Anonymkode: 2e2a5...154 hahaha sorry for det men måtte bare le av det. Anonymkode: ba52b...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 3. januar 2016 #537 Del Skrevet 3. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er vel ikke akkurat en date, men dog. Dette skjedde 1 juledag for noen år tilbake. Var på byen og kom i snakk med en gammel klassekamerat som jeg aldri har sett på som verken kjekk eller min type. Var godt brisen og hadde ølbrillene godt på for å si det sånn. Etter en fuktig natt på byen, så drar vi hjem til han. Da vi kommer hjem begynte rusen å gå ut av meg (sto minst en time i taxikø) og begynte å angre på jeg ble med han hjem. Nå var ølbrillene av. Han fortsatte å drikke og ble veldig full. Ikke minst, veldig klengete. Kledde av seg og ville vi skulle bade i badekaret sammen, men det ville ikke jeg. "Du er like kjedelig som du var på uskolen" Så spyr han ut over hele gulvet mens han tipper bakover. Grøss. Da svimer han av på gulvet og går i koma resten av natta. Nå måtte jeg komme meg hjem, men hadde ikke penger til taxi. Selv om det var snøstorm ute, så tok jeg til beins og gikk hjem. Gikk i over en halvtime. Fy, så kaldt og guffent. Huff. Anonymkode: 6e24b...ab3 Samme gjorde jeg en gang. Bare det plaskregnet og jeg ville ikke overnatte. Hadde bare blitt kleint neste dag. Så hater jeg å sove hos andre. Han sier "du kan overnatte altså. Det plaskregner ute" hehe det går fint sa jeg. Fikk låne en paraply, men nytta ikke det siden det blåste så. Kom hjem klissblaut og følte meg som en drukna katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #538 Del Skrevet 9. januar 2016 Den 24.6.2013 at 13.04, blondina. skrev: Jeg har egentlig bare vært på bra dater, men det er en som får meg til å grøsse den dag idag. Det var nyttår, jeg var nettopp blitt dumpa et par dager før å ble d r i t i n g s. Jeg fant meg visst en mann,å fikk kyss og gikk hjem på narch. Jeg husker at fyren var elendig til å kline,men venninna mi sa han var kjemesøt og at jeg burde gi han en sjanse når han ba meg ut på date et par dager etter. Jeg husket ikke hvordan han så ut engang å han hadde et bilde på facebook man ikke så han skikkelig på,men jeg stolte på denne venninna. Det jeg burde ha husket er at vi to har så forskjellig smak som det går ann å ha på alt fra menn til klær. Fyren dukka opp og var, la oss si, ikke min type mann. Jeg er allergisk mot gjerrige menn å dette var noe av det første han lirte av seg så fikk avsmak. sånn typ "gidder vel ikke gå å leie en film å bruke penger,har tatt med en bra en fra 90 tallet" Så på en 2 timers film i stilhet å da den endelig var ferdig var klokka 11, å jeg dro den "har forelesning veldig tildig imorgen,må nesten legge meg". Fyren misstolka tydeligis hva jeg ville å stakk tunga i munnen min. Verste kysset i historien, han sugde å lagde smattelyder samtidig som han tok tunga inn og ut som om han pulte munnen min. HVA faen tenkte jeg,å ble en smule kvalm. Jeg sa jeg måtte en tur på do(trodde virkelig jeg måtte spy), da jeg kom tilbake ligger fyren kliss naken på senga mi og..koser med seg selv. Jeg sa han skulle komme seg ut, han bare "grrr..rollespill, det liker vi!" Jeg fikk han ut av leiligheten 2 timer senere, etter at jeg hadde lovet han en date nr 2. Det skjedde jo ikke, for å si det sånn. Hahaha!! Huff, for en fyr Anonymkode: 5f78c...693 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dk73 Skrevet 18. februar 2016 #539 Del Skrevet 18. februar 2016 Den 09.01.2016 at 3.44, AnonymBruker skrev: Hahaha!! Huff, for en fyr Anonymkode: 5f78c...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 18. februar 2016 #540 Del Skrevet 18. februar 2016 Var på date med en polakk en gang, vi satt oss på Espresso House på Majorstua. Verste daten ever. Det eneste han snakka om var hans fylleepisoder i Polen, snakka om de gangene hvor jææævlig drita han var, i tilegg til det så snakka han så mumlete, lavt og med aksent. Det var ganske bråkete der også. Jeg bare satt der og nikka og smilte, lata som at alt han sa var interessant, men det var det jo ikke overhodet! Ville bare vekk der fra. Jeg prøvde såklart å få ordet jeg også, men han bare overkjørte meg med sine fylleperioder igjen. Jeg bare så på klokka etterhvert, og sa ca etter en halvtime eller noe sånt at jeg hadde en avtale. Hahahaha. Han sa at vi måtte møtes igjen, og dum som jeg var ga jeg han nr mitt.. For også å være hyggelig.... Han sendte en melding om hvor hyggelig det var, og at vi må møtes igjen. Hørte aldri noe mer fra han. En annen date jeg var på var veldig klein. Vi satt på cafe i sentrum, vi snakka en del på Tinder før vi møttes. Han virka skikkelig utadvent, sosial og kul på Tinder, så jeg ga det et forsøk. Da vi møttes, var det som om han var en helt annen fyr. Han var stille, han virka sjenert, han snakka ikke om noe annet enn en interrail-tur han var på i sommer. Hele han var bare klein og jeg vrei meg i smerte over å sitte der med han. Ville bare hjem. Han prøvde å være morsom flere ganger, uten hell. Vel, jeg lo, men falsk såklart... Hele han var bare rar, klein, merkelig... Skjønner ikke hvordan noen kan være så annerledes på Tinder. Han var kjekkere på Tinder også men det er jo Tinder kjent for. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå