Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #41 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, ja, royalist eller ikke, her går det an å legge inn en hilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 1. desember 2003 #42 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, ja, royalist eller ikke, her går det an å legge inn en hilsen. :oops: Glemte å logge meg på... (liker ikke å legge inn anonyme innlegg når jeg nå engang har et nick... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 1. desember 2003 #43 Del Skrevet 1. desember 2003 lurer på om dety er noen andre som får operasjon så fort De (heldigvis få) menneskene jeg har kjent som har fått kreft, har blitt lagt inn og operert umiddelbart. Et tilfelle av brystkreft, et av magekreft og et tilfelle med kreft i skjoldbrusk-kjertelen har alle blitt operert innen 2 uker etter første mistanke... Ingen av de var kongelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. desember 2003 #44 Del Skrevet 1. desember 2003 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 1. desember 2003 #45 Del Skrevet 1. desember 2003 Jepp, en med kreft i magen ble operert 3 dager etter at hun var hos fastlegen sin med oppblåst hard mage. Jeg hadde alltid trodd fastleger var treige med å henvise pasienter til sykehus; sende brev osv, men altså ikke sant. Flere med brystkreft op innen 2 uker etter første kontakt enten fastlege eller rutine mammografi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. desember 2003 #46 Del Skrevet 1. desember 2003 lurer på om dety er noen andre som får operasjon så fort En på jobben min fikk brystkreft og ble operert etter 10 dager, så det er nok ikke helt uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #47 Del Skrevet 1. desember 2003 Herregud, så akkurat på tv'en at de to legene som skal operere kongen skal være med på Tabloid :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. desember 2003 #48 Del Skrevet 1. desember 2003 Herregud, så akkurat på tv'en at de to legene som skal operere kongen skal være med på Tabloid :o Nok en grunn til at jeg ALDRI ser Tabloid. Eller tilsvarende programmer. Det er greit at vi er orientert og får vite mer - MEN et sted må da grensen gå...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #49 Del Skrevet 1. desember 2003 Så enig så enig. Dette er jo helt utrolig :o Greit nok at et program som tabloid prøver å få aktuelle gjester ( det er jo det programmet er om) men at disse legene stiller opp for å snakke om kongens underliv på TV i et eget program ( ikke bare en snut på nyhetene) er helt forklastelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. desember 2003 #50 Del Skrevet 1. desember 2003 Håper det går bra med kongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 1. desember 2003 #51 Del Skrevet 1. desember 2003 De beste ønsker for kongen og alle andre som måtte være i samme situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #52 Del Skrevet 1. desember 2003 hvorfor ikke holde seg til tema her??? Noen er jo helt på viddene for å si det mildt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #53 Del Skrevet 1. desember 2003 hvorfor ikke holde seg til tema her??? Noen er jo helt på viddene for å si det mildt..... Og det var din tilførsel til diskusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymfen Skrevet 1. desember 2003 #54 Del Skrevet 1. desember 2003 Krysser fingrene for at han klarer seg. Kreft er en lumsk sykdom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise79 Skrevet 1. desember 2003 #55 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg krysser fingrene for han og hans nærmeste. Det er aldri gøy når noen i familien får en kreft diagnose. MEN jeg synes det er bra at han velger å stå såpass åpent frem med det og har opphevd taushetsplikten til legene. Tror det kan støtte mange andre med samme diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Felicity Skrevet 2. desember 2003 #56 Del Skrevet 2. desember 2003 Greit å være konge når man kommer i en slik vanskelig situasjon..... på den måten slipper man å stå i helsekø og muligens dø i påvente av behandling. Heia Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 2. desember 2003 #57 Del Skrevet 2. desember 2003 Greit å være konge når man kommer i en slik vanskelig situasjon..... på den måten slipper man å stå i helsekø og muligens dø i påvente av behandling. Heia Norge Vi har jo nettopp fått fastslått i denne tråden at alle vi vet om som har fått kreft har fått operasjon like fort, så i dette tilfellet er det ingen fordel å være konge. Kreftoperasjoner tas fort, konge eller ikke. (Derimot er det en ulempe å være kronprins, som herved blir Kronprinsregen for ganske lang tid, noe som betyr at han ikke har lov til å ta pappapermisjon når barnet deres fødes, for det er grunnlovsstridig når han er regent...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. desember 2003 #58 Del Skrevet 2. desember 2003 Selvom jeg i grunn ikke bryr meg så mye om kongefamilien vår,så unner jeg aldri noen å få kreft..!Så han får ha lykke til og håpe at han blir frisk... Klemz fra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 2. desember 2003 #59 Del Skrevet 2. desember 2003 Var den annerledes enn de andre mannelige kjønnsorgan du har sett? Var den "kongelig av størrelse"? Seff ikke - det var da vel bare en tegning også tror jeg. Men det er liksom litt vel mye detaljer da - selv om han selv velger å være åpen om sykdommen sin, så bør vi vel da kunne la være å dissekere problemet og det som skal gjøres med det ned til minste lille punktum i media? En konge bør vel også få ha noe privat? Ok - jeg er pingle når det kommer til sykdommer og beskrivelse av behandlingsmåter for disse, må innrømme det...synes bare at noen av undersøkelsene vi har fått vite han har vært igjennom kunne de ha holdt for seg selv! Hadde jo skjønt ståa allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. desember 2003 #60 Del Skrevet 2. desember 2003 (Derimot er det en ulempe å være kronprins, som herved blir Kronprinsregen for ganske lang tid, noe som betyr at han ikke har lov til å ta pappapermisjon når barnet deres fødes, for det er grunnlovsstridig når han er regent...) Nei, de sa jo at han skulle ha permisjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå