Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ingen royalist, men det er jo trist da. Det som på en annen side er bra er jo det at de sier han skal bli helt frisk. Så da får vi vel tro på det da :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda. Det var ikke bra å høre :(

Men håper oddsene er gode og at han blir frisk igjen :D

:briller:

Skrevet

Jeg er glad for at vi har monarki i Norge jeg da. Og jeg tror Kronprinsen kommer til å gjøre et flott arbeid når han overtar.

Vel, det var kongen. Det er synd på fyren, konge eller ikke. Kanskje litt mer synd på han siden alle skal legge seg opp i hva og hvordan han er og har det.

Gjest sexysadie
Skrevet
Jeg er glad for at vi har monarki i Norge jeg da. Og jeg tror Kronprinsen kommer til å gjøre et flott arbeid når han overtar.

Vel, det var kongen. Det er synd på fyren, konge eller ikke. Kanskje litt mer synd på han siden alle skal legge seg opp i hva og hvordan han er og har det.

Det har vi lov til da han er kongen vår.

Alt han bedriver skal rapporteres direkte til oss (folket)

Skrevet

han får en stomi, og da kommer det i en pose på magen. de kan også legge inn nefrostomier, som er stomier rett fra nyrene, men da blir det to poser. men det er sånn det er. heller det enn og dø av kreft. jeg regnet med at det var prostatkreft han hadde, men jeg tok jo feil der, og det er sikkert like bra.

Skrevet

Veldig triste nyheter, men fint å høre at han har veldig gode sjanser til å bli helt frisk igjen.

God bedring til kongen vår! :)

Skrevet
Dette er trist og ikke akkurat hva folk trenger nå like fær jul og all tingen.

Mange andre får også kreft like før jul.. ifjor var det mamman min f.eks. Kreft er ekstremt utbredt og legene er dyktige til å fikse. På radioen sa en lege at i et slikt tilfelle får pasienten enten urinveiene lagt ut, dvs. pose på magen, eller kunstig blære. Det er ikke bestemt enda, det er vel forskjellige medisinske faktorer som bestemmer hvilken løsning kongen får.

Og pose på magen er ikke noe problem, han er jo en gammel gift mann. Det er ikke noe problem å leve med, jeg vil påstå det verste med pose på magen er å være ung og ikke ha funnet sin livspartner enda, og å skulle innlede et seksuelt forhold til noen man liker veldig godt. Det er en nøtt som kan gå på selvtilliten løs..

Skrevet

Må han virkelig det? Det ser jeg på som skikkelig trasig, og har virkelig medlidenhet med de stakkars menneskene som må ha det. Litt sånn tap av verdighet på en måte.

Pose på magen gir vel bare tap av verdighet dersom folket mener verdigheten sitter i urinveien eller :wink: ?

Selv ville jeg aldri tenkt på at et menneske med utlagt blære hadde mindre verdighet enn meg....

(tenker stort sett ikke på hvordan andre mennesker kvitter seg med urinen sin jeg da... :ler: )

Jeg håper kongen får en ukomplisert operasjon, og at det er riktig som de nå tror, at kreften ikke har spredd seg.

Gjest sexysadie
Skrevet

Mange andre får også kreft like før jul.. ifjor var det mamman min f.eks. Kreft er ekstremt utbredt og legene er dyktige til å fikse..

Faren min hadde også kreft like før jul i fjor.

Han døde i januar i år.

Skrevet

Skriver under på Sissans innlegg!

Hovedsaken er da at det er store muligheter for at kongen blir helt frisk.

Skrevet

Det var synd SS, trengte visst ikke å påpeke til deg at mange andre også får kreft før jul. Heldigvis har det gått bra med mamman min og hun har veldig gode prognoser. Håper julen kan bli litt fin fordet hos dere :trøste:

Skrevet

Vil bare legge til at hvorvidt kreften har spredt seg vet de vel ingenting om før de har testet lymfekjertlene.. det hadde de ikke enda. De må kjøre kontrastvæske igjennom og ta bilde og få sett i preppingen til operasjonen. Den nærmeste lymfekjertelen kalles vaktpost hvis den er infisert, og den tar seg av spredningen. De fjerner også alle infiserte lymfekjertler under operasjonen da. I mange tilfeller vet de ikke helt hvordan alt ligger an før de får åpnet og sett.

Skrevet

lurer på om dety er noen andre som får operasjon så fort

Gjest Madam Felle
Skrevet

Håper alt går bra. Kan ikke være lett for familien nå like før jul.

I stedet for å diskutere om andre får operasjon så fort, og om han har vært en god konge ol. kan dere ikke for en gang se litt lengre enn nesetippen, og se han som en "vanlig" mann som faktisk har fått kreft?

Ha litt medfølelse med han og familien hans uten at det skal bli den og den diskusjonen ut av det. tror dere det er letter for dem å takle dette, enn oss andre i gaten? de er mennsker de også

Gjest sexysadie
Skrevet

Har medfølelse med ham fordi jeg vet jo at han går på do i likhet med oss andre.

Skrevet
Håper alt går bra. Kan ikke være lett for familien nå like før jul.

I stedet for å diskutere om andre får operasjon så fort, og om han har vært en god konge ol. kan dere ikke for en gang se litt lengre enn nesetippen, og se han som en "vanlig" mann som faktisk har fått kreft?

Ha litt medfølelse med han og familien hans uten at det skal bli den og den diskusjonen ut av det. tror dere det er letter for dem å takle dette, enn oss andre i gaten? de er mennsker de også

hadde han vært en vanlig mann som fikk kreft hadde han nok måtte vente lenger..

men det er jo synd på han for det da

Skrevet

En eldre slektning av meg fikk en slik operasjon nesten på dagen da hun fikk samme type kreft.

Det er ikke bare når det gjelder kongen at de er raske med slike operasjoner.

Skrevet

Jeg synes faktisk det er litt fint at en Konge får innlagt kateter, da kan man virkelig bruke tiden til å filosofere og slappe helt aaav....

Han kommer seg nok.

Innlegg endret ~Sissan - mod.

Skrevet

Jeg synes at hele denne saken fra dag en har vært preget av "too much infomation". Er ikke alt om kongens underliv og kjønnsorganer jeg som borger i landet behøver å få vite, synes jeg...Tverrsnitt av en kongelig penis i avisen er liksom bare litt for mye. For meg da, vel og merke :oops:

Litt mere bluferdighet fra journalistene/media hadde vært og foretrekke.

Registrerer også at flere aviser nesten virker nesten triumferende når de skriver at denne typen kreft ofte skyldes røyking. Det er en gammelmanns-sykdom, er det ikke det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...