Gå til innhold

Kongen har kreft!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sexysadie
Jeg er glad for at vi har monarki i Norge jeg da. Og jeg tror Kronprinsen kommer til å gjøre et flott arbeid når han overtar.

Vel, det var kongen. Det er synd på fyren, konge eller ikke. Kanskje litt mer synd på han siden alle skal legge seg opp i hva og hvordan han er og har det.

Det har vi lov til da han er kongen vår.

Alt han bedriver skal rapporteres direkte til oss (folket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han får en stomi, og da kommer det i en pose på magen. de kan også legge inn nefrostomier, som er stomier rett fra nyrene, men da blir det to poser. men det er sånn det er. heller det enn og dø av kreft. jeg regnet med at det var prostatkreft han hadde, men jeg tok jo feil der, og det er sikkert like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig triste nyheter, men fint å høre at han har veldig gode sjanser til å bli helt frisk igjen.

God bedring til kongen vår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er trist og ikke akkurat hva folk trenger nå like fær jul og all tingen.

Mange andre får også kreft like før jul.. ifjor var det mamman min f.eks. Kreft er ekstremt utbredt og legene er dyktige til å fikse. På radioen sa en lege at i et slikt tilfelle får pasienten enten urinveiene lagt ut, dvs. pose på magen, eller kunstig blære. Det er ikke bestemt enda, det er vel forskjellige medisinske faktorer som bestemmer hvilken løsning kongen får.

Og pose på magen er ikke noe problem, han er jo en gammel gift mann. Det er ikke noe problem å leve med, jeg vil påstå det verste med pose på magen er å være ung og ikke ha funnet sin livspartner enda, og å skulle innlede et seksuelt forhold til noen man liker veldig godt. Det er en nøtt som kan gå på selvtilliten løs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må han virkelig det? Det ser jeg på som skikkelig trasig, og har virkelig medlidenhet med de stakkars menneskene som må ha det. Litt sånn tap av verdighet på en måte.

Pose på magen gir vel bare tap av verdighet dersom folket mener verdigheten sitter i urinveien eller :wink: ?

Selv ville jeg aldri tenkt på at et menneske med utlagt blære hadde mindre verdighet enn meg....

(tenker stort sett ikke på hvordan andre mennesker kvitter seg med urinen sin jeg da... :ler: )

Jeg håper kongen får en ukomplisert operasjon, og at det er riktig som de nå tror, at kreften ikke har spredd seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Mange andre får også kreft like før jul.. ifjor var det mamman min f.eks. Kreft er ekstremt utbredt og legene er dyktige til å fikse..

Faren min hadde også kreft like før jul i fjor.

Han døde i januar i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd SS, trengte visst ikke å påpeke til deg at mange andre også får kreft før jul. Heldigvis har det gått bra med mamman min og hun har veldig gode prognoser. Håper julen kan bli litt fin fordet hos dere :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til at hvorvidt kreften har spredt seg vet de vel ingenting om før de har testet lymfekjertlene.. det hadde de ikke enda. De må kjøre kontrastvæske igjennom og ta bilde og få sett i preppingen til operasjonen. Den nærmeste lymfekjertelen kalles vaktpost hvis den er infisert, og den tar seg av spredningen. De fjerner også alle infiserte lymfekjertler under operasjonen da. I mange tilfeller vet de ikke helt hvordan alt ligger an før de får åpnet og sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Håper alt går bra. Kan ikke være lett for familien nå like før jul.

I stedet for å diskutere om andre får operasjon så fort, og om han har vært en god konge ol. kan dere ikke for en gang se litt lengre enn nesetippen, og se han som en "vanlig" mann som faktisk har fått kreft?

Ha litt medfølelse med han og familien hans uten at det skal bli den og den diskusjonen ut av det. tror dere det er letter for dem å takle dette, enn oss andre i gaten? de er mennsker de også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alt går bra. Kan ikke være lett for familien nå like før jul.

I stedet for å diskutere om andre får operasjon så fort, og om han har vært en god konge ol. kan dere ikke for en gang se litt lengre enn nesetippen, og se han som en "vanlig" mann som faktisk har fått kreft?

Ha litt medfølelse med han og familien hans uten at det skal bli den og den diskusjonen ut av det. tror dere det er letter for dem å takle dette, enn oss andre i gaten? de er mennsker de også

hadde han vært en vanlig mann som fikk kreft hadde han nok måtte vente lenger..

men det er jo synd på han for det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eldre slektning av meg fikk en slik operasjon nesten på dagen da hun fikk samme type kreft.

Det er ikke bare når det gjelder kongen at de er raske med slike operasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er litt fint at en Konge får innlagt kateter, da kan man virkelig bruke tiden til å filosofere og slappe helt aaav....

Han kommer seg nok.

Innlegg endret ~Sissan - mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes at hele denne saken fra dag en har vært preget av "too much infomation". Er ikke alt om kongens underliv og kjønnsorganer jeg som borger i landet behøver å få vite, synes jeg...Tverrsnitt av en kongelig penis i avisen er liksom bare litt for mye. For meg da, vel og merke :oops:

Litt mere bluferdighet fra journalistene/media hadde vært og foretrekke.

Registrerer også at flere aviser nesten virker nesten triumferende når de skriver at denne typen kreft ofte skyldes røyking. Det er en gammelmanns-sykdom, er det ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
...Tverrsnitt av en kongelig penis i avisen er liksom bare litt for mye. For meg da, vel og merke :oops:

?

Var den annerledes enn de andre mannelige kjønnsorgan du har sett?

Var den "kongelig av størrelse"? :hoho::hoho::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi lov til da han er kongen vår.

Alt han bedriver skal rapporteres direkte til oss (folket)

Jo, det har dere lov til. Men jeg synes nok litt synd på han av den grunn. Jeg er nok veldig glad jeg ikke er medlem av kongefamilien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven: Alle får veldig rask service av helsevesenet når det gjelder kreft. Dette fordi de vet ofte ikke hvor aggressiv kreften er før de får operert og analysert svulsten på lab. I noen tilfeller vet de at den ikke er aggressiv, og da kan det ta en måned før de blir operert. Men da kun hvis de vet at svulsten ikke vil endre seg på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...