Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Hva i huleste gjør Angelea der???

Bitcher og skaper drama? :popcorn:

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for tips i forhold til ulovlig nedlasting og streaming. Spørsmål og kommentarer til moderering skal tas på PM.

Iah, mod

Endret av Iah
Skrevet

Jeg er absolutt ikke overrasket over resultatet. Selv om jeg heiet på Allison finnes jeg faktisk ikke skuffet. Jeg synes Lisa fortjente det, bra at noe går rett vei for henne :)

Jeg er veeeldig nysgjerrig på hva som diskvalifiserte Angelea :popcorn:

Skrevet

"Apparently, she posted about being the winner on her Facebook before the season even aired. That's why Allison and Lisa were flown into LA for the reshot finale. Everyone had already gone home. It's also why Lisa doesn't seem that enthusiastic about winning."

Altså, Angelea vant faktisk. Men de trakk tilbake seieren fordi hun røpet resultatet.

(uoffisiell informasjon)

Skrevet

Jeg har lest tre teorier:

1. At Angelea faktisk vant, men avslørte det på facebook (i så fall sier jeg takk og pris for at hun dreit seg ut, for hun fortjente ikke å vinne).

2. At hun avslørte hvem som var de siste tre på facebook, og ble disket for det.

3. At hun er gravid og følgelig ikke kan leve opp til kontrakten sin (det ville om ikke annet forklare alle sammenbruddene).

Jeg har i grunnen mest tro på teori 1. De har jo spilt inn finalen på nytt, og man ser også på både Lisa og Allison at dette ikke er det "ekte" resultatet. Lisa virker ikke så lykkelig, og Allison ser ut som om hun ikke bryr seg, hvilket er naturlig hvis hun allerede har avfunnet seg med at hun ikke vant. Teori 2 utgår vel nettopp fordi hele finalen er spilt inn på nytt i LA. Hadde ikke Angelea vunnet i utgangspunktet, kunne de bare ha sendt finalen som den var, eventuelt redigert litt, de hadde ikke trengt å gjøre det hele på nytt. Jeg tror ikke egentlig på teori 3, men mange påstår å ha sett antydninger til babymage de siste episodene, og jenta var jo voldsomt følsom, så man vet jo aldri :popcorn:

Skrevet

Herregud dette har vært den værste sesongen ever.

Gjest Daenerys
Skrevet

Ja, litt sjokk når de annonserte det med Angelea. Men selv om jeg er veldig glad i Allison, ser jeg at Lisa er den "best kvalifiserte".

Skrevet

Teit at de ikke kan si hvorfor Angelea bli diska. Liker Lisa jeg. Det beauty bildet hennes var nydelig.

Skrevet

Orket ikke engang se siste episode.

Skrevet

Jaja, dette var jo litt av et antiklimaks. Jeg synes det er helt greit at ikke Angelea vant, men avsluttingen ble uansett veldig dårlig på grunn av diskvalifiseringen.

Jeg har lest at neste sesong blir US vs. UK. Det kan jo faktisk bli interessant.

Skrevet

Synes også det var veldig tydelig på jentene at de visste resultatet før det ble annonsert... Avslutningen ble fryktelig antiklimaks...

Skrevet

Jaja, dette var jo litt av et antiklimaks. Jeg synes det er helt greit at ikke Angelea vant, men avsluttingen ble uansett veldig dårlig på grunn av diskvalifiseringen.

Jeg har lest at neste sesong blir US vs. UK. Det kan jo faktisk bli interessant.

US vs UK? Altså modeller fra hhv Usa og England som konkurrerer mot hverandre? Jaa...det kan bli interessant.

Skrevet

US vs UK? Altså modeller fra hhv Usa og England som konkurrerer mot hverandre? Jaa...det kan bli interessant.

Gleder meg allerede!!! :danse:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Gleder meg allerede!!! :danse:

Me too. ser for meg ekstra mye bitching :jepp:

Skrevet (endret)

Amerikanske og engelske jenter i "verste" alder? Oh yes...! Her blir det intriger og drama(queens) så det holder! :jepp:

Endret av Scorpina
Skrevet

Noen som vet når det begynner? Må vi vente til neste høst?

Skrevet

:jepp:

Noen som vet når det begynner? Må vi vente til neste høst?

De hadde casting for sesongen i sommer, så jeg vil tro det ruller igang til våren.

Skrevet

Det er ofte at det går to sesonger i året. En om våren og en om høsten.

Syns det er litt teit at de skal rote så mye med konseptet. Greit om de holder seg til amerikanske jenter som ikke har vært med før.

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett halve sesongen på tv3 (de sender denne sesongen der nå på mandager) men jeg så bare resten på nettet..

Virker som de kun beholdt Angelea der så lenge pga drama osv. Det irriterer meg SÅÅ med top model er at de som lager mye drama og har store personligheter får sjanse på sjanse. Som Angelea, Alex fikk 100 sjanser i sin sesong, Camillie i sin sesong (synes ikke hun er en god modell i det hele tatt) Bianca osv osv. De havner i bunn mer enn en gang mens hvis en person får et dårlig bilde blir de sendt hjem med en gang..

Også Tyra da som ødelegger alle musikkvideoene og sangene med pot ledom og sine dancemoves. Herregud. Hun er så høy på seg selv.

Alt i alt. Dårlig sesong.

Anonym poster: 95bf7b5b63cdd824d417aea783b6c149

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...